Jos asettaa kertakäyttölinssit suoraan silmiin niinpäin kuin ne on pakkauksessaan niin meneekö ne oikeinpäin? Pakataanko ne tehtaalla oikein ja voivatko ne kääntyä? Minä en ainakaan osaa sanoa niistä vaikka tutkailen että miten päin ne "kuuluisi" olla.
Onko piilolinssit oikeinpäin pakkauksessa?
3
180
Vastaukset
- Anonyymi
Siis täh??! Nehän pyörii siellä nesteessä vapaasti miten päin tahansa eikä tietenkään ole aina oikeinpäin! Kun ne on oikeinpäin,on linssi tasaisen kupera silmää vasten ja nurinpäin linssin reunat kääntyy selvästi ulospäin. Tämä on havaittavissa helposti kun ottaa linssin sormelle. Eikä todellakaan istu hyvin silmään jos laittaa väärinpäin !
- Anonyymi
Voiko ne tosiaan pyörähtää siellä? Ainakin siihen nähden miten työlästä ne on käsissäkin kääntää toisinpäin. Toki nesteen sisällä eri juttu.
Dailies total 1 ainakin minulle tosi vaikea ja mahdoton nähdä kun käsissä tarkastelee linssiä että kummin päin se kuuluu olla. Ja kun ennen silmään laittoa sitä ei sais liikaa kähmiä. Ja tarttis jotain huuhteluainetta jos alkaa käännellö joten oon laittanut saman päin kun on pakkauksen nesteessä kaatanut käteen ja suoraan silmään.- Anonyymi
Dailies kertakäyttölinssejä yli 20 vuotta käyttäneenä en kyllä enää tiedä yhtään mistä puhut. Kuten sanoin,linssi on selvästi erimuotoinen väärinpäin kun sen laittaa sormenpäähän. Ja kääntyy oikeinpäin melkein itsestään kun reunoista hieman painaa kahdella sormella. Sullahan on vastapestyt kädet kun käsittelet piilareita,ei ne siinä käsitellessä likaannu, Voit toki huuhtoa ne vielä omassa liemessään kääntämisen jälkeen jos haluat. Oletko juuri äskettäin alkanut opettelemaan piilolasien käyttöä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027