Upea Saara kiinnitettiin Queen musikaalin pääosan esittäjäksi. Suomalaisissa tämä tulee aiheuttamaan valtaisaa kateutta.
Saara Aallon menestys saa jatkoa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu, Saara on yksi maailman parhaista laulajista.
- Anonyymi
Saaran kova työ tuottaa tulosta.
- Anonyymi
SUOMESSA! Maitojunalla tuli Suomeen. Kyseisessä suomalausessa Suomessa esitettävässä musikaalissa vain takavuosien tähtiä kuten joku Laura Voutilainen. Tuk tuk tuk maitojuna tuuut tuuuut.
- Anonyymi
Jotkut pitää tätä uudelleen lämmitettyä musikaalia tietysti Saaran uran huippuna,mutta realistisesri naisen vouhotukseen suhtautuvat näkee tosiasiat—nainen palaa kotiin,kun ovet ei maailmalla sitten auennutkaan,eikä nainen taidoillaan suuria levypomoja vakuuttanut.
Kotikutoinen musikaali sopii naiselle oikein hyvin—muutamat fanit on tyytyväisiä kun pääsevät kuolaamaan idoliaan kotomaassa.
- Anonyymi
Saara Aaltohan elää lesbosuhteessa? Miksi ihmeessä, epänormaalia elämää.
- Anonyymi
Hyvä Saara! Joka vuosi uusi mahtava projekti, ei jää tuo tyttö paikoilleen, vaikka kuinka s24:n sohvaperunat dissaa!
- the winner knows it all - - Anonyymi
Onpa noloa... jo nyt Suomeen takaisin...
- Anonyymi
Miksei voisi tehdä täälläkin välillä töitä ? Älytöntä pilkkaamista , eiköhän se lähde maailmalle takaisin kun sopiva tilaisuus tulee
- Anonyymi
eniten tässä ihmetyttää se, että musikaalissahan lauletaan SUOMEKSI. biisit käännetään suomen kielelle. eihän tämä ole ollenkaan Saaran juttuja!!!
- Anonyymi
Buahahaaaaaaaaaaaa Suomessa suomenkielellä joku onneton musikaali, jossa muut täysin takavuosien tähtiä!!!
- Anonyymi
Joo mutta Voutilainen sentään osaa oikeasti laulaa kuten amerikkalainen musiikki ihminen kehui.
- Anonyymi
Hyvä juttu
- Anonyymi
Jeps
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526