miehistöön ulkomaille

poiju

Tietäneeköhän kukaan miten pestautua miehistöksi purjeveneeseen välimerelle, karibialla tai minne vaan maailmalle? Tuntuu olevan aika vaikeata löytää mitään lähteitä asiasta. Pitäneekö vaan pakata kassi ja mennä suurista satamista kyselemään.

5

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha58

Kirjoitapa postiini ja laita yhteystietosi puh.no: niin keskustellaan asiasta niin saat ehkä jotain vinkkejä kun pari vuotta sitten tulin veneellä Välimereltä Suomeen 7 viikon matka.

[email protected]

• mukaan

laitahan tyhteystietosi tohon Meillä on lähdössä vene reissuun loppukesästä.

• Nimetön

Tervehdys!

En ole keskustelun aloittaja mutta samalla asialla tällä sivustolla, olisin todella kiinnostunut kuulemaan lisää asiasta joten jos vain mahdollista niin...

[email protected]

Kiitos jo etukäteen!

Kalle

• Riippuu mistä mihin mutta yksi suosittu crew-site löydät täältä:
      http://www.7knots.com/
      Millaiset kokemukset sinulla on? Mihin ja milloin matkalle? Mikä ikä? Maksva vai maksullinen gasti?

• karibian karhu

Hei,

etsimme yhtä veneilyitaitoista lisägastia (mies) Karibian paluumaatkallemme nyt huhti-toukokuussa. Kyse Bermuda-Azorit-Eurooppa (miel. Kieliin asti) etapista.

Paattina Scanmar 33.

Ilmoitatko yhteystietosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      699
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      645
    4. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      454
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      326
    7. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    9. 0
      90
    10. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    Aihe