Hei! Nyt tarviisin apua pikapikaa yhteen päiväpiiriin, joka pitäis pitää mielellään jo tällä viikolla. Oon siis just tokaa vikaa viikkoa (5/6) pk:lla lastenohjaajaopiskelijana työharjottelussa ja muutamia tuokioita pitäis vielä pitää ennen harjottelun loppua.
Mulla on jo näytön kriteereihin soveltuva luontorastihommeli metsäretkellä tällä viikolla, samoin ku pian myös yhdessä päiväpiirissä tunnekasvatustuokio (satuhetkenä).
Mutta yks päiväpiirin idea uupuu. Ja tosiaan 3v pitäis sopia (n. 6kpl) se piiri. Aikaa siinä on ennen ruokailua kaikkea 5 minuutin ja 20min väliltä.
Voisko olla esim. Joku Kim-leikki? Vai mitä muuta se vois olla? Ei mielellään enää satua ku niitä oon pitäny kohta jo kolme eikä laululeikkiäkään (tätäkin pitäny jo) ellei oo jotai lyhyttä vaikka ton tuokion lopuks sitten.
Jotain sellasta mihin kaikki pystyis osallistumaan, sillä yksi lapsi tuosta pienryhmästä ei puhu muuta kun joskus "joo" ja "ei" (sen lisäks ääntelee, osottelee, nyökyttelee, pudistaa päätään jne.)
Nimim. Nyt lyö kyl pää tyhjää..
Päiväpiiri päiväkodissa
Anonyymi
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944