Ajatteletkohan minua?
nimim. rakkaudella
<3<3<3
Poskiani kuumottaa.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että sinua ajattelee kukaan
Olet vanha , väkivaltainen , ilkeä ja varattu
Jukka Pekka parka- Anonyymi
Rölli, valmistele köysi ja heitä ittes h***een.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rölli, valmistele köysi ja heitä ittes h***een.
Hirveitä vastauksia anonyymeihin viesteihin.
- Anonyymi
Ajatteletkohan sinä minua ;) Minä ajattelen sinua,todella siis todella paljon <3 Olen aika varma että ajattelet..tämä tunne sinusta on niin vahva <3
- Anonyymi
Jos olet hän, olen ajatellut koko päivän.
<3<3<3
- Anonyymi
onhan tuol alapäässä sellanen pien kutina ja sutina.
- Anonyymi
Ajattelen sua jatkuvasti...💚
- Anonyymi
Jos olet hän, niin jatkuvasti minäkin sua.
<3<3<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän, niin jatkuvasti minäkin sua.
<3<3<3No kuka hän on?
- Anonyymi
En voi kertoa, mutta hän voisi antaa jonkin tunnisteeen.
- Anonyymi
Oletko kuumeessa tai onko korkia verenpaine? Nyt on kevätflunssaa liikkeellä.
- Anonyymi
Päivä mennyt sinusta haaveillessa<3
- Anonyymi
Älä nuolase...
☀😀🌛
Kuuma vain....😬T:Ellu... - Anonyymi
Aamulla tein temput jotakin ajatellen mutta loppupäivän leikin vain hologrammien kanssa seksuaalittomasti.
- Anonyymi
Ajattelen paljonkin.
- Anonyymi
"Mikä on luxonia" sivustolla onkin juuri nyt blogi miten me osaamme lukea toisiamme "rivien välistä".
Vaistoamme toistemme tunteita, aloittaja tunsi rakkaudellisia ja joku toinen voi kipuna tuntea vihamielisiä tunteita.- Anonyymi
Maailma muuttuu kovaa tahtia,
tuli jo uusia päivityksiä.
"Sisäisten ajatustensa paljastaminen" on se mikä siun kannattaa lukea.
- Anonyymi
Meneekö roska silmään, kun joku ajattelee pahalla? Huomioin tämän testamentissa.
- Anonyymi
En ajattele. Olen tyhjäpää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi923473Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj1003184SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1833127- 1632814
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562458Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142364Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092266Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi622233Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "152115Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li441850