Mistä johtuu minun ympärivuotinen nuhani?
Sisällä nenä usein tukossa, mutta ulkosalla alkaa vuotaan kirkasta räkää.
palsta lääkärit!
19
<50
Vastaukset
Allergia?
- Anonyymi
Allegro voi mörisevästä musiikista myös aiheuttaa Allergian.
- Anonyymi
sisätila ongelmia hometta tai jotain.
- Anonyymi
Voi liittyä myös sellaiseen jos on liian kuiva sisäilma, moniin asioihin voi liittyä tuollainen.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Luultavasti jossain tilassa missä ap oleskelee on hometta. Sitä ei itse oikein huomaa tai haista kun on jatkuvasti niissä tiloissa. Itse altistuin homeelle työpaikallani. Sairastin jatkuvia poskiontelotulehduksia, joita ei ollut ennen ollut. Nykyisin en kestä hometta missään tiloissa ja pystyn sanomaan vastaantulijoista onko heidän kotonaan hometta.
- Anonyymi
Voi johtua siitä, että on vettä keuhkoissa. Pyydä poikaystävääsi tai jotakin miestä puristamaan rinnoista. Jos alkkarit tulevat märäksi, niin silloin voi olla vettä keuhkoissa.
VL. Kominkinen. - Anonyymi
Kuiva ilma ja puutteellinen ilmanvaihto sisällä. Haitallisia kemikaaleja tulee sisäilmaan vaatteista, huonekaluista, rakenteista ja kiinalaisista tavaroista. Ei hometta välttämättä.
- Anonyymi
Kauanko vaivaa on ollut?
- Anonyymi
Auttaisko jos ostat reiska imurin🤔
- Anonyymi
vasotorinen nuha
- Anonyymi
Vähennä hajuvessiin käyttöö, kyll se siit. Ulukona ontelot puhistuvat.
- Anonyymi
osta ilmanpuhdistus laite auttaako tai vaihda asuntoa jos voit.
- Anonyymi
Nuha johtuu siitä että olet yliherkkä jollekkin.
Tyypillisiä aiheuttajia voisivat olla vaikkapa kotieläimet, eristevillan pöly tai homevaurio jossakin.
Röökaaminen voi myös ärsyttää lumakalvoja ja tehdä nuhaa.
Moni on pölyallerginen ja pöly kotona aiheuttaa pysyvää nuhaa.
Jos röökaat ja koti on siivoamatta niin. Lopeta röökaaminen ja imuroi viikottain pölyt pois. - Anonyymi
Nuha lähtee nussimalla jos et oo tienny. Vanhan ajan niksi.
- Anonyymi
Nuhassa ei saa pissiä.
- Anonyymi
Suosittelen sinulle muuttoa Thaimaahan. Hyvä ilmasto nokallesi ja varmaan rentoudutkin. Terv. Lääkäri.
- Anonyymi
Kokaiini pois
- Anonyymi
itse asun kerrostalossa poistoilmanvaihto eli rööri keittiössä ja kylppärissä ja minulla menee nenä heti tukkoon kun se järjetön tehokkaampi poistoilma käynnistyy (2 krt päivässä) kerrostaloissa poistoilmavaihto toimii 2 asennolla ,on se normaali asetus ja sitten se tuuletus joka käynnistyy noin kello 12 ja on päällä 2 tuntia ja toinen kello 17:30 ja on päällä kaksi tuntia ja se aiheuttaa kauhean paineentunteen nokkaan,olen valittanut asiasta isännöitsijälle
- Anonyymi
Varmaan pakko Jeesus ja lobotomia lääkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451