Eli oon 07 tyttö 158cm pitkä, menkat alkanut reilu vuosi sitten ja painan 54kg ja jos joku tietää yhtää mitään niin voisiko sanoa sillä olen miettinyt tätä asiaa ikuisuuden😩
Olenko lihava 07 tytöksi
2
153
Vastaukset
Et. Painoindeksisi on 22 eli aikuisten skaalalla normaalipainon keskellä.
Kannattaa keskustella terkkarin kanssa.- Anonyymi
Et ole liika lihava. Olet kasvamassa muotoihin ja tässä vaiheessa liik apainon miettiminen vain vahingoittaa kehoa. Voit hyvin lihoa vielä 10kg ja kun olet 20v niin silloin vasta täytyy alkaa tutkailemaan omaa kehoa kun rinnat ja lantio kasvanut oikeaan muotoonsa. Nuorena lisäksi saa kevyesti urheilemalla kropan kuntoon jollei ole 40-50kg ylipainoinen eikä kukaan tykkää luuviuluista vaikka lehdistö yrittääkin niin väittää. terv sanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890