Kuin pahinta painajaisunta

Anonyymi

Luulin ensin että tämä on jotain aprillipilaa: Hannu Hoskonen on hallitusneuvotteluissa jäsenenä Hiilineutraali ja luonnon monimuotoisuuden turvaava Suomi -työryhmässä.

Mies joka ei ymmärrä ilmastonsuojelusta eikä metsän monimuotoisuudesta yhtään mitään! Joka on jämähtänyt niihin oppeihin, mitä metsäteknikko koulussa 1970-luvulla opetettiin.

Mutta kepuhan olikin koko ajan teatteriempimisestä huolimatta täysillä menossa hallitukseen. Täytyyhän sen päästä jakelemaan tukimiljardeja jättisellutehtaille, siksi sen oli pakko päästä hallitukseen! Eli metsät sileeksi kautta suomen vaan, ja jäämerenrata rakenteille, niin että kaiken saa luonnosta varmasti irti riivittyä.

7

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama homma! Ei ole valitettavasti aprillipilaa. Näinköhän neuvottelut edistyy kun Hoskonen ja vihreiden edustajat keskustelevat ilmastopolitiikasta.

Missä vaiheessa muuten Hoskosen eduskuntaura edistyy? Neljännen kauden kansanedustajalle luulisi jo löytyvän vastuullisia tehtäviä mutta Hoskonen se vaan jatkaa rivimiehenä.

• Anonyymi

Hoskonen ei taida olla keskustan johdon kanssa semmosissa väleissä että vastuullisia tehtäviä löytyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoskonen ei taida olla keskustan johdon kanssa semmosissa väleissä että vastuullisia tehtäviä löytyisi.

Eikä riitä kyvyt ja pätevyys.

• Anonyymi

Vaalikoneessa koulutustasoksi ilmoitettiin korkeakoulututkinto ?

• Anonyymi

Jäämeren rataa tarvitaan että saadaan Norjan lohta ja muitakin tarvikkeita pohjois-eteläsuunnassa EU:n alueelle ettei maantiet kuormitu liikaa.Varmaan pitää poronhoitoalueen kohdalla ruveta vaatimaan tullia.Ilmasto muuttuu mutta porot ei.

• Anonyymi

Voi taivas teitä.. Ja meitä..

• Anonyymi

Pitää olla sisäänpäinlämpiävä.Silloin on tarpeeksi hiilineutraali.Mitä muuten tarkoittaa "kunnianhimoiset tavoitteet"ilmastokeskustelussa ? Talouselämä perustuu joihinkin lainalaisuuksiin eikä suinkaan kaikkialla maailmassa ajatella kovin hiilineutraalisti koska ei tarvitse.Aurinkoa ja lämpöä riittää yllin kyllin sekä muita rikkauksia ja kulttuuria.Pelkona on että Suomesta tulee tahtomattaan eräänlainen "trokareiden"jakelukanavakeskus,läpikulkupaikka sekä länteen että itään.Odotellaan vain lähetyksiä jaettavaksi.Mitä se sitten enää meille kuuluu kun tavarat on jaettu että minne ne joutuivat ja kenen suihin ? Väliinputoaja siis puolin jos toisin."Kunnanhimoiset tavoitteet " voisi ohjata lentoliikenteen matkustajahintojen korotukseen.Lentäminen tulisi sallia vain siellä missä ei voi muulla tavalla kulkea esim.vuoristoissa ja valtamerillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      226
      1235
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1233
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1059
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      80
      826
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe