Miksi toimit miten toimit mies?

Anonyymi

Ilkuit ja juorusit heikot hetkeni kaverilleni ym. Koetko olevasi hyvä ihminen?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä mitään ole ilkkunut kenellekkään? Taas näitä syytöksiä...

• Anonyymi

Ei ehkä sitten ollut sulle? T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä sitten ollut sulle? T. Aloittaja

Ei välttämättä, ellet syytä syyttä. Kannattaa aina miettiä, että ketä oikeasti on sanonut ja mitä kenelle. Ihmiset ovat kavalia ja puhuvat paljon skeidaa.

• Anonyymi

Lisäksi käännytit kaikki siellä mua vastaan koska olit mustasukkainen ja katkera ”petoksesta”. Eli siitä että et ollut ainoa jota ihailtiin, vaikka itse et edes ollut ihastunut minuun. Se kertoo miten sairas olet. Vedit kaikki mukaan kiusaamaan, jopa perheesi. T. Aloittaja

• Anonyymi

Kuka tuollaista sinulle on tehnyt? Minulle on tehty samanlaista paskaa aikanaan. Ihmiset ovat kyllä kipeitä. I feel you... :/
        T.P

• Anonyymi

Taas Sari Susanna Jyväskylästä syyttelee jukkaa

• Anonyymi

Minä tiedän mikä sinä pohjimmalta luonteeltasi olet ja ihmettelen kovasti miten kukaan muu ei ole äkännyt mitään sinussa. Olenko todella niin hyvä ihmistuntija vai mitä tämä on, mutta todellakin luotan vuosia kestäneeseen kokemukseeni ja tuntemuksiini. Koukutat ihmisiä, teet heistä riippuvaisia itsestäsi. Kehut ensin ja narraat kohteen koukkuun ja lopuksi kyllästyt ja alat tylyttämään. Et kuitenkaan suvaitse kohteen eteenpäin menoa ja sinun unohtamista. T. Aloittaja

• Anonyymi

MINÄ teen SINUSTA rikosilmoituksen. SINÄ sinne virkavallan kynsiin joudat. (No en ole tekemässä 🙄) . Olen normaalia herkempi ihminen ja tämä vaikutti liikaa minuun. Pilasit mut pitkäksi aikaa. Ei muuta sulle. T. Aloittaja

• Anonyymi

Kenelle sä selität näitä juttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sä selität näitä juttuja?

Vaikka Jeesukselle saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka Jeesukselle saatana.

Voitko rauhottua? Minä tarkoitin, että täällä ei varmaan mene viesti oikeaan osoitteeseen.

• Anonyymi

Suksi helvettiin, suksi.

• Anonyymi

Trololol. Onko kivaa.

• Anonyymi

Voimia sinulle! Minkäs tekee niille, jotka eivät löydä pahaa itsestä -vain toisesta.

• Anonyymi

Oletko korjannut sen puheita? Oletko miettinyt miksi tekee niin? Kosto? Hyötyy jotenkin? Pitää omaisuutena? Suojelee itseään? Onko sillä jotain menetettävää miksi sinut pitää leimata? Kun ymmärrät osaat toimia oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1030
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe