Tietäneeköhän kukaan miten pestautua miehistöksi purjeveneeseen välimerelle, karibialla tai minne vaan maailmalle? Tuntuu olevan aika vaikeata löytää mitään lähteitä asiasta. Pitäneekö vaan pakata kassi ja mennä suurista satamista kyselemään.
miehistöön ulkomaille
5
1208
Vastaukset
- Juha58
Kirjoitapa postiini ja laita yhteystietosi puh.no: niin keskustellaan asiasta niin saat ehkä jotain vinkkejä kun pari vuotta sitten tulin veneellä Välimereltä Suomeen 7 viikon matka.
[email protected] - mukaan
laitahan tyhteystietosi tohon Meillä on lähdössä vene reissuun loppukesästä.
- Nimetön
Tervehdys!
En ole keskustelun aloittaja mutta samalla asialla tällä sivustolla, olisin todella kiinnostunut kuulemaan lisää asiasta joten jos vain mahdollista niin...
[email protected]
Kiitos jo etukäteen!
Kalle
Riippuu mistä mihin mutta yksi suosittu crew-site löydät täältä:
http://www.7knots.com/
Millaiset kokemukset sinulla on? Mihin ja milloin matkalle? Mikä ikä? Maksva vai maksullinen gasti?- karibian karhu
Hei,
etsimme yhtä veneilyitaitoista lisägastia (mies) Karibian paluumaatkallemme nyt huhti-toukokuussa. Kyse Bermuda-Azorit-Eurooppa (miel. Kieliin asti) etapista.
Paattina Scanmar 33.
Ilmoitatko yhteystietosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565