Oon siis ajatellu ostaa bmw 320 auton, ennen siis ei ole ollut mitään bmw merkkistä autoa. Netistä lukenu että N sarjan moottoreissa on ollu jotain ongelmia. Jotkut ihmiset sanoo että bemareihin tehdään jatkuvasti jotain remonttia, onko asia näin ? Olisi muutenkin kiva tietää muiden ihmisten kokemuksia kyseisestä mallista. Ettei sitä tule ostettua sikaa säkissä :)
Kokemuksia Bmw 320, onko hyvä ?
8
845
Vastaukset
Moi. Meillä on nyt ollut -08v bmw 320d.
Maahantuojan puolesta ilmaiseksi vaihdetttiin nokka-akselin ketjun kiristin ketjun tarkistuksen yhteydessä. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kulutus mitattuna auto aivan täyten lastattuna ja suksiboxi katolla aut.m. Vaihteistolla Lahdesta -vuokattiin 4,9- Anonyymi
Hienoa kuulla ettei ole ollut ongelmia, kysyisin mielenkiinnosta kauanko olet omistanut auton ?
Terveisin ketjun aloittaja
- Anonyymi
Mulla oli 2 vuotta vanha 320, kun oli -25 astetta. niin huohotin meni tukkoon, ja kyseisessä asteessa, remppa tuli maksamaan 3700 euroa, meni moni muukin rikki.
Myin tuon paskan pois ja jouduin vielä maksaan *1200 euroa liikkelle.
Bemari on vikaherkin romu kun pakkanen tulee. - Anonyymi
Parempi pysyä erossa noista ja kätellä Toyota merkkistä myyjää😂🤣😅😄😃😆😀
Toytota oli se toinen vaihtoehto juuri luotetavuutensa tähden. Niillä toimii takuut pitkään. Tykkään ajaa takavetoisella autolla jo ammattinikin puolesta. Ehkä seuraava on toyota.
- Anonyymi
Vastakysymys: Miksi haluat ostaa BMW 320 auton, etkä esimerkiksi Fiat Puntoa, joka hoitaa täsmälleen saman asian: siirtää sinut ja matkatavarasi paikasta A, paikkaan B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888