Jäähy korkeasta mailasta :D
Nainen sinulle
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, se on ansaittua ; ) Voisin viettää koko pelin siellä, mutta vain hänen kanssaan <3
jäähylle, jäähylle =)
- Anonyymi
Kiekko suuhun ja jäähylle viilentymään.
- Anonyymi
Moon kyl sitä mieltä et tämmöset jäähyt pitäs antaa miehille... 😏
- Anonyymi
Korkea maila voi osua omaan päähän. Tekee kipeetä.
- Anonyymi
Kun mieheltä loppuvat sanat ( minun kanssani keskustellessa) silloin alkaa uhkailu ja väkivalta. Mies ei osaa poistua , jättää peliareenaa hiljaa!? Aina ei tarvitse voittaa, niin se vain on.
- Anonyymi
Niin tai kukaan ei vain kiinnosta vääntää turhista asioista jonkun päällepäsmärin kanssa. Itserakkaus ja tietämättömyys on kirosanoista pahimpia kun naisista puhutaan. Parempi vain jättää omaan arvoonsa omien pinttymien kanssa. Kyllä joku roska aina jostain löytyy kuka jaksaa kuunnella paskaa.
- Anonyymi
Niin haukkuminen " päällepäsmäri" on yksi tapa latistaa, ja samalla laistaa henkilökohtaisuuksiin menemätön keskustelu. Ja oikeaoppisesti " kukaan ei
kiinnosta vääntää" po " ketään ei kiinnosta..." . Mistä päättelet, että olen itserakas ja tietämätön, joita käytät kirosanoina? Ja mitä tiedät " pinttymistäni", mitä ne mielestäsi ovat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin haukkuminen " päällepäsmäri" on yksi tapa latistaa, ja samalla laistaa henkilökohtaisuuksiin menemätön keskustelu. Ja oikeaoppisesti " kukaan ei
kiinnosta vääntää" po " ketään ei kiinnosta..." . Mistä päättelet, että olen itserakas ja tietämätön, joita käytät kirosanoina? Ja mitä tiedät " pinttymistäni", mitä ne mielestäsi ovat?Kehuskelit päsmäröinti/ narsistisilla luoteellasi miten muut joutuvat edessäsi taipumaan ja kuvitelmissasi alkavat agressiiviseksi ja pilkkaajiksi. Itserakkaus kuvaantui juuri edellisestäkin kirjoituksesta hyvin. Pinttymäsi juontaa jo kauempaa, kuvittelet edelleen päsmäröinnin olevan ratkaisu joka asiaan. Et arvosta muita ja näet muut vain päsmäröintisi objekteina.
- Anonyymi
Ohoh, en tunnista kyllä mitään noista!? Nyt sinun olisi kerrottava, kuka on kuvaamasi henkilö! En ole KOSKAAN edes arvellut, että jotkut " joutuisivat edessäni taipumaan"!? Mitä ihmettä? Kenestä puhut et ainakaan minusta. Siis missä ja milloin? Vai oletko kuunnellut jonkun valheita? Missä olen osoittanut ja miten että en arvosta muita!? Ja minä olen SS!? Kuka sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh, en tunnista kyllä mitään noista!? Nyt sinun olisi kerrottava, kuka on kuvaamasi henkilö! En ole KOSKAAN edes arvellut, että jotkut " joutuisivat edessäni taipumaan"!? Mitä ihmettä? Kenestä puhut et ainakaan minusta. Siis missä ja milloin? Vai oletko kuunnellut jonkun valheita? Missä olen osoittanut ja miten että en arvosta muita!? Ja minä olen SS!? Kuka sinä olet?
Kerroit juuri olevasi SS silloin ilmeisesti myös olet sellainen, tietenkin voit vaihtaa sen, silloin luen sinut valehtelijaksi. Tulkitsin sinut kirjoituksesi mukaan, joten tiedän vain sinun kirjoittaneen aikaisemmat kirjoitukset. Sillonkin jollet kirjoittanut itsenäsi aikaisempia kirjoituksia olet valehtelija. Siitä sitten vain valitsemaan. Minulle olet Anonyymi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit juuri olevasi SS silloin ilmeisesti myös olet sellainen, tietenkin voit vaihtaa sen, silloin luen sinut valehtelijaksi. Tulkitsin sinut kirjoituksesi mukaan, joten tiedän vain sinun kirjoittaneen aikaisemmat kirjoitukset. Sillonkin jollet kirjoittanut itsenäsi aikaisempia kirjoituksia olet valehtelija. Siitä sitten vain valitsemaan. Minulle olet Anonyymi!
Tästä sivusta laitan. Tunnistan tämän henkimaailman hengen. Tälle ei kannata vastata. Kyseessä on henki, joka pilkkaa muita ja vie omistajansakkin turmioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä sivusta laitan. Tunnistan tämän henkimaailman hengen. Tälle ei kannata vastata. Kyseessä on henki, joka pilkkaa muita ja vie omistajansakkin turmioon.
No mutta, eihän meillä ole hätää. Tämä sinun kuvitteellinen henkesi kun ei meitä kumpaakaan omista. Suksikoon puolestani vaikka takaisin vaikka sinne taikalamppuunsa ja hierokoon sitten itselleen niitä toivomuksiaan.
- Anonyymi
Miksi et vastaa kysymyksiini? Väitteesi eivät osu minun persoonaani yhtään! Tunnistit niitä kuitenkin muutamista viesteistä what? Sanoit minun kehuskelleen jotain! Missä ja milloin?? Sinähän tässä taidat keksiä tarinoita ja valehdella! Ja edelleen olen SS, ei ole mitään syytä esittää muuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vastaa kysymyksiini? Väitteesi eivät osu minun persoonaani yhtään! Tunnistit niitä kuitenkin muutamista viesteistä what? Sanoit minun kehuskelleen jotain! Missä ja milloin?? Sinähän tässä taidat keksiä tarinoita ja valehdella! Ja edelleen olen SS, ei ole mitään syytä esittää muuta!
SS SARI SUSANNA `? Jyväskylästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähättelit toisia sanomalla muiden aloittavan hakkumisen ja väkivallan jos sinun kanssasi keskustellessa. Vähettelit myös tämän kommenttisi millään tavalla olevan noste omalle itsetunnollesi, sitähän se oli.
- Anonyymi
Ensin taklasit mut.
- Anonyymi
En ole taklannut ketään. Aloitus ei sinänsä ollut kenellekkään, eikä ole edelleenkään. Palstan aihealueesta poiketen ajankohta aloitukseen oli vain tarkoituksenmukainen.
- Anonyymi
Kyllähän se maila lentää korkealle ilmaan, kun luistellaan päin ja runtataan laitaan pystymailan kanssa.
Suusuojuksen lomasta sähistään samalla uhkauksia, kun painetaan laitaa vasten.
Pois lähtiessä nykästään jalat alta ja tuomari pelaa pussiinsa pelastaen pahantekijän niin että kaltoinkohdeltu saa jäähyn tejaistun perustein.
Maila....sitä ei ole näkynyt. Sekin varastettiin. Hampaat sentään jäi.- Anonyymi
:)
Veit jalat suustani
- Anonyymi
Mutta sen vielä sanon, että tää joukkuepeli on ihan surkeaa.
Tiimivahvistys on ihan hukassa. Puomustus ei tajua yhtään missä mennään ja hyökkääjät saa vapaasti laukoa korkeita mailojaan.
Tuomari on kahvilla. - Anonyymi
Hyvä kun menet ostamaan jostain Kolumbiastakin juttuja, niin voivat sanoa: tiedät että ovat täysin kiellettyjä tuollaiset aseet mitä ostat tai muutakin, omalla vastuullasi viet sitten Euroopan alueelle tuollaisia :D
- Anonyymi
Suomalaista perus marketista ostettua karhun 3- aseita. Nekin kalliita. Eivät taida olla kiellettyjä, kun niitä tiettyinä aikoina laillisesti myyvät.
- Anonyymi
Sinulle jalkapuu ja meno sinne kaipaamaasi menneisyyteen. Tämä kaikesta raukkamaisesta jupinasta ja japinasta taustalla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784