Aamupohdinta

Anonyymi

Olen siis sinulle nainen aina ollut vieras ihminen. Koska sanoit, että meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään, ettet ole koskaan tuntenut mitään minua kohtaan, että olen vain johtanut itseäni harhaan kaikki nämä vuodet. Minun oli pakko pysyä pitkään illuusion maailmassa, että olisin selviytynyt. Olen ilmeisesti siinä vieläkin, koska en jaksa uskoa sanoihisi. Koska todellisessa maailmassa olen vain entinen tavallinen kollegasi ja idiootti, ja sinä siellä olet onnistunut kaikessa. En koskaan unohda sinua. Muistan samalla tavalla kuin yliajon vammautunut uhri muistaa humalaisen kuljettajan, joka karkasi tapahtumapaikalta. Minun kuvitellussa elämässä sinä olet pelkuri, valehtelija ja petturi ja itse olen paraolympialaisten johtaja. Ei tietenkin mitään tekemistä oikean sinun kanssa. Paitsi jos luet tämän.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan miten haluat kuvitella.

• Anonyymi

En tiedä että kuka olet? Mutta nämä sanat sanon sinulle.
      Kuinka pitkään jatkat vielä, tuossa mielikuvitusmaailmassa elämistä?
      Kaikki riippuu itsestäsi siitä että, miten pahalta tuntuu jatkossa.
      Kerran saatoit olla pikkuisen enemmän kuin pelkkä ystävä mulle.
      Mutta kaiken tuon vähänkin menetit omilla toimillasi lopullisesti.
      Puoleltani ei koskaan ollut mitään valheellista sinuun.
      "Joten älä ota mitään yhteyttä enään minuun".

• Anonyymi

Se, kuinka pitkään jatkan vielä ajatella asiasta, ei kuulu kenellekään, paitsi minulle. Toiseksi, hänellä ei ole mitään asiaa olla täällä palstalla. En halua otta yhteyden häneen koskaan. Haluan vain unohtaa. Kirjoitin koska haluan muiden lukemaan. /AP

• Anonyymi

Haluaisin vielä sanoa tämä. Varmasti toi sinun hän ja minä on eri ihmisia. En tiedä miten teillä meni, mutta toivotavasti joku rakaisu on vielä mahdollista löytää. Eikö se, että olet täällä lukemassa ja vielä kirjoittamassakin viestia, kerro siitä, että vaikka sanot että älä ota mitään yhteyttä enään, silti todellisuudessa haluaisit vielä tavata hänet. Vai miksi sitten käydä täällä?

• Anonyymi

Kannattaa aina muistaa, täällä ei kukaan tiedä, kuka kysyy ja kuka vastaa. Paljon juonittelua, trolleja. Täytyy olla varma, ennenkuin vetää' herneen nenään'.

• Anonyymi

Samaa mieltä, mutta se voi olla vaikeaa. Tärkeintä on selvittää toisen kanssa juttelemalla asiat, jos vetää herneet nenään. Mä oon ite vetänyt joskus aikasemmin, mutta juttu on selkeesti hankalampi, sillä joku täällä oikeesti itelle kirjotteli. Ite vaan ihan muussa asiassa alunperin tänne eksyin.

• Anonyymi

Nimi olisi tietysti hyvä olla. Tai edes joku juttu minkä vain me kaksi / he kaksi tiedämme / tiedätte.

• Anonyymi

Ihme settiä.

• Anonyymi

Niin ja ihan vaan tiedoksi, että aloitus ja mitkään muut saman kaltaiset kirjoitukset eivät sitten ole multa. Hohhoijaa taas.

• Anonyymi

Aika mielenkiintoista tuollainen kun itse kokee että toinen ihminen tuntisi samoin kuin itsekin. Että tunteet olisi molemminpuoliset..
      Mutta oikeasti ei olekkaan kun kysyy asiaa..
      Tulee välittömästi se tunne että tuo toinen valehtelee kun se tuntuu niin uskomattomalta..
      Sitten vasta tulee se tunne kun kyseenalaistaa itsensä , millainen puusilmä on ollut kun on noin väärin nähnyt/kokenut/ käsittänyt asiat.
      Ainakin itselläni maailma mureni , en ehkä koskaan usko enään mitään kiinnostumisen merkkejä jos sellaisia joskus olisi minua kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe