Parempi olla yksin

Haaveita jotka ei toteudu eikä tarvikkaan.🙂

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen miettinyt samaa. Antaa elämän vain johtaa ja ohjata ja kantaa eteenoäin tai olla kantamatta eteen mitään.

      Meneehän se niinkin, hötkyilemättä. Ihan hyvä olla niinkin.

      • Niin🙂


      • Anonyymi
        Pikkuprinsessasi kirjoitti:

        Niin🙂

        Kun loppujen lopuksi kaikkeen ei voi vaikuttaa itse kuitenkaam ja niitä valintojakin joutuu tekemään monia asioita huomioon ottaen eikä itsekkäästi vain itseään ajatellen.

        Mikä vointi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun loppujen lopuksi kaikkeen ei voi vaikuttaa itse kuitenkaam ja niitä valintojakin joutuu tekemään monia asioita huomioon ottaen eikä itsekkäästi vain itseään ajatellen.

        Mikä vointi?

        Oletko jossain huumeissa tai alkoholin vaikutuksen alaisena, kun hyväksyt tai teet mitä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jossain huumeissa tai alkoholin vaikutuksen alaisena, kun hyväksyt tai teet mitä teet?

        Mitä teen?


      • Tuo välissä oleva teksti ei ollut multa.
        Näin on toiset pitää ottaa huomioon.
        Aivan hyvä vointi entä sinulla.


      • Anonyymi
        Pikkuprinsessasi kirjoitti:

        Tuo välissä oleva teksti ei ollut multa.
        Näin on toiset pitää ottaa huomioon.
        Aivan hyvä vointi entä sinulla.

        Kiitos kysymästä. Nyt on parempi kuin pitkiin aikoihin. Aloittelen liikuntaharrastusta, kertoo että tilanne on edistynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teen?

        Rikollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista

        Miten? Tarkoitatko sitä muutaman vuoden takaista autokolaria, jossa possautin edellä ajavan perrään?
        Olen maksanut siittä jo.


      • Kiva kuulla että kuuluu hyvää:) harrastukset tuo elämään piristystä ja iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun loppujen lopuksi kaikkeen ei voi vaikuttaa itse kuitenkaam ja niitä valintojakin joutuu tekemään monia asioita huomioon ottaen eikä itsekkäästi vain itseään ajatellen.

        Mikä vointi?

        Kiitos kysymästä hyvä.
        Joskus on oltava itsekäs, kun kukaan ei ajattele meitä kuin me itse. Näin se vaan menee.


      • Ei se ole itsekkyyttä pitäähän harrastuksiakin olla. :)


    • Anonyymi

      Riivaako taas jokin, mies? Mikä nyt on? Mitä olettelet?

    • Anonyymi

      Et ole hän mutta toveri on asian ytimessä, noin itsekin suhtaudun elämään.

    • Anonyymi

      On parempi:

      .nukkua yksin kuin koiran vieressä samassa parisängyssä vanhan naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Patjan saatkin etsiä muualta.


    • Anonyymi

      Noin mäkin ajattelen asioista nykyään. Monetkaan haaveet eivät täyttyneet mun kohdalla ja nykyisin mun haaveet onkin pienimuotoisia tyyliin, ett joku päivä vois nukkua pitempään, sais vaan olla tekemättä yhtään mitään. Kun ei ketään kohdalle tullut, niin minkäpä tuolle enää voi ja nykyään koen olevani liian vanha mihinkään.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      Ai että minua ärsyttää sinun luovuttanut tyylisi. Miksi olet luovuttanut? Elämä voisi tarjota sinulle mitä vaan mutta olet liian kranttu. Haluatko luovuttaa?
      En ymmärrä sinua tällä hetkellä yhtään.
      Jotenkin minusta tuntuu, että et ole oma itsesi. Mikä sinua vaivaa?
      Kysyy ystäväsi Aitoriitta

      • En tunne ketään riitta nimistä.


    • Anonyymi

      Todellakin toteutuu.

    • Anonyymi

      Haavet on haaveiltu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      343
      3574
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      231
      2181
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1712
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1607
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1155
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe