Onko rallimies E-P Lappi rikas?

Anonyymi

Haastattelussa E-P Lappi mollasi joitakin Etelä-Amerikan maita köyhiksi. Paikalliset ei tykänneet moisista sanomisista.

26

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sillä massia enemmän kuin vr-ukoilla (spd mukamas virkamiehillä). Mutta itse kysymys on tyhmä. Olet selvästi väärinymmärtäjä ja tyhjästä loukkaantuja. Kehitysmaissa jollain vain on parempi infra. Ei tarvitse ulista.

• Anonyymi

E P vanhemmat ja appivanhemmat ovat tosi varakkaita.

• Anonyymi

Todennäköisesti ei ole rikas. Jos olisi rikas, fiksu, eteenpäinpyrkivä, pärjäävä...niin tuskimpa asustelisi pmäellä.

• Anonyymi

Naaralla on hyvä olla. Se että saa asua naaralla on itsessään rikkautta. Monellahan täällä on rutosti massia, muttei sillä nyt ole sillein väliä kun on naaralla.

• Anonyymi

Eikai kukaa alla millien sopparia tee kärkitallien kans?

• Anonyymi

Tuolta voitte lueskella rallikuskien palkoista ja palkkioista.

https://www.iltalehti.fi/ralli/a/201804292200910722

Ja ennen kuin työttömät kysytte, niin itse tienaan verotettavaa 46.000 vuodessa. On rintamamiestalo, vw passat pihassa ja hyvännäköinen muija makuuhuoneessa. Repikää siitä köyhät!

• Anonyymi

Milloinka rallikuskit ja urheilijat yleensäkin ovat olleet erityisen viisaita?

Suomessa urheilijoiden akateemiset saavutuykset ovat lähellä nollaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö mielestäsi vain akateemiset saavutuykset ihmisestä viisaan..?

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2016090522265227

Älykkyyttä on niin monenlaista.

Jenkeissä kaikki jalkapallon ja koripallon pelaajat ovat yliopistossa opiskelevia.

Meillä "mäkikotkat" ovat enimmäkseen viinaan menevä. Monilla ei ole edes ammattitutkintoa tai ovat vain sekatyömiehiä.

• Anonyymi

EP Lapin palkka on noin miljoona €.
      Tämän lisäksi saa myös bonuksia.

• Anonyymi

Raha ei selvästi tuo mukanaan viisautta.

• Anonyymi

Mutta kyllä se muutaman yliopistokurssin voittaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä se muutaman yliopistokurssin voittaa..

Suorastaan P-Mäen Einstein.

• Anonyymi

15 cm on tullut pituutta lisää koko suvulle. EP ei sitä nää kun on koko ajan reissussa. EP ei kyllä itse viru eikä vanu. Tervehtii kaikki vanhat tutut ja pelikaverit kuten ennenkin.

• Anonyymi

Rikas tai ei mutta hidas.

• Anonyymi

Kateelliset Pieksämäeltä keskustelee..:D

Jatkakaa, nauru pidentää elämää..

• Anonyymi

Mitäs kadehdittavaa siinä on että joku höpisee maailmalla pehmoisia?

• Anonyymi

Ja sinä kateellinen höpiset täällä. Ne miljoonat, ne miljoonat..

Uskon että sinäkin tajusit ettei hänen ollut tark haukkua ketään, mutta koska olet ilmeisen kateellinen ihminen niin yrität heti lyödä kun pienikin mahdollisuus tulee..

• Anonyymi

Harjulla rysähtää tänään. Tuntuu niin hyvälle.

• Anonyymi

Hienosti on alkanut kulkemaan. Kannustakaa, älkää kadehtiko!

• Anonyymi

Hyvin toimi citikka Turkin maalla. Lappi olis voittanut, mutta kun ei saa. Ranskanperunalle piti antaa voitto.

• Anonyymi

Itse taisi pyörähtää ja spinnata.

• Anonyymi

Pikku virhe, mutta jos olisi annettu ajaa voitosta niin olisi voittanut.. Ogier haluu jo kotiin lasta hoitamaan, Ott ja Toyota voittaa mestaruudet.

• Anonyymi

Esa sitten joutuu valehtelemaan koko maailmalle ajostaan. Mitä Esaan tulee pidän enemmän rehellisenä Lappina. Voi voi Pekka . Anna pojan hoitaa työtään äläkä selittele. Ei Esa aja enää isän euroilla.

• Anonyymi

Antakee jo olla. Jokainen tekee elämällään mitä haluaa. Hankkii miten hankkii. Keltään ei oo pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antakee jo olla. Jokainen tekee elämällään mitä haluaa. Hankkii miten hankkii. Keltään ei oo pois.

Huippu tyyppi. Käykää katsomassa katsastusasemalla

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      83
      4439
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3180
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2671
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2352
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2046
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe