Sinkkianodit ja ruostuminen

Anonyymi

Kun vaikuttaa siltä että herkästi tapahtuva ruostuminen on merkin ominaisuus niin tuli mieleen että auttaisiko jos ruuvaisin veneistä tuttuja sinkkianodeja sinne tänne skotani pohjaan ja helmoihin?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa laittaisit 9 millisen sinkkianodin suoraan ohimoosi

• Anonyymi

Jos olet noin älykkö kokeile sinne corollan pohjaan jotain anodeja ja tervaa laittaa tiedä vaikka pelastas paalilta sen tuhnun..

• Anonyymi

Jos ruuvaisi Toyotan merkkejä?

• Anonyymi

Tottakai toimii, kun auttaa veneessä niin auttaa kajakissakin (itä). Piiliteemasta sinkkianodit ovien alareunoihin ja pari-kolme pohjalevyyn niin jo loppuu ruostuminen. Täytyy kyllä kiinnittää ruuvaamalla eikä liimalla ettei galvaaninen yhteys katkea.

• Anonyymi

Ajatelkaas....joku käyttää ainutkertaista elämäänsä tällaisten turhien aloitusjuttujen väsäämiseen!

• Anonyymi

Päinvastoin erittäin hyvä vinkki! Nimim. Yks monista skotansa ruosteen kanssa kamppaileva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin erittäin hyvä vinkki! Nimim. Yks monista skotansa ruosteen kanssa kamppaileva.

No jos ruo on sinun käsityksesi hyvästä elämästä, niin eikun jatkat samalla linjalla!

• Anonyymi

Toimii, tietysti. Vaatii kyllä elektrolyytin eli anodit paikkoihin joissa vesi kelluu!

• elikkäs ovien sisälle ja takakontin varapyörä syvennykseen.

• Anonyymi

Outoa kun ruostumisesta puhutaan merkkipastalla jolla ei ole ongelmia ruostumisen suhteen.
      Jos halutaan puhua ruostumisesta ja autoista jotka ruostuu, niin silloin Toyotan palsta on se oikea.

• Anonyymi

Skodasta on kyse ja sen vakavasta ruosteongelmasta.

• skodahan se on nykyään ruostuvin auto. ei tahdo skoda 2 vuotis päiväänsä nähdä ilman uutena tehtyä täydellistä ruostesuojausta.

• Anonyymi

Paljonko esim. kaupungeissa kiinteistöjen huollossa käytetään round-uppia? Reagoi villisti sinkin kanssa muodostaen vetysyanidia. Sateellahan tuo tavara roiskuu autojen pohjaan, 100x pahempaa kuin suola.

• Anonyymi

Belarus-traktoriahan koota muistuttaa mutta ei kai sillä kuitenkaan pelloilla ja nurmikoilla rötyytetä, joille sitä rounduppia yleensä ruiskutellaan?

• Anonyymi

Tee leasing-sopimus, niin autoilu on huoletonta. Voit panostaa täysillä omaan ja perheesi hyvinvointiin.

• Anonyymi

Keskustelun aloittaja voi unohtaa sinkkianodit, kun tekee leasing-sopparin. Auton sijasta hän voi panostaa omaan henkiseen kehitykseensä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe