Anteeksi vain? Minä kyllä tiedän

Anonyymi

Näistä asioista pikkasen enemmän kuin sinä!
Silloin kuin sinä vasta avasit ensimmäistä kirjaasi olin jo kokenut tosielämässä kaiken. Älä ala minua neuvomaan miten asiat tehdään.
Kyllä minä tiedän.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä minä minä narsku palsta

• Anonyymi

Juuri näin, minäminäminäminäminä , mitähän aloittaja tekee ikäväpalstalla 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, minäminäminäminäminä , mitähän aloittaja tekee ikäväpalstalla 😂

Tulin vain kertomaan faktoja!

• Anonyymi

Huuhaata

• Anonyymi

Itseriittoinen? Toisen alaspainaja? Itsensäkorottaja?

Entä jos et tiedäkkään niin romahtaako minäkuvasi.

• Anonyymi

Ei tietenkään. En romahda siitä että tiedän enemmän.

• Anonyymi

Täyttä huuhaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä huuhaata.

Retiisikauppiasko siellä huihattelee. Onko sloggisi täynnä eliksiiriä vaiko punaiset päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. En romahda siitä että tiedän enemmän.

Minäkuva paisunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkuva paisunut.

No jätäppä tuperaamatta sitä sinun harakanpesääsi niin peilikin näyttää kaposemmalta 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jätäppä tuperaamatta sitä sinun harakanpesääsi niin peilikin näyttää kaposemmalta 😂

Mauton ja tylsä. Kuvittelee olevansa hauska. Pitää itseään kivana kaverina. Itseppäinen Jääräpää omantienkulkija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mauton ja tylsä. Kuvittelee olevansa hauska. Pitää itseään kivana kaverina. Itseppäinen Jääräpää omantienkulkija.

Huumorintajuton tosikko. Toisinaan kehittää tilaa itselleen kannustukseksi teoistaan. Monistaa itseään muihin. Ei määrätietoisuutta. Reaaliteetit kadonneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumorintajuton tosikko. Toisinaan kehittää tilaa itselleen kannustukseksi teoistaan. Monistaa itseään muihin. Ei määrätietoisuutta. Reaaliteetit kadonneet.

Epäluuloinen, harhainen, kyräilevä, kyyninen ja katkera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäluuloinen, harhainen, kyräilevä, kyyninen ja katkera.

Noista ei kyllä osu yksikään minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noista ei kyllä osu yksikään minuun.

Kaikki niistä osuu sinuun ja osui nilkkaasi. Tunnistin sinut. Minä TIEDÄN!

• Anonyymi

Kirjakieltä kirjoittava trolli 😀 Jostain tuli tunne että siinä trollaa muinainen pohtiamies. Sekin täyttä skeidaa koko juttu, kuten melkein kaikki muukin täällä.

Voisikohan joihinkin opintoihin liittyä kymmenillä tyyleillä trollaaminen. Sosiaalipsykologia? 😂

• Anonyymi

Kannatetaan ja kenties voisi järkätä jonkun sisälukutaidon kurssin sekä massapsykoosin vaarat- kurssin, alkuinfo sisältäisi sen, että miten kymmenillä tyyleillä voi trollata ja jatkokurssi sen, että miten tähän voisi olla pärähtämättä ettei mene ihan apokalyptiseksi. Kasvatustieteissäkin voisi olla kova juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan ja kenties voisi järkätä jonkun sisälukutaidon kurssin sekä massapsykoosin vaarat- kurssin, alkuinfo sisältäisi sen, että miten kymmenillä tyyleillä voi trollata ja jatkokurssi sen, että miten tähän voisi olla pärähtämättä ettei mene ihan apokalyptiseksi. Kasvatustieteissäkin voisi olla kova juttu

Halusin katsoa meneekö joku siihen lankaan, että ajatus kolmannesta aallosta nostaisi ylemmyyden tunnetta. Jones aikoinaan teki tämän. Ajatuksena jännä. Huomattava juttu tuossa, että jotkut tosiaan menivät retkuun 😂

• Anonyymi

Trollailussa ja yleisessä patologisessa valehtelussa harhaisuus on haitaksi ja yli-itsevarmuus vasta onkin. Mutta huomionkipeänä kuvittelet että suora vittuilu on osoitettu sinulle, etkä tätä edes tunnista vittuiluksi vaan aariaksi maskuliiniselle neroudellesi mikä lässähti kuin munaton pannukakku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollailussa ja yleisessä patologisessa valehtelussa harhaisuus on haitaksi ja yli-itsevarmuus vasta onkin. Mutta huomionkipeänä kuvittelet että suora vittuilu on osoitettu sinulle, etkä tätä edes tunnista vittuiluksi vaan aariaksi maskuliiniselle neroudellesi mikä lässähti kuin munaton pannukakku

Väännät tämänkin taas käänteiseksi. Koska oma ajatuksesi on myös käänteinen se toimii positiivisena. Käänteisnegatiivinen ajattelu onkin hankala juttu. En jaksa tästä sen enempää. Tiedän, että olen harhainen, mutta vain yhdessä asiassa- siinä että voisit olla oikeassa harhaisuuteni suhteen. Päiväunet voisi tehdä sinullekkin hyvää :) minä ainakin menen.

• Anonyymi

Polvesi remonttiin pesäpallomailalla, sitten kun on muusina se polvesi, et varmastikaan tarvitse kipulääkkeitäkään kun polvi lyöty muusiksi, perunamuusiksi, ei tunnu missään.

• Anonyymi

Siinä ajassa kyllä polvi kerkeisi parantua itsestään jo useita kertoja ennen kuin hän edes demetiassaan löytäisi kaatopaikaltaan fennican 😂😂😂😂

• Anonyymi

Mitähän ihminen sitten jollain kädellä tai jalallakaan oikein tekee, aivan turhia elimiä...
      Aivotkin ovat sitten aivan turhia elimiä.

• Anonyymi

Eppäilen...

• Anonyymi

Kaikki te olette samanlaisia amatöörejä näissä asioissa.

• Anonyymi

En käytä vanhentuneita kirjoja, vaan tosi elämää ja nettiä, mihin tuli tänäänkin uusi päivitys. Et taida olla uusista asioista perillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      910
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      807
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe