Olen yrittänyt ja olen tehnyt sen monia kertoja ja vielä sen jälkeen koettanut päätellä, mutta käteen ei jää mitään. Kiusaatko minua tahallasi, nainen? Sellainen tunne tästä kaikesta tulee. Siis tahallaan annat ristiriitaisia signaaleja, toisella kertaa annat ymmärtää ja sitten taas puhut päinvastaista. Tykkäätkö pitää löyhässä hirressä minunkaltaistani, nautitko salaa kun teet temppujasi? Viettelet ja torjut, näin kärjistetysi sanottuna. Ei tämä ole hauskaa vaikka itse muuten olet hauska. Anna minun sanoa mitä olet, kryptinen solmukimppu minulle. Et sitten keksinyt vaikeampaa ratkottavaksi? Onko tämä leikki sinusta hauskaa?
Montako vuotta on aikomus kiduttaa ja siirtää maalia. Sinulle lienee mahdotonta antaa edes yksi rohkaiseva vinkki, muutakin kuin hymysi. Toivottavasti tämä muuttaa ajattelutapaasi.
Haluatko jatkaa kiduttamista
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiusaat.
- Anonyymi
Unohda se on parempi ei sun ole pakko lukea mun kirjoituksia anteeksi olen heikko.
- Anonyymi
Ei tuu enää mitäön mun kirjoittelusta tänne. Joku valopää meni kirjoittamaan munan mökötyksestään. Siitähän se lähti taas ajatus ihan lentoon. Nyt vaan muna mielessä koko ajan ja silmien edessä. En ymmärrä edes lukemaani. VÄLIAIKA!!
- Anonyymi
Minunkaltaistani? Mitähän mahdat tarkoittaa jos hän olet niin olet huippu tyyppi.
- Anonyymi
Oletko tunnustanut tunteesi hänelle???
- Anonyymi
En suullisesti mutten aloittaja ole. Tämä naiselta miehelle.
- Anonyymi
Sen verran olen, että pitäisi tajuta.
- Anonyymi
Ehkä hän ei vain ole tällä palstalla ja siksi ei tajua sinun vihjeitäsi.
- Anonyymi
En kiusaa. Mutta ei tästä tuu mittää 🤣 Silti ooot sellaaane mikä ny... 🤔 munamies! Läppä! Potku perseeseen ja menox 🦶
- Anonyymi
Jos hän olet eiköhän tuo ole molemmin puolista kiduttamista.
- Anonyymi
Hevoset potkii
- Anonyymi
On kamalaa jos saa kuvan, että rakkain ihminen maailmassa kiduttaisi ja kiusaisi. Ei tarvitsisi olla totta, sitä toivoo.
- Anonyymi
Olin häiriöksi enää en ole.
- Anonyymi
Ei aloitus voi olla tälle naiselle koska annoin rohkaisevan vinkin ja mitä teit ET YHTÄÄN MITÄÄN. Kerroin silloin tunteeni etkä tehnyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloitus voi olla tälle naiselle koska annoin rohkaisevan vinkin ja mitä teit ET YHTÄÄN MITÄÄN. Kerroin silloin tunteeni etkä tehnyt mitään.
Sekaannun...rohkaiseva vinkki? Voi herranen aika. Ihan vinkinkin annoit. Silmälläkö salaa vinkkasit vai laitoitko paidan ylänapin kiinni merkiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran annoit vinkin.. mutta ajattelin et se oli vahinko? :D tai tarkoitit sittenkin jotain muuta. Mikä se vinkki oli kerro!
- Anonyymi
Lähetin viestiä mutta kun mies on ujo piimä😉 niin eihän sille mitään mahda.
- Anonyymi
Siis olet laittanut viestiä jossa kertonut tunteesi? Eikä nainen vastannut mitään? Öhmm.
- Anonyymi
Kerroin miehelle tunteeni aloitushan oli naiselle.
- Anonyymi
Voi hyvät sylvit! Jos ken jotakin todellisesti kaipaa on nähnyt tämän jossakin. Otaksuisin henkilön etsivän tämän vaikka kivenkolosta. Näin olen itse toiminut muinoin🤔
- Anonyymi
Ei musta ole tähän 😔 Mutta en kiusaakaan.
- Anonyymi
Minkä vinkin? Missä annoit sen? ❤
- Anonyymi
Melkein miehelle voisin kirjoittaa samanlailla?!!
- Anonyymi
Näetkö tätä naista livenä?
Asioista on keskusteltu ja kyllä hänelle kuten minullekin kuitenkin pitäisi olla jo selvää ettei kukaan tässä ketään kiusaa. Tilanne vain on hankala eikä mitään juuri voi tapahtua vielä.- Anonyymi
Ei kait tilanne muuten olisi mutkikas, jos sitä ei hämmennettäisi. Kiusaaminen on minun kokemus asiasta, tai eräs näkökulma. Vaikeata on vaikea kuvailla.
- Anonyymi
Hämmennettäisi? Ulkopuolelta vai tämä nainen itse?
Oma kokemukseni miehen kanssa on, että olen ns. altavastaaja. Voi tietysti olla, että hän kokee samoin, että hän on. Itse en jaksaisi tai halua pelata mitään pelejä. Tämä on syvempää kuin jotkut tavan porukan ihmissuhdepelit, testailut, ns. valta-asemasta taistelut ja egojen kalistelut, joita tuntuu valtaosassa rakkaussuhteitakin olevan.
Koskaan en ole miestä kiusannut tai yrittänyt testailla. En jaksa uskoa, että tämä olisi minulle. Hän tietää kyllä ujosta luonteestani. Ei tässä tilanteessa voi tehdä juuri mitään ennen kuin kumpikin tekee muutoksia. Välittämisen ja kiinnostuneisuuden (noin lievästi ilmaistuna) näyttämisen tavatkin ovat mielestäni sidotut tai ainakin luulen niin, että ne hänen puoleltaan ovat. Minulla on tullut olo, että hän ennemmin kiusaantuisi niiden hellempien tunteideni näyttämisestä sillä tilanne ei oikein sallisi sellaista.
- Anonyymi
Luin täältä palstalta viisaan kirjoituksen. Parempi näyttää tunteensa, kuin olla täysin välinpitämätön. Olenkohan poiminut oikein?
Joskus kaikki ei ole sitä miltä se näyttää. Tämän kommentin vielä laitan. Voimaannun. Ja asiat sujuu.
T. Palstailijan kuolema
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786