ja tulisit yhteiseen kotiinne, josta saisit hänet, rakkaimpasi toisen kanssa aktissa sängyssänne.
Mitä tapahtuisi seuraavaksi?
Olisit kaivattusi kanssa parisuhteessa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain ikävää.
- Anonyymi
Siinähän tapahtuisi, että se suhde loppuisi siihen.
- Anonyymi
Menisin pois enkä koskaan puhuisi mitään naiselle. Itkisin kyllä aika paljon. Hän suurella todennäköisyydellä kituisi ikuisesti helvetissä. Oikeastaan olisin siis lähinnä surullinen hänen puolestaan ja säälisin häntä. Antaisin anteeksi kyllä.
- Anonyymi
Laukut olisi äkkiä pakattu ja mies ulkona huushollista akkansa kanssa.
- Anonyymi
Ja näin se homma ei sitten etene hyvät palstalaiset.
tarina elävästä elämästä tässä. lapsellisista parikymppisistä suhteessa. Älkää milloinkaan tehkö tälllaista jos ette ole valmiit kantaan seuraamuksia
Hiukan samanlaisessa tilanteessa olen ollutkin. Tosin minulle vain avomies sanallisesti kertoi tällaisesta tapahtumasta ja että on rakastunut siihen toiseen.
Silloin niin kuin tapoihini usein kuuluu aloin itkemään ja juoksin pois. Itkin ja kävelin ulkona muutaman tunnin aivan shokissa. Olin hiljainen ja vaitonainen muutaman viikon ajan ja itkeskelin öisin.. enkä pystynyt suorittamaan opintojani vaan olin sairauslomilla.
aloin hakemaan salaa yksiöö ja kävin esittelyissä. 3 viiikon päästä sanoin avomiehelleni että haluan erota kerran asiat on niin kuin se sanoi. Laskin sormukseni pöydälle sen eteen ja sanoin että minulla on jo asunto vuorattuna johon muutan viikon päästä.
se alkoi itkemään ja polvistu mun eteen ottaen jaloistani kiinni estääkseen mua lähtemästä ja sanoi että se mitä hän kertoi oli valetta. Hän oli mustasukkainen kun minua oli katsonut joku kadulla ja minusta minä katsoin häntä takaisin liian pitkään.. hän halusi kostaa ja satuttaa mua..
Minä sanoin et nyt on myöhästä. Olisit korjannut käsitykset samana iltana,
se ei suostunut sormustaan ottaan pois vaan sanoi että mun täytyy se ottaa itse. Mä otin ja muutin pois. - Anonyymi
Jos rakastaisin, olisin ehkä surullinen puolestaan. Ehkä. Toisaalta, mitä siinä surisi olisi ehkä puhumattomuutta omista tarpeista.
- Anonyymi
Liittyisin mukaan naimaan naista tietenkin. Normaali rektio häh?
- Anonyymi
Tuollainen että jos joku poliisi yrittää seurata, niin joku Ducati-kuski- nosti nopeutensa moottoripyörällään lähelle 300km/h :D
- Anonyymi
Varmaan jotain luokkaa, because i'm a fucking cave man! Ja ero.
- Anonyymi
Tappo
- Anonyymi
Jättäisin avaimeni eteisen pöydälle ja en tulisi takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827