Aloitin kk sitten lyhyen määräaikaisen työsuhteen. Nyt tuli postissa vireilletuloilmoitus ikivanhasta velka-asiasta, jossa on eräpäivä kuun lopussa. Vireilletuloilmoituksessa oli maininta perusselvityksestä, jossa velallisen tulot- ja toimeentuloetuustiedot tarkistetaan viranomaisrekisteristä. Nyt varmaan UO tarkistaa tilini ja huomaa maksetut palkat sekä aloittaa ulosoton palkasta. Vai voiko mennä pitempääkin ennen kuin huomaavat?
Huomaakohan ulosotto?
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa meneekö pitkään, mutta joskus meillä oli töissä joku velallinen ja ulosotto ottikin yhteyttä työnantajaan, jotta palkka menee jotenkin niiden kautta sitten. Eivät ota tililtäsi (ehkä) vaan työpaikan tulot työpaikalta suoraan.
Meillä oli niin, että henkilö ehti lopettaa juuri työt, kun tuli ilmoitukset. - Anonyymi
Ulosotto otttaa yhteyttä työpaikan palkanlaskentaan ja he ottavat automaattisesti sen noin 1/3 nettopalkasta riippuen sen suuruudesta. Aikaisemmin olen kerennyt tehdä 4kk töitä ennen kuin ovat huomanneet. Silloin ei ole tullut vireilletuloilmoituksia sinä aikana kun olen ollut töissä. Tällä kertaa taisi käydä huono tuuri. Kun en tuota tuhansien eurojen laskua pysty maksamaan eräpäivään mennessä niin varmaan alkavat penkoa tilejä yms. Eipä tilillä nyt edes ole rahaa kun olen maksanut vuokrat yms. menot. Itselläni siis ollut jo monia vuosia UO:ssa useita eri saatavia. Aina todettu maksukyvyttömäksi.
- Anonyymi
Toivon ettei huomaa mitään mutta jos työ lyhytaikainen niin eipä ne siitä paljon kostu. Mä kostutan huuliani vielä kaatamalla lisää kaljaa koneeseen! -IluPosterestante-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760