Kaikki muu on mallillaan, mutta ei ole naista. En ole koskaan edes päässyt astumaan, vaikka ikää jo 25 vuotta...
Olen masentunut mies...
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Astutettavia kyllä löytyy mutta löytyykö sitä, jonka kanssa sen haluaisi tehdä?
- Anonyymi
Ei täältä ainakaan löydy😬
- Anonyymi
Kelpaako kuka nainen vain astutettavaksi?
- Anonyymi
Älä nyt tuosta masennu!
Jos kaikki muu on mallillaan, niin kyllä se nainenkin vastaan tulee
Toki ujous tai epävarmuus voi vähän asiaa hidastuttaa, mutta olen taatusti varma, et kyllä se sieltä vielä tulee ja löytyy 👌
Joku nainen- Anonyymi
Eihän aloittaja sanonut olevansa ujo ja epävarma. Varsinaisia "kehuja" miehelle 😂😂
- Anonyymi
Ota se, joka on susta kiinnostunut. Jos haaveilee sellaisien perään, joilla ei ole vastakaikia, voi jäädäkkin yksin.
- Anonyymi
Joo ei hätää. Minäkin olin lähes 30 v ennen ensimmäistä kunnon jyskäytystä. Kerran ennenkin olin saada ja saada aiemminkin, mutta paniikki iski ja peli lässähti. 30- 65'v välissä on kyllä ehtinyt kyllästymiseen saakka. Eli ei syytä huoleen , ota rennosti vaan.
- Anonyymi
Eli olet astunut harhaan? Hanki kompassi ja ala suunnistamaan, opit löytämään ainakin paremmin perille? Älä vaivu silti synkkyyteen, jos vähänkin lanttu leikkaa ja et ole liian ronkeli niin uskon, et löydät kumppanin rinnallesi nopeammin kuin uskotkaan.
- Anonyymi
No big deal. Maksullisel vaikka, jos asia ahdistaa.
- Anonyymi
Jos pelkkää seksiä haluat niin saat sitä.
- Anonyymi
Et oo tarpeeksi yrittänyt, sanoisin. Missä luulet, että on vika? Rohkeutta, kyllä sua jossain ihana nainen odottaa! Mutta älä anna odottaa liian kauan! Tai sitten olet ollut tahditon. Mua ei ainakaan kiinnosta miehet, jotka työntää kättä pikkuhousuihin jo ekoilla treffeillä.
- Anonyymi
Haluaisin olla kuten Liising....
https://yle.fi/uutiset/3-5306424
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770