Hyundai Mk2 (2015- ) luotettavuus ja kulutus, kokeumuksia?

Anonyymi

Moi,

Eli otsikon autosta olisi kiva saada lisätietoja, onko ollut ongelmia?
Minkälaisiin kulutuslukemiin olette pääseet?
Onko tuo 1.2L 85hv kestävää tekoa, pitkällä tähtäimellä?
Auto on todella nätti vrt. VW Poloiseen ja tuohon uuteen Fiestaan.
Ajatuksena olisi ostaa vm 2018 vähän ajettu auto ja pitää 10-15vuotta jolloin 20-25tkm vuotuisilla ajosuoritteilla mittarissa olisi 200-300tkm. pääseekö näillä pienillä nykymoottoreilla noin pitkälle?
Koeajossa i20 1.2 vaikutti vääntävän todella mukavasti 1000-2000 kierrosalueella, auto liikkuu todella mukavasti ilman koneen kierrättämistä ja 5 vaihdetta haluaa jo 60km/h nopeudessa, joten uskoisin moottorin kestävän todella pitkään ja plussana huoltovapaa jakoketju!

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkennuksena että Hyundai i20 kysymyksessä, malli unohtui otsikosta!

• Anonyymi

EteläKoreasta tulevat laadukkaimmat nykyautot. Itse teettäisin ruosteenestokäsittelyn.

• Anonyymi

Tulipa sitten ostettua tuollainen 2018 i20 1.2 85hv koneella, vanhempi (kauniimpi koppainen vrt. tämä uusi facelift), kilometrejä ostohetkellä 7000 km nyt 8500 km.

Kaunis, mukavan tukeva, hiljainen ja tarpeeksi tehokas, alhaalta vääntvä auto.
      Keskikulutus 1500km:n matkalta asettunut 5.3L/100km ajotietokoneen mukaan, ei paha jos pitää hyvin kutinsa!

Toivottavasti maineensa mukaisesti myös luotettava, tarkoitus pitää pitkään, ketjukoneinen moottori joten pitäisi olla edullinen ylläpitää.
      Tullut yleensä ajeltua 15vuotta vanhoilla autoilla, etupäässä 90-luvun Nissaneilla jotka ovat olleet täysin huolettomia, poislukien juuri väistynyt 2003 P12 Primera joka oli jo täysi renault-susi.

Olis mukava kuulla muiden i20 omistajien kokemuksia autosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4473
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3075
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2971
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2695
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2675
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2095
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      2081
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe