Kokemuksia Bmw 320, onko hyvä ?

Anonyymi

Oon siis ajatellu ostaa bmw 320 auton, ennen siis ei ole ollut mitään bmw merkkistä autoa. Netistä lukenu että N sarjan moottoreissa on ollu jotain ongelmia. Jotkut ihmiset sanoo että bemareihin tehdään jatkuvasti jotain remonttia, onko asia näin ? Olisi muutenkin kiva tietää muiden ihmisten kokemuksia kyseisestä mallista. Ettei sitä tule ostettua sikaa säkissä :)

8

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi. Meillä on nyt ollut -08v bmw 320d.
      Maahantuojan puolesta ilmaiseksi vaihdetttiin nokka-akselin ketjun kiristin ketjun tarkistuksen yhteydessä. Mitään ongelmia ei ole ollut. Kulutus mitattuna auto aivan täyten lastattuna ja suksiboxi katolla aut.m. Vaihteistolla Lahdesta -vuokattiin 4,9

      • Siis l/100km


      • Anonyymi

        Hienoa kuulla ettei ole ollut ongelmia, kysyisin mielenkiinnosta kauanko olet omistanut auton ?
        Terveisin ketjun aloittaja


      • Noin 3 vuotta.


    • Anonyymi

      Mulla oli 2 vuotta vanha 320, kun oli -25 astetta. niin huohotin meni tukkoon, ja kyseisessä asteessa, remppa tuli maksamaan 3700 euroa, meni moni muukin rikki.
      Myin tuon paskan pois ja jouduin vielä maksaan *1200 euroa liikkelle.
      Bemari on vikaherkin romu kun pakkanen tulee.

    • Anonyymi

      Parempi pysyä erossa noista ja kätellä Toyota merkkistä myyjää😂🤣😅😄😃😆😀

      • Toytota oli se toinen vaihtoehto juuri luotetavuutensa tähden. Niillä toimii takuut pitkään. Tykkään ajaa takavetoisella autolla jo ammattinikin puolesta. Ehkä seuraava on toyota.


    • Anonyymi

      Vastakysymys: Miksi haluat ostaa BMW 320 auton, etkä esimerkiksi Fiat Puntoa, joka hoitaa täsmälleen saman asian: siirtää sinut ja matkatavarasi paikasta A, paikkaan B.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe