Näistä asioista pikkasen enemmän kuin sinä!
Silloin kuin sinä vasta avasit ensimmäistä kirjaasi olin jo kokenut tosielämässä kaiken. Älä ala minua neuvomaan miten asiat tehdään.
Kyllä minä tiedän.
Anteeksi vain? Minä kyllä tiedän
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä minä minä narsku palsta
- Anonyymi
Juuri näin, minäminäminäminäminä , mitähän aloittaja tekee ikäväpalstalla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, minäminäminäminäminä , mitähän aloittaja tekee ikäväpalstalla 😂
Tulin vain kertomaan faktoja!
- Anonyymi
Huuhaata
- Anonyymi
Itseriittoinen? Toisen alaspainaja? Itsensäkorottaja?
Entä jos et tiedäkkään niin romahtaako minäkuvasi.- Anonyymi
Ei tietenkään. En romahda siitä että tiedän enemmän.
- Anonyymi
Täyttä huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä huuhaata.
Retiisikauppiasko siellä huihattelee. Onko sloggisi täynnä eliksiiriä vaiko punaiset päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. En romahda siitä että tiedän enemmän.
Minäkuva paisunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkuva paisunut.
No jätäppä tuperaamatta sitä sinun harakanpesääsi niin peilikin näyttää kaposemmalta 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jätäppä tuperaamatta sitä sinun harakanpesääsi niin peilikin näyttää kaposemmalta 😂
Mauton ja tylsä. Kuvittelee olevansa hauska. Pitää itseään kivana kaverina. Itseppäinen Jääräpää omantienkulkija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mauton ja tylsä. Kuvittelee olevansa hauska. Pitää itseään kivana kaverina. Itseppäinen Jääräpää omantienkulkija.
Huumorintajuton tosikko. Toisinaan kehittää tilaa itselleen kannustukseksi teoistaan. Monistaa itseään muihin. Ei määrätietoisuutta. Reaaliteetit kadonneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumorintajuton tosikko. Toisinaan kehittää tilaa itselleen kannustukseksi teoistaan. Monistaa itseään muihin. Ei määrätietoisuutta. Reaaliteetit kadonneet.
Epäluuloinen, harhainen, kyräilevä, kyyninen ja katkera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäluuloinen, harhainen, kyräilevä, kyyninen ja katkera.
Noista ei kyllä osu yksikään minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista ei kyllä osu yksikään minuun.
Kaikki niistä osuu sinuun ja osui nilkkaasi. Tunnistin sinut. Minä TIEDÄN!
- Anonyymi
Kirjakieltä kirjoittava trolli 😀 Jostain tuli tunne että siinä trollaa muinainen pohtiamies. Sekin täyttä skeidaa koko juttu, kuten melkein kaikki muukin täällä.
Voisikohan joihinkin opintoihin liittyä kymmenillä tyyleillä trollaaminen. Sosiaalipsykologia? 😂- Anonyymi
Kannatetaan ja kenties voisi järkätä jonkun sisälukutaidon kurssin sekä massapsykoosin vaarat- kurssin, alkuinfo sisältäisi sen, että miten kymmenillä tyyleillä voi trollata ja jatkokurssi sen, että miten tähän voisi olla pärähtämättä ettei mene ihan apokalyptiseksi. Kasvatustieteissäkin voisi olla kova juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatetaan ja kenties voisi järkätä jonkun sisälukutaidon kurssin sekä massapsykoosin vaarat- kurssin, alkuinfo sisältäisi sen, että miten kymmenillä tyyleillä voi trollata ja jatkokurssi sen, että miten tähän voisi olla pärähtämättä ettei mene ihan apokalyptiseksi. Kasvatustieteissäkin voisi olla kova juttu
Halusin katsoa meneekö joku siihen lankaan, että ajatus kolmannesta aallosta nostaisi ylemmyyden tunnetta. Jones aikoinaan teki tämän. Ajatuksena jännä. Huomattava juttu tuossa, että jotkut tosiaan menivät retkuun 😂
- Anonyymi
Trollailussa ja yleisessä patologisessa valehtelussa harhaisuus on haitaksi ja yli-itsevarmuus vasta onkin. Mutta huomionkipeänä kuvittelet että suora vittuilu on osoitettu sinulle, etkä tätä edes tunnista vittuiluksi vaan aariaksi maskuliiniselle neroudellesi mikä lässähti kuin munaton pannukakku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollailussa ja yleisessä patologisessa valehtelussa harhaisuus on haitaksi ja yli-itsevarmuus vasta onkin. Mutta huomionkipeänä kuvittelet että suora vittuilu on osoitettu sinulle, etkä tätä edes tunnista vittuiluksi vaan aariaksi maskuliiniselle neroudellesi mikä lässähti kuin munaton pannukakku
Väännät tämänkin taas käänteiseksi. Koska oma ajatuksesi on myös käänteinen se toimii positiivisena. Käänteisnegatiivinen ajattelu onkin hankala juttu. En jaksa tästä sen enempää. Tiedän, että olen harhainen, mutta vain yhdessä asiassa- siinä että voisit olla oikeassa harhaisuuteni suhteen. Päiväunet voisi tehdä sinullekkin hyvää :) minä ainakin menen.
- Anonyymi
Polvesi remonttiin pesäpallomailalla, sitten kun on muusina se polvesi, et varmastikaan tarvitse kipulääkkeitäkään kun polvi lyöty muusiksi, perunamuusiksi, ei tunnu missään.
- Anonyymi
Siinä ajassa kyllä polvi kerkeisi parantua itsestään jo useita kertoja ennen kuin hän edes demetiassaan löytäisi kaatopaikaltaan fennican 😂😂😂😂
- Anonyymi
Mitähän ihminen sitten jollain kädellä tai jalallakaan oikein tekee, aivan turhia elimiä...
Aivotkin ovat sitten aivan turhia elimiä. - Anonyymi
Eppäilen...
- Anonyymi
Kaikki te olette samanlaisia amatöörejä näissä asioissa.
- Anonyymi
En käytä vanhentuneita kirjoja, vaan tosi elämää ja nettiä, mihin tuli tänäänkin uusi päivitys. Et taida olla uusista asioista perillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756