Vaeltaa kuin laiva myrskyisellä merellä, nakuttaa käynnistyessä ja jarrut vinkuu. Mitä pitäs tehdä?
Megane vei osastolle
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkistaa oma korvien väli ja auton oikea merkki...
- Anonyymi
Kannattas pysyä erossa tuollaisista heikkolaatuisista vehkeistä ja ostaa Toyota suosiolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattas pysyä erossa tuollaisista heikkolaatuisista vehkeistä ja ostaa Toyota suosiolla!
Niin, Toyotaan onkin kuuluisa huipuista ajo-ominaisuuksista ja äänettömyydestä, heheer!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi ja lopettaa typerä trollaus.
- Anonyymi
Identtisiä kokemuksia. Kuuluvat ominaisuuksiin! PREMIUM
- Anonyymi
Olet tainnut erehtyä merkistä ja palstasta. Premium ei ole Renaultin sanastoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819