Suomalaiset eläkeyhtiöt sijoittivat satoja miljoonia euroja ilmastonmuutosta vastaan lobbaaviin firmoihin
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006103087.html
Eli suomalaisten eläkerahoja pistetään haiseen ,ja itketään kun ei ole varaa maksaa eläkkeitä !
Melkosia huijareita !
Suomalaiset eläkeyhtiöt sijoittivat satoja miljoonia euroja
1
235
Vastaukset
- Anonyymi
Ne laittaa tuollaiseen turhuuteen rahaa kyllä siksi tekevät kaikkensa jota mitään ei tarvitsisi kenellekään myöntää. Niin paljon hakemuksia ja reklamaatioita kun itsekin lähettänyt aina erilainen päätös kuin odotettu. Ehkä eräänä kertana en enää jaksa ja päätän, huom.minäkin voin sentään päättää jotain eikä eläkeyhtiö, jos päätänkin omalta kohdalta elämä oli tässä muut saa jäädä taistelemaan. Siksi ehkä hyvä varasuunnitelmana käydä läpi vaihtoehtoja päästä pois. Varmaan siellä olisi suuret bileet eläkeyhtiössä kun yksi hankala toistuvasti hakija olisi poissa hakijoiden joukosta. On niin kuluttavaa ja voimia vievää... eikä tiedä muutenkaan kauan ehtii enää eläkkeestä nauttimaan jos käy niinkuin eräälle joka sai lopulta eläkkeen mutta kuoli jokin aika sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512