Tietäneeköhän kukaan miten pestautua miehistöksi purjeveneeseen välimerelle, karibialla tai minne vaan maailmalle? Tuntuu olevan aika vaikeata löytää mitään lähteitä asiasta. Pitäneekö vaan pakata kassi ja mennä suurista satamista kyselemään.
miehistöön ulkomaille
5
1179
Vastaukset
- Juha58
Kirjoitapa postiini ja laita yhteystietosi puh.no: niin keskustellaan asiasta niin saat ehkä jotain vinkkejä kun pari vuotta sitten tulin veneellä Välimereltä Suomeen 7 viikon matka.
[email protected] - mukaan
laitahan tyhteystietosi tohon Meillä on lähdössä vene reissuun loppukesästä.
- Nimetön
Tervehdys!
En ole keskustelun aloittaja mutta samalla asialla tällä sivustolla, olisin todella kiinnostunut kuulemaan lisää asiasta joten jos vain mahdollista niin...
[email protected]
Kiitos jo etukäteen!
Kalle
Riippuu mistä mihin mutta yksi suosittu crew-site löydät täältä:
http://www.7knots.com/
Millaiset kokemukset sinulla on? Mihin ja milloin matkalle? Mikä ikä? Maksva vai maksullinen gasti?- karibian karhu
Hei,
etsimme yhtä veneilyitaitoista lisägastia (mies) Karibian paluumaatkallemme nyt huhti-toukokuussa. Kyse Bermuda-Azorit-Eurooppa (miel. Kieliin asti) etapista.
Paattina Scanmar 33.
Ilmoitatko yhteystietosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011