Halusin muistaa sinua viestillä

Anonyymi

Jostain syystä olet ollut mielessäni lähipäivinä. Olen miettinyt mitähän sinulle kuuluu ja mitä elämässäsi on tapahtunut tässä välissä. Toivon että voit hyvin ja olet armollinen itsellesi. Toivon todella että olet onnellinen. Olet ollut merkittävämpi osa elämääni kuin osaat arvata. Kävin niin pohjalla, enkä osannut puhua oikeista asioista. Näin meissä paljon samaakin, vaikka toisaalta olemme/olimme niin erilaisia. Tai ehkä tiedät. Olen aika hyvä puhumaan..paljon. Toisaalta joskus se voi olla myös hämäystä, jonka läpi ainoastaan sinä olet nähnyt. Monella tapaa korjasit ja eheytit minua. Olen siitä aina kiitollinen ja muistan sinut aina. Kaikki kauniit sanat ovat olleet tosia ja toivottavasti olet tallentanut ne.

Ehkä tapaamme vielä. Se olisi yllättävää, mutta en juoksisi karkuun.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita viestiä laita

      • Anonyymi

        No en tod

        Imperfekti


    • Anonyymi

      En minäkään juoksisi karkuun. Kävelisin vain pois. Ei sellaisen tekemäsi jälkeen ole mitään syytä olla enää missään tekemisissä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sävel on vieras, mutta sä tunnut tutulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sävel on vieras, mutta sä tunnut tutulta.

        Se o hello kitty :)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jospa vaik kohdattaisiin.

    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu. Jotenkin paljon tuttua ja tuttavallista.

      Kesää odottaen ja hyvää toivoen.

    • Muistiko aloittaja häntä viestillä? :)

    • Anonyymi

      Aamuherätys.... Hyvää yötä, kauniita unia <3

    • Anonyymi

      Ei ole helppoa ollut. Yhtä roikkumista tää on kun ei oel tiennyt miten kuuluu ajatella yhteydenoton suhteen onko numeroa vai ei. Ehkä olet luullut että asioita on helppo käydä täälläkin mutta se ei ole sitä kaikille. Jos oli siis n->m.

      • Anonyymi

        Jotenkin itse ajattelin, että aloitus oli m->n. T. Varmastioli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin itse ajattelin, että aloitus oli m->n. T. Varmastioli

        Naiselta tämä. Tuskin tavoittaa oikeaa. Hyvä jos ei käy täällä. T:ap


    • Anonyymi

      Huh tuli törmäys... pitäisi liikkua varovaisemmin pimeässä asunnossa, kylkiluita murskana vähän, hengittäminen on kivuliasta ja paraneminen kestää kauan, monta kuukautta, miten kauan nyt kylkiluiden luutuminen kestää. Miten kauan nyt luunmurtumien paraneminen yleensäki kestää :)

      Törmäsin huonekaluun, terävään kulmaan, yöllä piti vain yrittää maata selällään paikoillaan olemalla jotta ei tunne kipua.

      • Ei luunmurtumat höhlä niin vähästä tule sulla on heikot luut silloin. :)


    • Anonyymi

      Kyllä mie edelleenkin haluisin tavata siut... jos olisit hän <3 siis aloittajalle on tämä kommentti osoitettu.

      • Anonyymi

        Mikä estää tapaamasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää tapaamasta?

        Välimatka ja hän ei ehkä halua tavata. En halua sotkea hänen elämää ja en halluu tulla torjutuksikaan niin .... Odotan jos hän tekisi aloitteen ja vastaisi miun edelliseen viestiin. Viestiin jonka laitoin hänelle ihan oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimatka ja hän ei ehkä halua tavata. En halua sotkea hänen elämää ja en halluu tulla torjutuksikaan niin .... Odotan jos hän tekisi aloitteen ja vastaisi miun edelliseen viestiin. Viestiin jonka laitoin hänelle ihan oikeassa elämässä.

        Mitähän kautta mahdoit lähettää viestiä hänelle? Voisin ehkä omia tämän. Mutta en ole kyllä saanut viestiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimatka ja hän ei ehkä halua tavata. En halua sotkea hänen elämää ja en halluu tulla torjutuksikaan niin .... Odotan jos hän tekisi aloitteen ja vastaisi miun edelliseen viestiin. Viestiin jonka laitoin hänelle ihan oikeassa elämässä.

        Höh. Ei välimatka mikään este tapaamiselle ole. Enkä sitä paitsi todellakaan torjuisi.

        Ei kyllä ole minullekaan, koska en ole jättänyt vastaamatta mihinkään viestiin, joita olen kaipaamaltani naiselta saanut.

        Oletko varma, että hän on saanut viestisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kautta mahdoit lähettää viestiä hänelle? Voisin ehkä omia tämän. Mutta en ole kyllä saanut viestiä..

        En mie usko et hän täällä palstalla käy :) Laitoin viestiä hänelle sähköpostilla, niin kuin meillä on ollut tapana. Hyvää pääsiäs tä siinä toivottelin lähinnä. Ajatuksella on kyl mukava leikkiä , siis sillä et sie olisit hän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mie usko et hän täällä palstalla käy :) Laitoin viestiä hänelle sähköpostilla, niin kuin meillä on ollut tapana. Hyvää pääsiäs tä siinä toivottelin lähinnä. Ajatuksella on kyl mukava leikkiä , siis sillä et sie olisit hän. :)

        En minäkään usko, että hän täällä käy. Itse olen eksynyt tänne hänen takiansa. Sähköpostia on tosiaan käytetty viestien lähettämiseen. Luulisin, että se ei ole hänelle se kaikkein tavallisin tapa. Mutta en ole kyllä saanut viestiä häneltä pitkään aikaan. Ootko varma osoitteesta johon lähetit viestin, jos et ole kerran saanut vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään usko, että hän täällä käy. Itse olen eksynyt tänne hänen takiansa. Sähköpostia on tosiaan käytetty viestien lähettämiseen. Luulisin, että se ei ole hänelle se kaikkein tavallisin tapa. Mutta en ole kyllä saanut viestiä häneltä pitkään aikaan. Ootko varma osoitteesta johon lähetit viestin, jos et ole kerran saanut vastausta.

        Olen mie varma osoitteesta. Siihen osoitteeseen aina olen hänelle viestit laittanut. On kyl totta et sähköpostilla viestittely ei oo miulle se tavanomaisin tapa :D Hassua et tiesit sen :)


    • Anonyymi

      Mitähän sulle mahtaa kuulua.
      Sarjassamme asioita joita en koskaan saa tietää...

      • Anonyymi

        Enkä minä T:ap


    • Anonyymi

      Aloitus tuntuu monessakin suhteessa, todella tutulta.
      Jos olet kaunotar, joksi sinut toivon, niin ota rohkeasti yhteyttä.
      Saat varmasti myönteisen vastaanoton.
      Saitko kuvan hiukan yli viikko sitten?

      • Anonyymi

        Minkä kuvan? Luulet varmasti toiseksi. T:ap


    • Anonyymi

      Missäpäin aloittajan kaipaus asuu? Entäpä itse? Tahtoisin tietää hieman enemmän🤔.L.

      • Anonyymi

        Kerro sinä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä jotain?

        Mitäpä pitäisi kertoa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä pitäisi kertoa🤔

        Jotain mitä tiedät 🤔


    • Anonyymi

      Älä kerr8 mitään poliisi on ovellasi sinä ihme muija joudut putkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe