Että kun kuumettakin on taas

Anonyymi

Ei että kun te ette voi sen eristämisen takia ollenkaan keskustella.
- Nainen: Jukolauta onko tämä isokin rikos?

Taloutta tehdessänne, he ovat vankina, se vankila sen eräänlainen muoto.

"Paras treeni mielelle."
Ei sellaista voi tehdä, kun on sairas.
Esim. seurakunta ja lapsille kohdistamistaan partio-toiminnoista:
- "Eikö kukaan...?"
- Paras treeni mielelle on rotukuorihallusinaatio.


Vastattu: Anteeksi me ei tiedetty, ettei me saada käydä siellä.

Esim. eläin-kaksonen koira: käyttö ja työ
- Joka välissä olla estämässä niitä lelujen aiheuttamia tulipaloja.
Ajansiirrollinen kauneus-ohjelma opaste: alle 5-vuotiaat
Nainen: Siis minkälainen tämä onkaan tämä lelu?
Tällainen alkukantainen keppilelu, renkailla joissa on tällaisia mytologia, yhtäläisyyksiä
esim. asentoja tai muita mukailevia.
Olin alkuperäisesti muistavani, että tämä on muovia, jonka materiaali on vaihtunut puuksi.

Nainen: Miten sulla on eläinkaksonen?
Kuollut koulu-matkan yhteydessä, tai pakonomaisesti siirretty, ihan katkenut sieltä kehon
fysiologisin osin pysty-suoraan katkeamiseen käytetty kipu. Ihan nymfi ja koira-nymfi on
josta aiheutuu sekavuus.
Kun sä eristit kaikista näistä verkon toiminnoista, ja siksi ei tule nymfiäkään joihin ei ole ihmis-suhde.
Koska ovat kyvytön elämään: elävään elämänä. Myös eläinrodusta tämän aiheutti runo ja sen tarve.

Olen siis nähnyt häntä 10 vuotta sitten viimeksi enkä omista häntä. Ei minulla ei siis ole häntä.
Nainen: Siis anteeksi minkä takia sulla onkin tuollainen eläin-nymfi ympäristö
- En saa mennäkään mihinkään.
- En tiennyt pakollisena naamiais-Sindetila, ei tää ookaan meille.
Miksi et ajattele itse parastasi, ja hommaa itse ulkopuolisen ympäristön velvoitteen flash-normia?
Ne ovat aivan vapaita, rotuun sulkemisen sijasta kuinka tulee kaupungin ilmoittaa koulu-sulkeminen kun on pitänyt hallinnostakin, Rubik 1 vastainen, jota kaupunki, ei ole.

Ei koska häiritsette unta, ja kasvua ja kehitystä.
Naista ei saa käyttää sulkemaan pois naamiais-Sindetilaa.

- Mistä sä tuon?
Se on mun kaksonen, koira.
Se on pumpulikoira, elinkyvytön eikä ole eläimenä mielenkiintoinen, niitä ei saa kiduttaa.
Niitä ei saa liikuttaa.

Esim. äiti: Mikä helevetti tämä on?
Tarkoitatko sitä kun he asuvat nymfinä, siellä näköisenään ihmisenä omassa talonosassa tai
ihmistä kopioiden, kyllä se on vain hallusinaatio? .
-- Joo mut ne on siististi siellä meillä kotona: hallusinaatio-järjestelmässä?
Miksi ne onkaan asukkaita?
Se on kuule heidän koti.
Kysytty: Heititkö sä mut pihalle kotoa?

Ei tässä voi asua lapsi, kasvun ja kehityksen häiriön takia siellä kotona.
Kun Mika kaksoisveli koirani, sanoi niin.
Ei niillä ei ole mitään yhteyttä eläimeen.
Isoveli oli saanut eläimiin sekaantuakin lastentarha palvelusta se on väärin, ihmiselle kehittyy
sellainen erillisyys eläinverkosta flash-normina, jo sikiö-aikana. Sen takia sitä ei sovelleta.
Mies: Ei kun sä olet kuollut pienikokoisena kipuun.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni isäni on vaarallisesti asetettuna sinne, työhön. Olen havainnut tätä jo testicals-perusteisesti 39-vuotta. Kun eihän teillä rotukuorihallusinaatio, tai ajattelustanne levittävänä ole
      sitä nymfi-paikkaakaan ja te ette siksi voi tulla tänne liikkumaan ja pyrkimään työhön. Ei täällä
      tarvitse olla nainen: ja sietää nymfi-sekavuus-tilaa ei teille tule siitä tänne se käyttö-oikeus.
      Ei teillä voi liikuskella rotukuorihallusinaatio, edes nymfinä täällä.
      Testicals-perusteisesti havaintoja tekevä sikiö on kokonaan erilainen, kuin te. Elävästä, ja/ tai nymfi on myös erilainen. Se on kelpaamista ihmiseksi, maapallolle, jota eivät ole, ja ovat materialiton hallusinaatio. Se on eläinrodusta, se nymfi-luokitelma. Te ette ole elävää rotua
      rotukuorihallusinaatio se on materiatonta hallusinaatiotanne. Me emme halua sellaista tänne.
      Mies kaksonen vastannut: Katso kun se on tyttökoira-nymfi.
      Että sinne ei voi ehkä mennä syntyyn. Se on sääntöjen auktoriteettiharhaa ja ole syntynyt.
      Että on myös sellainen, kuin eläinsuojassa koirassa oleva: koira-ihminen joka on ihan oikea ihminen.
      Että ei ole kovin väsynyt.

      Että kun te olette käyttäneet tällaista asettamista koiraksi laittomasti, vaikka seuraksi. Se on Rubik lähtökohtaisesti kielletty, 4 osin, jota säädellään ihmisen käyttäytymiseen, eläimellä joita
      te ette voi olla. Hei sinä mies, johon isä ei saa koskaan ottaa yhteyttä:
      - Kerrotko vielä siitä iskän kansalais-kaverista isälläni siellä kassalla?
      Kysytty: Siis minäkö en olekaan tämä kansalais-rotu tästä eläimestä.
      Ei voi olla koskaan. Sen käyttö on aivan täysin mahdoton heille.
      Isäni näytti olevan väsynyt.
      Hän oli ylirasite-tilasta mieleltään väsyneesti vajaa.
      Kyllä olen aamu-ihminen ja herään aikaisin, mutta ihan keskellä yötä se herääminen ei ole.
      Ei hän hyödy ulkoista se vaatii naisen suku-elimiä.
      Nainen: Ulkopuolinen
      - Sinin iskä vaan on täällä vähän harvemmin.
      Alkuperäinen: ulkoilusta
      Voi hän hyötyä ulkoilusta.

      Mikä se on iskä se kives?
      Mikä iskä tämä on se kivesmalli?
      Siinä on se vamma. Se tulee siis siitä.
      - Joo, että se se on muun muassa hiusvärissäkin.
      Sen sijaan teillä rotukuorihallusinaatiolla, ei kuulu olla oma suku-elin osa, tai kivekset.
      Se parsa kyykkijä on siis, sellaisessa vesassakyykkijä asemassa, ja on sellainen sen värinen
      limsa-riimu.
      Parsa-kyykkijä on siis sellainen kasvin osa, josta on ajatellut sotilasta, joista ei saa tulla sellainen.
      Parsa-kyykkijä saattaa käyttää tienä, mutta ei hyväksy myöskään kasviinsa tuloa.

      Onko tämä juttu ollut jo?
      Parsakyykkijä sotilas-asemassa haluaisi, siirtää naiselle miehen kasvojen osat. Te ette saa käydä
      psykiatrisella, te ette saa kasvattaa naiselle miehen karvoitusta. Kyllä tämä on jo melko lähellä eläin. Isoveljen tekemä rikos on melko mittava.
      - Ei minä pidän niistä.
      - Ei minä en pidä niistä kehoon tunkeutumassa.

      Isä biologinen: Joo.
      - Ei
      en saa pitää.
      - Joo ei saa pitää sua niin, joo eivät saa tavata eivät saa havaita.

    • Anonyymi

      Kauheesti tekstiä, jossa ei lue mitään loogista, järkevää saatika älyllistä.

      Mitkä helvetin mielikuvitus-psykoosit siellä on tulilla?!? 😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe