Mistä löytyy laulun sanoja???

mettis

Mistä voisin löytää janne hurmeen ensimmäiseen levyyn eli kirje levyyn laulunsanoja.. olisi mukava lukea niitä samalla kun laulaa mukana..

Ja muitakin lauunsanoja olisi mukava lukea...

69

159496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netistä

      Janne Hurmeen sanoja ei taida olla tuolla www.muusikoiden.netissä, mutta sieltä löytyy kyllä aivan mielettömästi sekä suomalaisten että ulkolaisten biisien sanoja

      • vastauksia

        mene osoitteeseen "www.lyricsbox.com" sieltä saat vaikka minkä bändin/laulajan sanoja! :)


      • höpö.
        vastauksia kirjoitti:

        mene osoitteeseen "www.lyricsbox.com" sieltä saat vaikka minkä bändin/laulajan sanoja! :)

        On teillä huonot linkit,tuolta löydä mitään sanoja.Samaa teille muillekkin turhan kehujille.


      • ehhe

        En mää sieltä mitään sanoja löydä. Voisitko kertoo missä ne sanat oikein on??


      • Kelpaa mulle
        vastauksia kirjoitti:

        mene osoitteeseen "www.lyricsbox.com" sieltä saat vaikka minkä bändin/laulajan sanoja! :)

        Parhatia saitteja kyllä vai onko jollain muka joku muu josta lötyy enemmän ja laajemmin


      • at

        http://lirama.net/ toi on aineki yks mist saattais löytyy tuleee vähä myöhäs ja oot varmaa jo löytäny


      • jenna kaskikallio
        vastauksia kirjoitti:

        mene osoitteeseen "www.lyricsbox.com" sieltä saat vaikka minkä bändin/laulajan sanoja! :)

        ok ootko lesdo


      • jenna kaskikallio
        ehhe kirjoitti:

        En mää sieltä mitään sanoja löydä. Voisitko kertoo missä ne sanat oikein on??

        haista paska


      • jenna kaskikallio
        höpö. kirjoitti:

        On teillä huonot linkit,tuolta löydä mitään sanoja.Samaa teille muillekkin turhan kehujille.

        löytyypä käy katsomassa mä löysin laulun sanoja sieltä hän ei huijaa enkä mäkään huijaa


      • Johanna Kurkela Rakk

    • tota

      GOOGLE

      • Hyväksikäyttäjä

        Itse asiassa googlen kautta löysin tämän keskustelun! Joten google auttaa, koska toiset tekee tälläsia keskusteluita!


      • viuhti
        Hyväksikäyttäjä kirjoitti:

        Itse asiassa googlen kautta löysin tämän keskustelun! Joten google auttaa, koska toiset tekee tälläsia keskusteluita!

        ei kyllä googlesta mitään tietoa löydy, kun yritin löytää sanoja yhteen lauluun:(


      • jenna kaskikallio
        viuhti kirjoitti:

        ei kyllä googlesta mitään tietoa löydy, kun yritin löytää sanoja yhteen lauluun:(

        mihin


    • Zzzzz

      ja www.lyrics.com

      • saanut viruksen

        Varokaa tätä linkkiä www.lyrics.com se iskee viruksen koneelles aika nopeesti! minä jo siltä kyseiseltä sivulta sain viruksen koneelleni :(


      • kiun
        saanut viruksen kirjoitti:

        Varokaa tätä linkkiä www.lyrics.com se iskee viruksen koneelles aika nopeesti! minä jo siltä kyseiseltä sivulta sain viruksen koneelleni :(

        kerroit... tietää varoa...


    • mistä voi löytääää??????

      • trally

        Eiköhän noita oo tuohon jo laitettu, mutta onko teillä tietoo, mistä löytyy esim leijonakuningas- tunnetko tään rakkauden? biisin, eli noiden animaatioiden laulujen biisejä, google ei oo kiva kaveri, se ei löyä.


      • msari
        trally kirjoitti:

        Eiköhän noita oo tuohon jo laitettu, mutta onko teillä tietoo, mistä löytyy esim leijonakuningas- tunnetko tään rakkauden? biisin, eli noiden animaatioiden laulujen biisejä, google ei oo kiva kaveri, se ei löyä.

        http://www.rayharock.com/sky/realbook/KULKURIN.html


    • j.h

      Tulin kotiin, luulin sinut löydän,
      kirjees näin, päällä peilipöydän.
      Lause vain, tää niin lohduton, sorry nyt, mun mentävä on.
      Vain valokuvas, piirongin päällä,
      tunnu ei, sun tuoksusi täällä.
      Kylmä niin kuin marraskuu on,
      ilman sua mun sydämmein.
      Sinne ei, ei koskaan ei.....valo pääse auringon.

      Myrsky repii puita, taivas salamoi,
      myrsky samanlainen sydämessä soi,
      elämääni muita tulla ei vain voi,
      siks´ revin kirjees,
      tuleen heitin sen.

      Tässäpä näin alkuun eka säkeistö:)

    • susssu

      www.lirama.com

      • ---

        Joo minäkin luotan liramaan.


      • Laku
        --- kirjoitti:

        Joo minäkin luotan liramaan.

        Lirama on ykkönen mistä löytyy kaikki tarvittava.. mutta ei ihan kaikki..


    • kirje

      Tulin kotiin, luulin sinut löydän
      kirjees näin päällä peilipöydän
      lause vain tää niin lohduton
      sori nyt mun mentävä on

      Vain valokuvas piirongin päällä
      tunnu ei sun tuoksusi täällä
      kylmä niin kuin marraskuu on
      ilman sua mun sydämein
      sinne ei ei koskaan ei
      valo pääse auringon

      Refrain:
      Myrsky repii puita taivas salamoi
      myrsky samanlainen sydämessä soi
      elämääni muita tulla ei vain voi
      siks revin kirjees, tuleen heitin sen

      Sun kuvas haihtui tuoksusi lailla
      kohta on jo muistoja vailla
      kylmä niin kuin marraskuu on
      ilman sua mun sydämein
      sinne ei ei koskaan ei
      valo pääse auringon

    • heiduu

      Nii.. Se ois kiva tietää mistä sais chisun laulun sanat... ne olis nii kivat!!

    • tiinuliini

      niitä löytyy letssingit sivulta

    • Sillikäs

      Laulujen sanoja löytyy mm. sivulta WWW.Letssingit.com

    • 12345335677655

      lyrics.com

      Sieltä saa laulujen sanoja!! Samoin kun laittaa googleen lirama.

    • mä vaa

      noo sanoa mäkii just täs etin et mistä löytys ,,mä tiiän et on semmonen osote et löytyy

      • helloou

        laulun sanoja löytyy google.fi osotteesta et google on paras paikka mitä mä tiedän siis ettimistä varten,,,hehe:D:D:D ja sitten kuka tietäis semmosen osotteen mistä löytyy kaikkee laulun sanoi ku kirjottaa vaa siihe hakuu?? :D siis ei semmosta et sielt tulee kännykkä juttui :D :D :) oot best jos osaat sanoo suoraa tai se on bestkuka osaa neuvoo suoraa :D:D


      • besttt
        helloou kirjoitti:

        laulun sanoja löytyy google.fi osotteesta et google on paras paikka mitä mä tiedän siis ettimistä varten,,,hehe:D:D:D ja sitten kuka tietäis semmosen osotteen mistä löytyy kaikkee laulun sanoi ku kirjottaa vaa siihe hakuu?? :D siis ei semmosta et sielt tulee kännykkä juttui :D :D :) oot best jos osaat sanoo suoraa tai se on bestkuka osaa neuvoo suoraa :D:D

        lirama on mistä voi vaa laittaa hakuun sen . mut tietääks kukaa mist saa kaikist biiseist suomennokset muit ku lirama ? ku sielt ei saa kaikkii laulujen sanoihin suomennoksii nii jos ois sellane mis ois kaikkii suomennokset ku kaipaisin suomennosta westlife-you raise me up < suomennosta . mutta ku ei löydy nii ei löydy :( jos joku kertoo mist sais tohon suomennoksen nii KIITOS !


      • tieötämätön
        besttt kirjoitti:

        lirama on mistä voi vaa laittaa hakuun sen . mut tietääks kukaa mist saa kaikist biiseist suomennokset muit ku lirama ? ku sielt ei saa kaikkii laulujen sanoihin suomennoksii nii jos ois sellane mis ois kaikkii suomennokset ku kaipaisin suomennosta westlife-you raise me up < suomennosta . mutta ku ei löydy nii ei löydy :( jos joku kertoo mist sais tohon suomennoksen nii KIITOS !

        tietääkö kukaan sellast paikkaa missä sais suomennoksen ja jokun muuksi kieleksi sillee et esim jokun englannin kielisen saa vaikka espanjan kieliseks siis sen laulun tai sillee.. ku liramassa oli ennen sillee mut must ei enää oo sitä juttuu


      • kinuski!
        besttt kirjoitti:

        lirama on mistä voi vaa laittaa hakuun sen . mut tietääks kukaa mist saa kaikist biiseist suomennokset muit ku lirama ? ku sielt ei saa kaikkii laulujen sanoihin suomennoksii nii jos ois sellane mis ois kaikkii suomennokset ku kaipaisin suomennosta westlife-you raise me up < suomennosta . mutta ku ei löydy nii ei löydy :( jos joku kertoo mist sais tohon suomennoksen nii KIITOS !

        Löysin täältä jossain vaiheessa sellasen TOSI hyvän sivuston joka oli vielä suomalainen löyty melkein kaikkee mitä etin... Mutta nyt en ikävä kyllä muista sitä : ( Oon aika kauvan nyt myös ettiny sitä...


      • sivuhirtoriasta
        kinuski! kirjoitti:

        Löysin täältä jossain vaiheessa sellasen TOSI hyvän sivuston joka oli vielä suomalainen löyty melkein kaikkee mitä etin... Mutta nyt en ikävä kyllä muista sitä : ( Oon aika kauvan nyt myös ettiny sitä...

        niin että vilkase sun sivuhirstriaa ja link link vaan kaikille sitten...


      • jonsku:)
        besttt kirjoitti:

        lirama on mistä voi vaa laittaa hakuun sen . mut tietääks kukaa mist saa kaikist biiseist suomennokset muit ku lirama ? ku sielt ei saa kaikkii laulujen sanoihin suomennoksii nii jos ois sellane mis ois kaikkii suomennokset ku kaipaisin suomennosta westlife-you raise me up < suomennosta . mutta ku ei löydy nii ei löydy :( jos joku kertoo mist sais tohon suomennoksen nii KIITOS !

        Mäki mietin että tietäiskö kukaan että mistä löytäis esim. enkun kielisiin biiseihin suomennokset? tarttisin justin bieberin lauluihin suomennokset.. osaisko kukaan sanoo mistä löydän ne=


      • <3
        besttt kirjoitti:

        lirama on mistä voi vaa laittaa hakuun sen . mut tietääks kukaa mist saa kaikist biiseist suomennokset muit ku lirama ? ku sielt ei saa kaikkii laulujen sanoihin suomennoksii nii jos ois sellane mis ois kaikkii suomennokset ku kaipaisin suomennosta westlife-you raise me up < suomennosta . mutta ku ei löydy nii ei löydy :( jos joku kertoo mist sais tohon suomennoksen nii KIITOS !

        Tässä suomennos,olkaapas hyvät!! :)

        Nostat minut ylös


        Kun olen maassa ja sieluni on niin uupunut
        Kun ongelmat saapuvat ja sydämeni kuormittuu
        Olen yhä täällä ja odotan hiljaisuudessa
        Kunnes tulet ja istut hetkeksi viereeni

        refräng:
        Nostat minut ylös joten voin seisoa vuorten päällä
        Nostat minut ylös joten voin kävellä myrskyisten merien yllä
        Olen vahva sinun sylissäsi
        Nostat minut ylös, korkeammalle kuin voin olla

        Nostat minut ylös joten voin seisoa vuorten päällä
        Nostat minut ylös joten voin kävellä myrskyisten merien yllä
        Olen vahva sinun sylissäsi
        Nostat minut ylös, korkeammalle kuin voin olla
        Nostat minut ylös joten voin seisoa vuorten päällä
        Nostat minut ylös joten voin kävellä myrskyisten merien yllä
        Olen vahva sinun sylissäsi
        Nostat minut ylös, korkeammalle kuin voin olla

        refräng

        Nostat minut ylös, korkeammalle kuin voin olla


    • Yaccu

      Lirama on nettisivusto, josta löytyy paljon eri artistien ja bändien sanoituksia ja laulun sanoja...

      • onier

        Häät tulossa...tarvitsisin Lasse Mårtenssonin laulun nuotit ja sanat...vem kan segla utan vind
        sekä jag tror jag tror på sommaren, ja tror ja tror på sol igen


    • ninninninininiini

      Liramast

    • Lurssu

      Lirama.net

    • MOIPPELI

      jannesta tiedä en,mutta jos pidät anna abreusta ni sen sivulla on ne sanat

    • laulunsanojen etsiä

      Laita googleen hakusanaksi limara sanat ja valitse ensimmäinen linkki, ja sitten sinne sivuille vain hakusanoja.

    • nennu00

      mä taas haluisin sellasen laulun sanat joka sopis hyvin kevät juhlaan kun kaverin kanssa laulettas

    • dhg
      • jjjassuu

        se on lirama:) tossa linkissä on kyllä oikein:)


    • jossyy^^

      Laita googleen laulaja ja kappaleen nimi ja perään lyrics. esim. cheek liekeissä lyrics. sillä pitäs löytyä. tai lyricsin sijaan sanat. kokeile ;D

    • auttaja
    • ...

      Niin

      • X

        Hei!
        Mistähän löytyisi Susanna Haaviston ja Eija Ahvon Ystävät laulun sanat ? Olen kokeillut jo monta linkkiä, eikä vaan sanoja löydy.


      • kiki1
        X kirjoitti:

        Hei!
        Mistähän löytyisi Susanna Haaviston ja Eija Ahvon Ystävät laulun sanat ? Olen kokeillut jo monta linkkiä, eikä vaan sanoja löydy.

        mikähän olis tämä laulu? kertosäettä hieman ku tietäs kuka laulaa tai edes laulun nimi??? on ilta-lauantai sä seisot ovellain käy väreet ihoallaa kun syliäs etsin soi puissa myrsku sää yö liekin sytyttää kuin kaksi kynttilää?? osaisko joku sanoa mikä kysees?


    • Tipaaa

      lirama?

      • hittaallakuvinyyli

        tietäiskö kukaa mist sais olli pa - syke tai hittaalla ku vinyyli laulun sanat ? tai muita tämän tyylisii ei oikee löydy mistää liramasta tai muualta (:


    • enpäs tiiä

      mistä mä löydän sen lastenlaulun iina kangasharjun laulaman lintu kappaleen sanat?

    • h.vaisanen

      Hannu Hovi on levyttänyt v 1957 Laulun: Halki maailman ja mä olisin sanoja vailla. Oisko tietoo?

    • Melluj10

      Hei! Mene osoitteeseen www.lirama.fi Ja sitten laitat sinne reunaan esim. Janne Hurme ja sitten laitat : '' hae '' ja sitten se tulee googleen ja laitat siitä, niin siinä on Janne Hurmeen kappaleiden sanoja. ;)

    • <3

      kirjota esim.googleen joku tietty biisin nimi tai yhtyeen nimi ja sitte sen perään lirama. Kyll löytyy varppina laulunsanat.

    • x

      hjiidöuy7

    • x

      Kirjoita Googleen laulun nimi ja artisti ja LYRICS perään niin eiköhän löydy!

    • Laulaja<3

      Mee liramaan:) sieltä löytyy laulujen sanoja!

    • just joo

      haistakaa ei niitä laulun sanoja saa mistää ilmaseks aina pitää maksaa.....

    • Anyway -.-

      Hei onko kellään tietoa mistä voisi löytää Evanescencen What you Want kappaleen sanoja?

    • honolulu..

      on tässä googlattu liramat larumat ym sivustot..mutta ei....kappaleen nimi LUOTSI...A. AIMO...MISTÄHÄN NE SANAT vois löytää kappaleesta nyt puhumattakaan.. en omista gramafonia....

    • lyriics

      Monesti ulkomaisten kappaleiden sanat löytyvät esimerkiksi googleen kirjoittamalla biisin nimen ja sen perään sanan 'lyrics'. Useimmiten tulee monta sivu-ehdotusta :)

    • verzu

      some die young !! Sille niit sanoja

    • herra hevonen

      tietääkö kukaan tämän nimi kun en muista kun tän moona moonaa sinut mä aina haluan

    • Lalulu

      Löytyisikö joltakin Robinin Puuttuvan palasen sanat. Olen etsinyt kaikkialta pikkutytölle ko. sanoja, että saisi koulussa esittää kaverinsa kanssa. en ole löytänyt mistään.

    • bobbo

      Hei autatteko vähäsen!? Mistä ihmeestä löyän Tiahu-hakuna matata kappaleen sanat? oon yrittäny joka paikast löytää mut mistää ei tunnu löytyvän just tuon kipaleen sanoja :( auttakaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe