Onko teillä kaveri- tai tuttavapiirissä

Anonyymi

sellaista ihmistä, joka on muuten ok, mutta alkoholi tekee hänestä monesti sietämättömän? Muistattehan kertoa myös sukupuolenne.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enemmän minua häiritsee kaikki tutut, jotka ovat psyykoosissa, kun keskustelusta niiden kanssa ei tule mitään. Olen sukupuolineutraali.

• Anonyymi

Kyllä on. Surullista katsottavaa. Nainen olen.

• Anonyymi

Niin alkoholinkäyttö,... se on viihdettä toisille jotka eivät ole siitä riippuvaisia sinänsä, pystyvät hoitamaan työnsä jos vain motivaatiota riittää ja muutkin asiansa, mutta joillekin alkoholi voi olla ongelma jotta se haittaa työntekoa jne..

Mutta itse taisin mainita jostain kokaiinista, se nyt on taas, mutta sama asia tuollaisenkin kanssa on, aivan sama, mutta niin joku koka on kyllä hengenvaarallista, kuin alkoholi yleensä ei ole, kokaiini yleensä on hengenvaarallista aina on sydänlihaksen pysäytysriski.

• Anonyymi

Ei ole. Kaikki ovat erittäin nallekarhumaisia. Olen sukupuoleltani furry.

• Anonyymi

Minun tuttavapiirissäni on henkilö, joka on kännissä ok, mutta selvin päin monesti sietämätön.
      Ja nainen olen.

• Anonyymi

Aijaa... mutta niin palkan määrähän sen motivaation ja alkoholisminkin monesti poistaa, nettopalkan määrä voi poistaa alkoholismin ihmisestä.

Niin todella joku ihminen voi kai sillä tavoin muuttua jos käyttää alkoholia erilaiseksi persoonaksi, en tiedä kun ei ole kokemusta jos muuttuu sitten tuolla tavoin.

• Anonyymi

Kyllä. Mieheni joka olisi ihana ilman alkoholia muttuu juodessaan hirviöksi. Juomista kestää päiviä, työt saattavat jäädä väliin. Pahimillaan laskin vuodessa olleen 50 aloitusta ja kun viikkoja on 52 niin voi miettiä sopiko selviä päiviä paljon joukkoon. jos juominen alkaa menee pullo, toinen, kolmas sitten haetaan lisää joko taksilla tai minä toimin kuskina jotta säästän edes taksikulut. Rahaa palaa ja paljon. Elämään kuuluu maksullisen seksin osto, tyttöystävät, baarinotkumiset, huuto ja räyhäys, putkayöt. Eräänä vuonna jopa naimisiin meno erään onnen onkijan kanssa eli avioeroa hakemaan, no tyty otti sitten toisen elättäjän ja meni viime elokuussa naimisiin toisen kanssa. Eli kokemusta on viinavillen kanssa elosta.

• Anonyymi

Päivittäinen alkon käyttö, surullista. Pitemmän päälle muuttaa ihmistä.

• Anonyymi

Muutama tälläinen on tuttavapiirissä ja suvussakin.
      Rasittavia känniset örvelöt, tapajuopot. Ärsyttävintä on se, kun jauhavat samoja asioita useaan kertaan.
      Eivät muista alkoholidementoituneina, kertoneensa saman juuri pari minuuttia sitten.
      Muutenkin toistavat kokoajan samaa, pääsemättä eteenpäin puheissaan.
      Jos huomauttaa jankuttamisesta, eivät edes tajua jankuttavansa.
      Tälläisillä ei pitäisi olla puhelimia, kiusallisia soittelijoita, kännipuhelut on tosi häiritseviä.
      Itsesääliä, joskus itkuakin ja jankuttamista, ärsyttävää kuuneltavaa.
      Yleensä tälläiset puhuvat myös liian kovalla äänellä, mutta epäselvästi ja luulevat, että heidän typerät juttunsa kiinnostaa muita.

• Anonyymi

Ei ole alkoholisteja, koska alkoholinkäyttö lähipiirissä on vähäistä ja hillittyä tai ovat täysin absolutisteja.

• Anonyymi

Ei ole kavereita eikä tuttavia

• Anonyymi

Ei tietääkseni.
      Mutta tidän että on ihmisiä joden EI pitäisi juoda alkoholia ollenkaan.
      Koska heidän personallisuutensa muttuu täysin ja ovat alkoholia nautittuaan hyvikin akressiivisia.
      Vakka selvinpän hyvinkin asiallisia ja laukeitakuin lampaat.
      Olen mies.
      Alkoholia ei pitäisi juoda juopumis mielessä ollenkaan.
      Nuorempan tuli kyllä juotua juopumistarkotuksessa, muttei enään, ei tarvitse, sillä se tunne tila tiedetää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      167
      2602
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      714
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe