Hei mies,,,,

Anonyymi

Mitä kuuluu?mulla erittäin tylsää..

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieman tyhjä ja kaihoisa olo. Minulla kun ei ole vaimoa. Sellainen olo että tekisi mieli ottaa vaimo kainaloon, silittää sitä vähän ja olla vaan ja ihmetellä. Tuntuisi aika kivalla halata hellästi. Itselläni on sellainen mieli että tylsistyminen tapahtuu yleinsä sellaisissa paikoissa missä on meteliä ja hälinää. Voisin jähmettyä ikuisiksi ajoiksi halimaan vaimoa, jos olisi vaimo.

• Anonyymi

Voihan MyhveröMörri 🌠

• Anonyymi

Se arki ei ole aina yhtä halimista. Jokaiseen suhteeseen astuu arki mukaan. Välillä on tilanteita ja päiviä, ettei näe missään järkeä. Toisena päivänä ja hetkenä taas on ihanaa.

Suhde punnitaan noina vaikeina päivinä :)

Mutta hei..tsemppiä vaimon löytymiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se arki ei ole aina yhtä halimista. Jokaiseen suhteeseen astuu arki mukaan. Välillä on tilanteita ja päiviä, ettei näe missään järkeä. Toisena päivänä ja hetkenä taas on ihanaa.

Suhde punnitaan noina vaikeina päivinä :)

Mutta hei..tsemppiä vaimon löytymiseen.

Ei ole niin. Minua ei kiinnosta mitkään typerät suhdekuviot. Haluan vaimon. Oman rakkaan vaimon. Riitelyä tulee jos tulee. Aivan turhaa on olla sitä mieltä ettei isommilta riidoilta voi välttyä. Aina pitää pyrkiä siihen ettei tarvitse kiukuitella. Olen sitä paitsi semmoinen Myhverö että alan herkästi itkeä varsinkin jos minulle tosi rakas ihminen riitaantuu kanssani. Niin ei nainen voi vihoitella kanssani. Alan itkeä ja kanssani täytyy sitten keskustella.

• Anonyymi

Paljonko suhde painaa kun se punnitaan yli 2 grammaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole niin. Minua ei kiinnosta mitkään typerät suhdekuviot. Haluan vaimon. Oman rakkaan vaimon. Riitelyä tulee jos tulee. Aivan turhaa on olla sitä mieltä ettei isommilta riidoilta voi välttyä. Aina pitää pyrkiä siihen ettei tarvitse kiukuitella. Olen sitä paitsi semmoinen Myhverö että alan herkästi itkeä varsinkin jos minulle tosi rakas ihminen riitaantuu kanssani. Niin ei nainen voi vihoitella kanssani. Alan itkeä ja kanssani täytyy sitten keskustella.

Ei sellaista ihmistä olekkaan joka ei pahoita joskus mieltään. Eikä sellaista ihmistä olekkaan joka ei joskus sanoisi toiselle ajattelemattomasti.
        Riita taimielensä pahoittaminen ei minun mielestä tarkoita sitä, että toinen sanoisi rumasti tahalleen vaan kyse voi olla väärinymmärryksestä. Tuosta voi tulla sanomista ja väitän, että jokaisessa suhteessa.
        Tai jos omat odotukset eivät vastaa todellusuutta, voi pahoittaa mielensä siitäkin.
        Usein joutuu nielemään pettymyksensä, koska tietää ettei toinen ole siihen syyllinen. Ja usein ei edes jaksa. Sovussa on helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaista ihmistä olekkaan joka ei pahoita joskus mieltään. Eikä sellaista ihmistä olekkaan joka ei joskus sanoisi toiselle ajattelemattomasti.
        Riita taimielensä pahoittaminen ei minun mielestä tarkoita sitä, että toinen sanoisi rumasti tahalleen vaan kyse voi olla väärinymmärryksestä. Tuosta voi tulla sanomista ja väitän, että jokaisessa suhteessa.
        Tai jos omat odotukset eivät vastaa todellusuutta, voi pahoittaa mielensä siitäkin.
        Usein joutuu nielemään pettymyksensä, koska tietää ettei toinen ole siihen syyllinen. Ja usein ei edes jaksa. Sovussa on helpompaa.

Niin. Minä haluan ilmaista tunteeni aina suoraan niin sitten vaimoni tietää missä mennään. Haluaisin että hänkin aina itkisi sitten kun itkettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Minä haluan ilmaista tunteeni aina suoraan niin sitten vaimoni tietää missä mennään. Haluaisin että hänkin aina itkisi sitten kun itkettää.

Eikö se ole melko yleinen käytäntö, luulisin, että kun itkettää niin silloin itketään ja jos naurattaa niin silloin nauretaan.
        Tarkoitin, että joutuu nielemään kiukkunsa, jos kiukku on itsestään lähtöisin, eikä toisesta. Ei siis viitsi omaa myrkkyään syöttää toiselle.
        Samoin on suuttumuksen laita kuin itkun. Minusta myös suuttumisen tunteet pitäisi saada näyttää kuin myös kiukun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole melko yleinen käytäntö, luulisin, että kun itkettää niin silloin itketään ja jos naurattaa niin silloin nauretaan.
        Tarkoitin, että joutuu nielemään kiukkunsa, jos kiukku on itsestään lähtöisin, eikä toisesta. Ei siis viitsi omaa myrkkyään syöttää toiselle.
        Samoin on suuttumuksen laita kuin itkun. Minusta myös suuttumisen tunteet pitäisi saada näyttää kuin myös kiukun.

Tarkoitan, ettei syyllistä toista omasta kiukustaan, jos se on lähtöisin omista epäilyksistä tms..en osaa selittää.

Toivon, että löydät ihanan vaimon. Hienoa että keskustelu on sinulle tärkeässä osassa. Arvostan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan, ettei syyllistä toista omasta kiukustaan, jos se on lähtöisin omista epäilyksistä tms..en osaa selittää.

Toivon, että löydät ihanan vaimon. Hienoa että keskustelu on sinulle tärkeässä osassa. Arvostan..

En ole aloittaja siis tuo edellinen tuumailija.

• Anonyymi

Onko myhverö suloinen vähän näyttäisi että nyrpistää nenäänsä. Kuuluu olemukseen?

• Anonyymi

En ole suloinen. Vauvat ovat suloisia ja koiranpennut.

• Anonyymi

illan ottelukin (jääkiekko siis)alkaa vasta niin myöhään,eikä televisiosta tule mitään hyvää ohjelmaa muutakuin ehkä tv 7.lta.taidankin katsoa sitä.

• Anonyymi

Riippuu kuka kysyy ketä. Tylsää kyllä ois täälläkin.

• Anonyymi

Ei sinun kanssasi varmaan vaimon tarvi riidelläkään. Kyllä sellaisen löydät varmasti. Silmät auki vaan.👀

• Anonyymi

No varmaan hän suuttuisi minulle joskus ja aiheestakin. Olen aika hankala toisinaan. Semmoinen vastarannankiiski. Kuitenkin haluan aina löytää sovun ja korjata virheeni.

• Anonyymi

Eikö kukaan ole keksinyt vähään aikaan sitten hauskoja huvitusjuttuja jaahas, no joku kohta keksii kuitenkin jotta ei ole tylsää.

• Anonyymi

Mulla ei ole tylsää. Tänään jo töissä, syönyt lounasta kotona ja ollut päiväunilla. Nyt vasta istahdan tähän sohvalle.
      Äsken tytär teki minulle äitienpäiväkakkua. Ihana tytär.
      Minulla on monta syytä olla onnellinen. Yksi niistä on se, että sinä olet ystävä. Siitäkin voi olla kiitollinen. Luulen, että olet maailman paras ystävä, et varmaan tekisi ohareita missään mielessä. Siksi olenkin valinnut sinut ystäväksi. Luulen, että parempaa ystävää saa hakea. Sinä olet vielä vähän nihkeä ystävyysajatukselle mutta lämpenee ennen pitkää.

• Anonyymi

Ja odotat että piristäisin sinua? Mikä pelle luulet minun olevan?

• Anonyymi

En pidä häntä pellenä.enkä myöskään odota kenenkään piristävän minua!

• Anonyymi

Nuo myhverön kanssa käymä lyhyt keskustelu. Niin nyt itkettää. Olisi ihanaa, jos olisi mies, jonka kanssa keskustella ja elää arkea. Kyllä tulee paha olla voi että...itsesääliäkö, mutta voi että, olkoon mitä on. Olisi ihana itkeä miehen olkapäätä vasten nyt.

Mutta en ole ainoa, en saa ajatella ja vaipua itsesääliin. Monella on paljon vaikeampaa, mutta kun tämä tunne.....

• Anonyymi

Olen joutunut usein peittämään tunteeni, se itkettää. Ajattelemaan ensin muita. En ole saanut näyttää pettymystäni ja hautaamaan haaveeni.

• Anonyymi

Eikös tämä palsta auta sellaiseen synkkään oloon sitten ainakin osittain tuhoten sitä huonoa oloa, itse ainakin yritän keksiä jotain hauskoja juttuja, aina en tietystikään onnistu, mutta joskus voin onnistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä palsta auta sellaiseen synkkään oloon sitten ainakin osittain tuhoten sitä huonoa oloa, itse ainakin yritän keksiä jotain hauskoja juttuja, aina en tietystikään onnistu, mutta joskus voin onnistua.

En tiedä. Kiva että tunnet saavasi apua täältä. Pääasia että jostain saa apua.

Minulle taas tämä palsta on jotenkin kuin joka ei tavoita minua. Niin irrationaalinen.
        Koen myös toisinaan pahaa mieltä muiden vuoksi täällä heidän tilanteistaan.

Mutta olen onnellinen niiden puolesta joilla menee hyvin tai nauttivat edes hetken jostain.

Ihana, että ilahdutat muita ja jaksat keksiä hauskoja juttuja. Sinulla on hyvä sydän.

• Anonyymi

Minä, Myhverö en vaivu synkkyyteen helposti kun uskon Jeesukseen. Vaimo on paras maallinen asia kumminkin minulla on aarre taivaassa. Toisinaan tulen todella surulliseksi kyllä. Mutta on hyvä olla surullinenkin. Murheita on hyvä kuunnella. Ne opettaa ihmiselle paljon itsestään. Siitä mitä oikeasti pitää tärkeänä ja ketä rakastaa. Siksi minäkin suren kun ei ole vaimoa koska vaimosta pitäisin niin paljon.

• Anonyymi

Sinun ei tarvi piristää minua. Minä olen tyytyväinen elämään. Ei varmaankaan ole helpointa aikaa elämässä mutta sinnittelen. Lasten takia pitää sinnitellä. Yritän antaa heille niin paljon kuin voin.
      Luulen kuitenkin, että olen tällä hetkellä seestynein, mitä olen koskaan ollut. Elämä tuntuu hyvältä ja on riittävän rikasta.
      Olen antanut monille anteeksi ja pyytänyt myös monilta. Olen tasapainossa ja sinut itseni kanssa.
      Yritä sinäkin miettiä, oletko tehnyt kaiken mahdollisen oman elämäsi suhteen. Voisitko kuitenkin muuttaa jotakin? Onko kaikki mahdollisuudet käytetty. Yleensä on sanonta where there’s a will there’s a way.

• Anonyymi

On ihan #%%#*** päivä

• Anonyymi

No Kiva, tahdotko kertoa?

• Anonyymi

En
        *******#{#}#~|}***
        Piiiip £~{{<|<%>$>^#####

• Anonyymi

Mielestäni olet liikaa mennyt muiden mukaan. Olet jotenkin luopunut kaikesta. Vaillako taistelua? Ihmettelen.
      Mielestäni voisit hyvin käydä töissä. Vaikutat ihan ok:lta. Työ parhaimmillaan rikastuttaa elämää. Jos et voi käydä työssä, niin miten olisi vapaaehtoistyö?
      Elämä on täynnä mahdollisuuksia. Mielestäni olet omatekemässä loukussa. Ei sinun tarvitse elää noin varmastikaan.

• Anonyymi

Mikään tästä ei pidä paikkaansa, mutta rikoksen merkit täyttyy kaikesta päätellen.

• Anonyymi

Minä tulen ainakin käymään töissä koko elämäni ajan, en tiedä mitä tekisin jos en saisi työskennellä jonkun asian eteen. Sanon ärsyyntyneenä asioita joita en tarkoita, provosoidakseni. Jos olet todistanut jotain laitonta, teetkö siitä rikosilmoituksen?

• Anonyymi

Hyvää kuuluu ku ei hänen pärstää tarvinnut tänään nähä.

• Anonyymi

Ymmärrän, että ärsytän jo. Tunnen sinut niin hyvin.
      Lopetan mutta vain ihmettelen.

• Anonyymi

oisko sit tinderiin tai ulos jos on tylsää. täällä ei kannata anonyyminä ruikuttaa. ellet sit oo varattu ja haet vaan huomioo koska omaa parisuhdetta kestäny jo se muutama vuosi ja aika laittaa lompakonjatke kierrätykseen

• Anonyymi

tulen silloin kun kuu kumartaa iltaa
      tähteni pikärsi oikaisee kaipuun säteen

nyt lähen tansii siis tule sinä kii ottaa

tämä naiselle

• Anonyymi

Kun ilmakin on näin heikkarin myrtsi. kyllä se mielialaan vaikuttaa. Jos on hyvä duuni tai hyvät vapaa-ajan pitosenssit, aika ei tule pitkäksi.
      Vaikka olen yksinäinen mies, mökki ja ok-talo pitävät ansioduunin kanssa ympäri vuoden työllistettynä. Ei mitään ylellistä, vaan kenellekään toiselle kelpaamattomia röttelöitä ovat pienkiinteistöni. En odota naisen käden jälkeä muuten kuin palkattuna. Työhullumies

• Anonyymi

minkä ikäinen muuten olet ??

• Anonyymi

Aloittaja ihan aikuisen naisen iässä.🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ihan aikuisen naisen iässä.🙄

Ei ainakaan tältä ikälopulta naiselta :D. Ketkä kuuluu mun tiimiin?
        Täällä ei selviä yksin. Meidän pitää koota tiimi ja puolustus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe