Yksinkertaisesti hyvä

Anonyymi

Tekniikan maailma ylistää koeajossa uutta Skoda Scalaa.

Esimerkiksi tiloja hehkutetaan voimakkaasti:
"Tiloiltaan Scala on uskomaton. Taakse istuminen saa ihmetyksen aikaiseksi. On pakko käydä vielä istumassa etuistuimella varmistaakseen, että säädöt tosiaan jäivät omien toiveiden mukaisiksi."

Vertailun vuoksi suunnilleen saman akselivälin uudessa Corolla hatchbackissa on surkeat takatilat.

Myös tavaratila Scalassa on takatiloista huolimatta 467 litraa. Sähköinen takaluukku ja esiin kääntyvä vetokoukku ovat luksusta tässä luokassa.

Auton multimedia järjestelmää kehutaan erittäin edistykselliseksi isoine näyttöineen ja digi mittaristoineen.

Tässä on melko varma toinen kansanauto Octavian rinnalle Suomen markkinoille.

30

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sama jantteri toisessa vieskiketjussa kertoo ettei suomessa ole yhtäkään scalaa vielä ja täällä jo TM on scalan testannut :D taitaa ainoa hehkutus olla dieselmoottorin puolenminuutin hehkutus ennen käynnistystä :D

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, vaan ne ovatkin ulkomailla tehtyjä testejä. Asia sisältö on kuitenkin täysin totta.


      • TM:n toimitus osaa varmaan lähettää toimittajia ja kuvaajia myös ulkomaille. Kannattaisikohan mollaajienkin käydä keskisessä Euroopassa ns. hyvissä ajoin nuuskimassa alustoja ja mittaamassa pakoputkesta tulevaa äänenpainetta tms?


    • Anonyymi

      TM totesi päivän mittaisen koeajon päätteeksi skoda scalan pohjapellin alkaneen ruostua. se siitä sitten, jälleen.

      • Anonyymi

        Niim sanoi Tuulilasikin kun uuden Corollan koeajoi alkavaa ruostetta jo tukivarsissa mutta ei vielä ihan toivoton kun äkkiä vie ruostesuojaamoon voi vielä pelastaa...Turkin karvakourilta unohtunut maalit kokonaan pois..


    • Anonyymi

      Yksinkertaisille hyvä...?

    • Anonyymi

      Citroenissa oli kerrassaan hienot ranskalaisten tekemät kojetaulut, hienosti tehty.

      • Anonyymi

        Hienoudesta en suuremmin välittänyt, mutta toimivuus olisi kyllä ollut suotava piirre.


    • Anonyymi

      Kuka enää uskoo TM:n testeihin? Yhtähyvin voisi lukea VAG-konsernin mainoksia.

    • Anonyymi

      Ne Kroatian testit on valmiiksi kirjoitettuja ostrttuja kehuja. Luottotoimittajat kävi vähän nauttimassa "maisemista"... Onhan tästä faktat täälläkin kerrottu.

    • Anonyymi

      Toyotatero kokee taas kerran suurta uhkaa ja pelkoa ja siksi aloitti diddausksen ja valehtelun ihan varmuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        ... ja skodusti vihapuheen, koska faktat eivät miellytä.

        Ole hyvä ja esitä todisteet, etteivät autolehtien Scala-kehut ole Helkaman valmiiksi kirjoittamia mainoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja skodusti vihapuheen, koska faktat eivät miellytä.

        Ole hyvä ja esitä todisteet, etteivät autolehtien Scala-kehut ole Helkaman valmiiksi kirjoittamia mainoksia.

        Todistustaakka on vain ja ainoastaan sinulla kun epäilyn olet esittänyt!
        Olematonta ei tarvitse todistaa olemattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistustaakka on vain ja ainoastaan sinulla kun epäilyn olet esittänyt!
        Olematonta ei tarvitse todistaa olemattomaksi.

        Fakta on faktaa, ei mitään skodajorman "epäilyä"'. Faktat ovat yleisesti kaikkien tiedossa, joten niiden kumoamiseen niitä todisteita todella tarvitaan.

        Eipä ole esitetty asiallisista pyynnöistä huolimatta myöskään todisteita, ettei Skoda tulisi olemaan kautta aikain meluisin "auto", jonka Tekniikan Maailma mittaa.

        Että sellainen todistetaakka jormalla...

        Lisäksi Skodat vuotavat vettäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja skodusti vihapuheen, koska faktat eivät miellytä.

        Ole hyvä ja esitä todisteet, etteivät autolehtien Scala-kehut ole Helkaman valmiiksi kirjoittamia mainoksia.

        Sitähän voit itse kysyä jos epäilet Tm Tuulilasi Autobild. Siinäpä sulle töitä kun otat selvää onko maksettuja vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän voit itse kysyä jos epäilet Tm Tuulilasi Autobild. Siinäpä sulle töitä kun otat selvää onko maksettuja vai ei.

        Faktat edelleen faktoina. Maksettuja testejä, kunnes toisin todistetaan. Yleisesti kaikkien tiedossa olisi, jos eivät olisi maksettuja.

        Tiedättekö jormat, kumpi maksaa enemmän, Skodan voitto vai Toyotan viimeinen sija? Saako alennusta, jos ostaa molemmat kerralla ja vielä Kian laittaa tilaukseen toiseksi viimeiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat edelleen faktoina. Maksettuja testejä, kunnes toisin todistetaan. Yleisesti kaikkien tiedossa olisi, jos eivät olisi maksettuja.

        Tiedättekö jormat, kumpi maksaa enemmän, Skodan voitto vai Toyotan viimeinen sija? Saako alennusta, jos ostaa molemmat kerralla ja vielä Kian laittaa tilaukseen toiseksi viimeiseksi?

        Fakta testejä mutta jos pystyt toisin todistamaan sitten lopetetaan autolehtien lukeminen..näin on..


    • Yksinkertainen ei ole hyvä. Siksi se onkin skoda.

      • Anonyymi

        Yksinkertaisesti hyvä näin on, terot taas on yksinkertaisuudessaan hyviä meneekö näin..


    • Anonyymi

      Upea tulevaisuus skodalla! Menestyksestä on nyt kiistattomia todisteita ku Scala nappaa kaikki mahdolliset palkinnot!

    • Anonyymi

      Pahasti sakkaa myynti!

      • Anonyymi

        Näin Toyota jyrää!


      • Anonyymi

        Myynti ei ole vielä alkanutkaan malttakaa terot odottaa vielä kesä heinäkuuhun sitten rupeaa tapahtumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myynti ei ole vielä alkanutkaan malttakaa terot odottaa vielä kesä heinäkuuhun sitten rupeaa tapahtumaan...

        Corollaa venataan! 👍


      • Anonyymi

        Venatkoon tero tuhnua. nuo hybridit ei ole mitään ilmasto ongelman pelastajia näin TM vasta oikeilla sähköautoilla päästään parempiin tuloksiin..muutama kymmenen grammaa kilometrillä pienemmät päästöt mitä turbomoottorilla sillä ei täällä suomenolosuhteissa ole mitään merkitystä ja se pieni bensansäästö hukkuu korkeampaan hankinta hintaan.


    • Anonyymi

      TM totesi scalan olevan erittäin meluisa auto jopa eteläeuroopan sileillä asfalteilla, melutason todettiin olevan jopa octaviaakin suurempi. saattaa sieltä tulla taas sellainen kärsimysnäytelmä että pelttoorit päässä kuuromykkä papat käy koeajolla ja kehuvat hiljaiseksi.

      • Anonyymi

        Saa nähdä osoittautuuko juuri Scala kautta aikain meluisimmaksi autoksi. Skodahan se on joka tapauksessa. Se meluisin.


      • Anonyymi

        Taas tuli valhetta että korvat heiluu on TM luettu pelkkää kehumista oli Scalasta.


    • Anonyymi

      Upea auto on uusi Scala. Täytyy käydä tutustumassa kunhan koeajoon tulee autoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe