Äänestysintoko

Anonyymi

Kenelle annat äänesi, jos äänestät Merja Kyllöstä, joka ei aio mennä EU:hun ?Siis sinnehän voi mennä hänelle annettujeen äänten myötä vaikka sonni ihalainen jokioisista. Paljonko hän meidän kuntaa ja maakuntaa sitten puolustaa ? Miksi meette helppoon ja äänestätte Kyllöstä ? Äänestetään Kainuulaista, joka oikeasti on menossa Brysseliin,

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä. En halua ääntäni kenellekään vassarisonnille.

    • Anonyymi

      petturi kyllönen ällöttää

      • Anonyymi

        Arvostelee toisia siitä, mitä itsekin tekee. Kaikki puolueen takia..


    • Anonyymi

      Kuka Kainuusta on pääsemässä Brysseliin?

    • Anonyymi

      En oo ikinä äänestäny enkä äänestä,sama paska jatkuu teet niin tai näin,stna

    • Anonyymi

      Minä aion äänestää Mirja Vehkaperää Oulusta. Vaikutti teemat asiallisista. Puoluekannalla ei kovin suurta merkitystä ole näissä vaaleissa. Sari Essayah oli myös harkinnassa.

    • Anonyymi

      """"Paljonko hän meidän kuntaa ja maakuntaa sitten puolustaa ? """

      Ei EUuussa ole tarkoitus mitään kuntia puolustaa, sielä ajetaan puolueelle tärkeitä asioita, esim vasurit ajaa vasurien juttuja.

    • Anonyymi

      Mitenkä jotain tiettyä kuntaa edes puolustettaisiin EU-tasolla? Kyllä täällä on ihmiset taas niin pihalla kuin olla vaan voi. Ei selvästi edes tiedetä, että mitä varten sinne niitä ihmisiä edes äänestetään, kunhan äänestellään huvin vuoksi vaan.

    • Anonyymi

      Eiku persuja pitää äänestää silloin kaik kohillaan !!

    • Anonyymi

      Kyllönen rehellinen ilmoittaa ettei aio mennä Rysseliin vaan auttaa puoluetta saamaan ääniä !!!!

      • Anonyymi

        Mitästä tyhjää, että rehellinen!! Viime vaaleissa arvosteli sellaisia ehdokkaita, jotka olivat vain puolueen kannatuksen vuoksi mukana, mutta eivät olisi lähteneet Rysseliin, jos olisi sinne valittu ja nyt tekee samaa itse!! Äänestelkäähän te perukkalaiset vain ''rehellistä'' kylliäistä! Varmaan kohta saadaan taas lukea lumperin idioottimainen puolustus, tähän kirjoitukseen, koska hän on kylliäisen fani! Samaa valehtelevaa kommari sakkia molemmat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitästä tyhjää, että rehellinen!! Viime vaaleissa arvosteli sellaisia ehdokkaita, jotka olivat vain puolueen kannatuksen vuoksi mukana, mutta eivät olisi lähteneet Rysseliin, jos olisi sinne valittu ja nyt tekee samaa itse!! Äänestelkäähän te perukkalaiset vain ''rehellistä'' kylliäistä! Varmaan kohta saadaan taas lukea lumperin idioottimainen puolustus, tähän kirjoitukseen, koska hän on kylliäisen fani! Samaa valehtelevaa kommari sakkia molemmat!

        Anonyymi huopaa ja soutaa. Inttää miten sattuu.Me vasemmistolaiset ei valehella koskaan. Eläkä sinäkään anonyymi levittele vääriä valheita.


    • Anonyymi

      Kun kuulin, että Rinteen hallitus aikoo tunkeutua yrittäjien anukseen ilman liukuvoidetta, syöksyin hetimiten äänestämään kaikkein oikeistolaisinta ehokasta, jonka vaalikoneesta löysin!

    • Anonyymi

      Täytyy miettiä sitä, että äänestääkö punavihreitä populisteja vai äärioikeitolaisia populisteja. Siltä nykyinen poliittinen keskustelu näyttää, koska poliitikoilla ja heitä myötäilevillä medioilla ovat muut argumentit loppuneet. Heitetään epäilyksen varjoja molempiin suuntiin.

    • Anonyymi

      Nuorille töitä, vaikka europarlamentikkona.

    • Kyllä V-puolueelle kannattaa antaa äänensä. V muistaa sentään köyhät alueet.

      • Anonyymi

        Silvia Modig pääsee Merja Kyllösen äänillä EU -parlamenttiin.


    • Anonyymi

      Äänestämässä käytiin, muttei sentään kommunisteja.
      Ääni oikealla pitää Suomen kasvussa ja lisää elintasoa.

      • Anonyymi

        Riittävän oikealla ja olet aivan oikeassa.


      • Eihän kommunisteilla oo paljon mahollisuuksiakaan saaha Rysseliin kettään. V saapi paikan kun äänestätte vaikkapa Merja Kyllöstä.


      • Anonyymi

        Sebu Tynk Tynk Tynkkynen ja homma pelaa..... Vassareita vaan sitten V niin kuin valvottaa....


    • Anonyymi

      55 -Petri Sarvamaa saa ääneni, kun Alex ei ole enää ehdolla.

    • Anonyymi

      Vsemmistoliiton ehdokkaat ovat kuin tyhjät tynnyrit, jotka kolisevat eniten.

      • Anonyymi

        Minusta ketään ihmistä ei pidä mollata sen takia, mitä puoluetta hän edustaa.

        Merja Kyllösen perhetilanne on sellainen, että hän ei voi mennä EU -parlamenttiin, vaikka pääsisi sinne. En tiedä tuosta sen tarkemmin eikä tarvitsekaan tietää. Yksityiselämä se on oltava myös julkisuuden henkilöillä, olen sitä mieltä.

        En ole vasemmistoliiton kannattaja. Toivon vain, että kaikilla elämän alueilla kunnioittaisimme toisiamme ihmisinä ihan rehellisesti.


      • Anonyymi

        Miksi se on sitten ehdokkaana, jos ei voi mennä sinne vaikka perhesyistä???? Itse arvosteli edellisissä vaaleissa, niitä ehdokkaita, jotka olivat puolueen kannatuksen takia ehdokkaana, vaikka eivät olisi lähteneet sinne, jos olisi valittu ja nyt tekee samaa itse!! Kyllä näitä takin kääntäjiä politiikassa riittää ja jotkut tyhmyrit vielä äänestävät näitä pellejä!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on sitten ehdokkaana, jos ei voi mennä sinne vaikka perhesyistä???? Itse arvosteli edellisissä vaaleissa, niitä ehdokkaita, jotka olivat puolueen kannatuksen takia ehdokkaana, vaikka eivät olisi lähteneet sinne, jos olisi valittu ja nyt tekee samaa itse!! Kyllä näitä takin kääntäjiä politiikassa riittää ja jotkut tyhmyrit vielä äänestävät näitä pellejä!!!

        Etpä taia tietää paljonkaan politiikan taktiikasta! Ja nousiko se sinun iikuu kun toisia tyhmyreiksi ja pelleiksi nimittelet?


    • Anonyymi

      sebastian tynkkystä!

    • Anonyymi

      Minä äänestän mustaakin mustempaa "hevosta".

    • Anonyymi

      Sebastian Tynkkynen saa ääneni. Kun hän pääsee EU-parlamenttiin, nousee hänen tilalle eduskuntaan kainuusta Eila Aavakare. Olis sitten ainakin joku joka on puhumassa Kainuun puolesta.

    • Anonyymi

      Nuo vasemmistopuolueet on perseestä, Kyllösen äänillä menee Brysseliin eduskunnasta pudonnut Modig tai joku muu. Eikös Kyllönen tuota tapaa kritisoinut aiemmin? Sdp:n edustajistossa rikollisia, niin kuin viimeisin, poromiehen poika Näkkäläjärvi. Ei minkäänlaista moraalia ja koko ajan kansan kukkarolla, niin kuin tuon ammattikunnan edustajat täälläkin. "Kun ei ole lakiin kirjattu" , se on laillista, viis siitä, mikä on moraalisesti laitonta.

    • Anonyymi

      Tiesittehän kaikki, että Sebastian Tynkkynen asuu mustan miehen kanssa avioliiton omaisessa parisuhteessa? Jos ette, niin varman se pistää Tynkkysen äänestämisen uuteen harkintaan!

      • Anonyymi

        Tiesin ja ei vaikuta sen suhteen mitenkään minun äänestykseen. Olipa suhde mieheen tai naiseen on jokaisen henkilökohtainen asia.


    • Nuista teijjän persujen ehokkaista ei yksikään pääse Rysseliin että samalla tavalla tekevät kun Merjakin eli hankkivat ääniä tiiä vaikka Hakkaraiselle. Mitenkähän ne on valinnetkaan Hakkaraisen ehokkaaksi ja yllleensä ottaneet mukkaan puolueeseen miehenkuvan? No ihminenhän se on Hakkarainenkin. V:lle äänejä tännään. Heippatirallaa....

    • Anonyymi

      Kalajokilaaksoon rakennetaan 600 teollisuustuulivoimalaa pelloille, metsiin ja pihoille ensi kesän aikana!!

      Elämänedellytykset on viety. Myllyt ovat 2 kertaa niin isoja kuin Keski-Euroopassa käytetyt!

      Massamuutto stadiin alkaa!

      • Jos ne pihhaan rakentavat myllyn niin huussin ovi auki niin hajut häviää naapurikunnan puolelle.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe