sellaista ihmistä, joka on muuten ok, mutta alkoholi tekee hänestä monesti sietämättömän? Muistattehan kertoa myös sukupuolenne.
Onko teillä kaveri- tai tuttavapiirissä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmän minua häiritsee kaikki tutut, jotka ovat psyykoosissa, kun keskustelusta niiden kanssa ei tule mitään. Olen sukupuolineutraali.
- Anonyymi
Kyllä on. Surullista katsottavaa. Nainen olen.
- Anonyymi
Niin alkoholinkäyttö,... se on viihdettä toisille jotka eivät ole siitä riippuvaisia sinänsä, pystyvät hoitamaan työnsä jos vain motivaatiota riittää ja muutkin asiansa, mutta joillekin alkoholi voi olla ongelma jotta se haittaa työntekoa jne..
Mutta itse taisin mainita jostain kokaiinista, se nyt on taas, mutta sama asia tuollaisenkin kanssa on, aivan sama, mutta niin joku koka on kyllä hengenvaarallista, kuin alkoholi yleensä ei ole, kokaiini yleensä on hengenvaarallista aina on sydänlihaksen pysäytysriski.
- Anonyymi
Ei ole. Kaikki ovat erittäin nallekarhumaisia. Olen sukupuoleltani furry.
- Anonyymi
Minun tuttavapiirissäni on henkilö, joka on kännissä ok, mutta selvin päin monesti sietämätön.
Ja nainen olen.- Anonyymi
Aijaa... mutta niin palkan määrähän sen motivaation ja alkoholisminkin monesti poistaa, nettopalkan määrä voi poistaa alkoholismin ihmisestä.
Niin todella joku ihminen voi kai sillä tavoin muuttua jos käyttää alkoholia erilaiseksi persoonaksi, en tiedä kun ei ole kokemusta jos muuttuu sitten tuolla tavoin. - Anonyymi
Kyllä. Mieheni joka olisi ihana ilman alkoholia muttuu juodessaan hirviöksi. Juomista kestää päiviä, työt saattavat jäädä väliin. Pahimillaan laskin vuodessa olleen 50 aloitusta ja kun viikkoja on 52 niin voi miettiä sopiko selviä päiviä paljon joukkoon. jos juominen alkaa menee pullo, toinen, kolmas sitten haetaan lisää joko taksilla tai minä toimin kuskina jotta säästän edes taksikulut. Rahaa palaa ja paljon. Elämään kuuluu maksullisen seksin osto, tyttöystävät, baarinotkumiset, huuto ja räyhäys, putkayöt. Eräänä vuonna jopa naimisiin meno erään onnen onkijan kanssa eli avioeroa hakemaan, no tyty otti sitten toisen elättäjän ja meni viime elokuussa naimisiin toisen kanssa. Eli kokemusta on viinavillen kanssa elosta.
- Anonyymi
Päivittäinen alkon käyttö, surullista. Pitemmän päälle muuttaa ihmistä.
- Anonyymi
Muutama tälläinen on tuttavapiirissä ja suvussakin.
Rasittavia känniset örvelöt, tapajuopot. Ärsyttävintä on se, kun jauhavat samoja asioita useaan kertaan.
Eivät muista alkoholidementoituneina, kertoneensa saman juuri pari minuuttia sitten.
Muutenkin toistavat kokoajan samaa, pääsemättä eteenpäin puheissaan.
Jos huomauttaa jankuttamisesta, eivät edes tajua jankuttavansa.
Tälläisillä ei pitäisi olla puhelimia, kiusallisia soittelijoita, kännipuhelut on tosi häiritseviä.
Itsesääliä, joskus itkuakin ja jankuttamista, ärsyttävää kuuneltavaa.
Yleensä tälläiset puhuvat myös liian kovalla äänellä, mutta epäselvästi ja luulevat, että heidän typerät juttunsa kiinnostaa muita. - Anonyymi
Ei ole alkoholisteja, koska alkoholinkäyttö lähipiirissä on vähäistä ja hillittyä tai ovat täysin absolutisteja.
- Anonyymi
Ei ole kavereita eikä tuttavia
- Anonyymi
Ei tietääkseni.
Mutta tidän että on ihmisiä joden EI pitäisi juoda alkoholia ollenkaan.
Koska heidän personallisuutensa muttuu täysin ja ovat alkoholia nautittuaan hyvikin akressiivisia.
Vakka selvinpän hyvinkin asiallisia ja laukeitakuin lampaat.
Olen mies.
Alkoholia ei pitäisi juoda juopumis mielessä ollenkaan.
Nuorempan tuli kyllä juotua juopumistarkotuksessa, muttei enään, ei tarvitse, sillä se tunne tila tiedetää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335697- 765179
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1503309Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky232610- 432239
- 492168