Demarit sairastuivat monikulttuurikiimaan

Anonyymi

14

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      al-Taee pääsi poliittiseen eliittiin, koska välttyi syytteiltäkin, vaikka ilmiselvästi syyllistyi kiihottamiseen eri kansanosia vastaan.
      Laki ei ole kaikille sama.

    • Anonyymi

      Moinen etuoikeutettu arabiko ajaisi työväen asiaa?
      Hän ajaa vain shiia-muslimien asiaa.

    • Anonyymi

      Valtiolta täysihoito.
      Nimim. Kusettajakonsultti

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä kehitysmaamuslimi al-Taee tule sieltä entistä ehompana kertomaan minkälaisia rasisteja kantasuomalaiset ovat......

      • Anonyymi

        Juuri näin. Varmasti saadaan kuulla myös montako sataa miljoonaa Suomen, EU:n ja koko maailmana kannattaisi satsata öljymaa Irakiin valvomatta jätettviin kehityshankeisiin.


    • https://www.youtube.com/watch?v=hex3fzgWZu4

      Muistakaa, että Irakissa on suuni- sekä shiamuslimeita. Rauhantaee edustaa shioja.
      Kukaan ei ole paljastanut ovatko Suomessa lomailevat irakilaismiehet suunneja vai shioja?

      No jokatapauksess DENARINAISTEN SUOJELEMIA rISTO rOHKEITA.

    • Jos kysyy vihreiltä, tämäkään ei maksa yhteiskunnalle mitään.

    • Älkää kertoko kellekkään, mutta soitin luottotoimittajalleni ottamaan"salakuvat", koska olen narsisti ja tykkään huomiosta.

      Tpoisinaan hakkaan myös vaimoani jos tämä ei ymmärrä upeuttani riittävissä määrin.

    • Anonyymi

      Demarit sairastuivat rasismiin.

    • Anonyymi

      Kyllä demarit sairastuvat kaikkiin kiiman muotoihin.

    • Anonyymi

      Missä on Al-Taeen 1. vaimo? Tuotiinko lapsena vaimoksi Suomeen? Missä on nyt?Miksi Al-Taee on sairauslomalla? Miksi ei sano suoraan, että kannattaa kotimaansa Irakin julkista mielipidettä? Miksi meidän pitää sietää näitä raakuuksia, kunniaväkivaltaa, kunniamurhia. Miksi meiltä näitä asioita salataan. Miksi me kantasuomalaiset olemme heikommassa asemassa. Meitä solvataan rasisteiksi, venäjämielisiksi, epäihmisiksi. Miksi laki ei ole kaikille sama. Miksi rajut rasistiset puheet katsotaan, että ei ole rikosta tapahtunut, vaikka on annettu tappouhkauksia. Muksi harmittomasta läpästä tulee rikostuomio, mutta äärimmäinen rasismi hyväksytään. Valtavasti kysymyksiä. Vastaukset puuttuvat. Miksi meiltä salataan tietoa.

    • Anonyymi

      Onko NyrkinTaee vielä sairauslomalla? Tuleeko NyrkinTaeesta historiallisesti ensimmäinen kansanedustaja, joka on koko nelivuotisen kansanedustajakautensa sairauslomalla? Kansanedustajahan saa palkkiot ihan normaalisti sairausloma-ajalta, eikä sairauslomalappuja tarvita, oma ilmoitus riittää.

    • Anonyymi

      Kun asiaa ei ole, hölötetään paskaa.

    • Anonyymi

      Kokoomus sairastui kansalaisten lahtaamiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe