jos olisitte sos rahojen varassa , ette kyllä minnekään ja kaikki sen tietää. Kun ympärilleen katselee niin ei se siltä näytä että kukaan lähtisi muutenkaan yhtään mihinkään, perkele !
Minne asti itse lähtisitte
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pihalle kävelylle, ainakin.
- Anonyymi
Ruokakaupassa vois käydä, mutta ruuatkin voi tilata kotiinkuljetukdena netistä. Prrrrkle..
- Anonyymi
Voi sieltä tilata pitsaakin : D
- Anonyymi
Työmatka 120 km/ suunta. Tosin firma hoitaa työmaamajoituksen ettei tartte joka ilta kotiin ajaa.
- Anonyymi
No vaikkapa filippiineille muutamaksi kuukaudeksi.
- Anonyymi
Postilaatikolla vois lähtee käymään ja vähä katella ympärilleen prrrrk...le..
- Anonyymi
Lähikapakkaan kuten tapa on.
- Anonyymi
Toisilla on toisilla ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla on toisilla ei.
Mä lähen ulkohyysiin, kaikki sen tietää, vaikka kukaan muu ei lähtis minnekkää.
- Anonyymi
Lähdin jokin aika sitten töihin stadiin. Ei ollut mitään ongelmaa, töitä riitää ja hyvä minulla on hyvä kämppä.
- Anonyymi
Ei sinne millään 500 kukaan lähde.
- Anonyymi
Helposti ja saa töitä, ihan itsestä kiinni.
- Anonyymi
On minulla hyvä kämppä luottotiedottomana :-D , hähähä.
- Anonyymi
Kiähkiähkiäh... Aivan hulvatonta.. Hyhyhyvä.. Kämppä.. lluottotidottomanahahahahahihihoho...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750