Eikö ne vois luoda sähköinen tietokanta mihin oli litetty kaikki paikat missä myydän alkoholia ja jos hekilön vikko kulutus ylittä tiettyn rajan eli järjestelmä laske henkilön kokonais kuulutus eil henkilön alkoholi kuulutus järjestelmä laske yhten kun hän näyttä hekilölisyys todistus kun hän osta alkoholia niin se kuulutettu märä taltiotu henkilön tietohin ja jos henkilö kuulutta vikossa yli tiettyn raja niin hänellä tule elin ikäinen myynti kielto näin ollen sada alkoholin kuulutu pysymän kohtulisena ja sellaiset henkilö mitä kulutavat paljon alkoholi eli ovat alkoholisteja savat elin ikäisen myynti kiellon.:)
Alkoholin osto rajoitus kohtu käyttö.
9
85
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset eivät suostu enää viinakorttiaikaan. Muutenkin jo tarpeeksi holhotaan.
- Anonyymi
Mites toi huumepuoli rajoitettais
- Anonyymi
Koventamalla tuomioita. Josko siitä olisi pelotetta käytön aloitusta harkitseville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koventamalla tuomioita. Josko siitä olisi pelotetta käytön aloitusta harkitseville.
Niin ja vankilassa istuvia huumeiden käyttäjiä voitaisiin uhata vaikkapa vapauttamisella, niinkö?
- Anonyymi
Olla ollut kova kontrolli viinakortti juopuneensako putka vankila potku. Keitto korpiroju teke kilju toi torpeedo varpunen Virolta joi Eau de Cologne liekkiviina kerjäsi pirtu sikalle mitä vaan. Söi hotapulveri.
Viinakorttien aikaan puliukot lainasivat raittiiden kavereiden ja vaimojen kortteja ostaakseen yli kiintiön. Pimeitä pulloja ja salakuljetusta oli tuolloinkin. Vihdoin joku hallituksessakin totesi systeemin olevan silkkaa idiotiaa.
- Anonyymi
Ja sitten kun jollekin ei myydä, hänelle myydään kaverin saldosta isolla rahalla tai hän alkaa tekemään itse kiljua tai kotiviiniä saadakseen alkoholia, eli ei jatkoon tuo idea.
On kokeiltu jo ja kauan. Koska ei ollut tietoverkkoja, sai ostaa vain yhdestä myymälästä ja ostos kirjattiin. Isoihin ostoihin, kuten häätarjoiluun, piti olla poliisin antama kirjallinen lupa.
Mainio ympäristö salakuljetukselle, salapoltolle, lestinheitolle ja mykkyviinan myynnille. Ymmarrettävistä syistä luovuttiin.- Anonyymi
Tämän viestiketjun aloittaja on ollut itse joko hemmetin kännissä, taikka ulukomualainen, joka ei vielä osaa kirjoittaa tätä kieltä. Toki voi olla myös aivotoiminnallisesti kirjoitushäiriöinen. :D Virolaisuuskin on mahdollista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607474- 1304218
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313575- 212918
- 272513
- 232462
- 252060
- 472050
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732032- 321968