Ajatteletkohan minua?
nimim. rakkaudella
<3<3<3
Poskiani kuumottaa.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että sinua ajattelee kukaan
Olet vanha , väkivaltainen , ilkeä ja varattu
Jukka Pekka parka- Anonyymi
Rölli, valmistele köysi ja heitä ittes h***een.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rölli, valmistele köysi ja heitä ittes h***een.
Hirveitä vastauksia anonyymeihin viesteihin.
- Anonyymi
Ajatteletkohan sinä minua ;) Minä ajattelen sinua,todella siis todella paljon <3 Olen aika varma että ajattelet..tämä tunne sinusta on niin vahva <3
- Anonyymi
Jos olet hän, olen ajatellut koko päivän.
<3<3<3
- Anonyymi
onhan tuol alapäässä sellanen pien kutina ja sutina.
- Anonyymi
Ajattelen sua jatkuvasti...💚
- Anonyymi
Jos olet hän, niin jatkuvasti minäkin sua.
<3<3<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän, niin jatkuvasti minäkin sua.
<3<3<3No kuka hän on?
- Anonyymi
En voi kertoa, mutta hän voisi antaa jonkin tunnisteeen.
- Anonyymi
Oletko kuumeessa tai onko korkia verenpaine? Nyt on kevätflunssaa liikkeellä.
- Anonyymi
Päivä mennyt sinusta haaveillessa<3
- Anonyymi
Älä nuolase...
☀😀🌛
Kuuma vain....😬T:Ellu... - Anonyymi
Aamulla tein temput jotakin ajatellen mutta loppupäivän leikin vain hologrammien kanssa seksuaalittomasti.
- Anonyymi
Ajattelen paljonkin.
- Anonyymi
"Mikä on luxonia" sivustolla onkin juuri nyt blogi miten me osaamme lukea toisiamme "rivien välistä".
Vaistoamme toistemme tunteita, aloittaja tunsi rakkaudellisia ja joku toinen voi kipuna tuntea vihamielisiä tunteita.- Anonyymi
Maailma muuttuu kovaa tahtia,
tuli jo uusia päivityksiä.
"Sisäisten ajatustensa paljastaminen" on se mikä siun kannattaa lukea.
- Anonyymi
Meneekö roska silmään, kun joku ajattelee pahalla? Huomioin tämän testamentissa.
- Anonyymi
En ajattele. Olen tyhjäpää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774