Apuajostakin

Anonyymi

Hei,olen yli kuuskymppinen yksinäinen ukko. Olen välillä tosi masentunut,joskus menee monta päivää etten käy etes ulkona. Nyt on alkanut tuntuun etten enää jaksa tätä helvettiä ja tuntuu että ainoa ratkaisu olisi komerossa oleva sot.kivääri.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen samaa ikäluokkaa oleva nainen ja yksin minäkin kämpässäni istun, meitä kohtalotovereita on paljon, et ole yksin.

• Anonyymi

Lohduttavaa kuulla että muitakin.Minulla vain pukkaa nuo tunteet pintaan niin herkästi että masennus saa voiton.Pitänee tilata aika tuonne lääkärille että sais jonkinlaiset lääkkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohduttavaa kuulla että muitakin.Minulla vain pukkaa nuo tunteet pintaan niin herkästi että masennus saa voiton.Pitänee tilata aika tuonne lääkärille että sais jonkinlaiset lääkkeet.

Käy vaan kysymässä lääkkeitä oloa helpottamaan että pärjäät jotenkin, lyhytaikainen lääkitys
        varmaan olisi paikallaan pahemman yli. Itsekkin joudun käyttämään unettomuuteen lääkkeitä.

• Anonyymi

Miten kestät yksinäisyyden? Käytkö missään kerhoissa tms.Aloittajasta en tiedä,mutta minä käyn sellaisessa uskovien "kahvittelu kerhossa",sieltä saan aina jonkinverran voimia ja usko auttaa jaksamaan.Mies yksikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kestät yksinäisyyden? Käytkö missään kerhoissa tms.Aloittajasta en tiedä,mutta minä käyn sellaisessa uskovien "kahvittelu kerhossa",sieltä saan aina jonkinverran voimia ja usko auttaa jaksamaan.Mies yksikseen.

En käy missään kerhoissa, onneksi on nämä keskustelupalstat edes ja kesällä voi istuskella ulkona ihmisiä katselemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy missään kerhoissa, onneksi on nämä keskustelupalstat edes ja kesällä voi istuskella ulkona ihmisiä katselemassa.

Mulla vain rupeaa masentamaan kun näkee pareja jotka kulkevat käsi kädessä😭.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla vain rupeaa masentamaan kun näkee pareja jotka kulkevat käsi kädessä😭.

Kiinnität vaan niihin pareihin enemmän huomiota, kyllä siellä paljon yksinäisiäkin kulkee.

• Anonyymi

ei kannattais lääkkeisiin turvata, niissä on melkoisia haittavaikutuksia !!

• Anonyymi

Vaan pakko,muuten en enään jaksa. Jokinaika sitten minulle maailman rakkain ihminen petti minun luottamuksen ja siitä asti elämäni on ollut yhtä helvettiä.Vaan pakko tässä tehdä jotain.Haen ne lääkkeet että pääsen eteenpäin. Pojallani olisi yo kirjoitukset syksyllä jonka vuoksi olisi pakko jaksaa vielä vähän.Syöpäkin minulla vielä kaikenlisäksi. Verikokeetkin huonontuneet viimeisestä joten sekin painaa päälle että miten käy,onko viimeinen kesä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan pakko,muuten en enään jaksa. Jokinaika sitten minulle maailman rakkain ihminen petti minun luottamuksen ja siitä asti elämäni on ollut yhtä helvettiä.Vaan pakko tässä tehdä jotain.Haen ne lääkkeet että pääsen eteenpäin. Pojallani olisi yo kirjoitukset syksyllä jonka vuoksi olisi pakko jaksaa vielä vähän.Syöpäkin minulla vielä kaikenlisäksi. Verikokeetkin huonontuneet viimeisestä joten sekin painaa päälle että miten käy,onko viimeinen kesä?

Moi, mullakin syöpä, vasta todettu, en vielä tiedä onko levinnyt tai kuinka ärhäkkä. Minulla on viimeiset 6 vuotta olleet rankkaa vastoinkäymistä. Olen menettänyt pala palalta kaikki asiat jotka kuuluivat normaaliin elämääni. Kaikki läheiseni ovat kuolleet, paitsi isäni joka on muistisairas ja tavallaan jo poissaoleva. Parhaat, rakkaimmat ja luotettavimmat ystäväni menetin muuten, esim. mielisairaudelle ja uskonnolliselle aivopesulle. Kävin jo läpi yhden rankan sairauden kivuliaine leikkauksineen. Koiranikin kuoli. Pisteenä iin päälle nyt tuli syöpä. Yksinäistä on kun ei ole koiraakaan kainalossa. Tyhjää, tyhjää, tyhjää. En tiedä miten selviän leikkauksesta ja hoidoista, miten kipeänä selviän arjen askareista kun apua ei saa keneltäkään. Uutta lemmikkiä ei voi ottaa, vaikka se piristäisi kovin, sillä minulla ei sairaana ole varaa pitää lemmikkiä enkä jaksa hoitaakaan ja vielä eläintäkin vielä lääkäreihin, mitä jouduin edellisen koiran kanssa tekemään jatkuvasti. Eikä ole hoitajaakaan jos joutuu sairaalaan.

Toisaalta hyvä että ole lapsia, eipähän tarvitse huolehtia heistä. Eipä ole väliä viekö syöpä minutkin pois. Ei ole minun elämäni täällä maan päällä elämisen arvoista muutenkaan. Mietin myös että kieltäytyisin hoidoista. Pääsisi pois. Katselin jo sveitsissä tehtävän eutanasian hintaa.

Itse olen siis jo ajat ollut masennus/ahdistuspotilas. Tällä hetkellä käytän vain ahdistuslääkettä tai välillä unilääkettä.

Jos ei viimeinen kesä niin musta kesä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, mullakin syöpä, vasta todettu, en vielä tiedä onko levinnyt tai kuinka ärhäkkä. Minulla on viimeiset 6 vuotta olleet rankkaa vastoinkäymistä. Olen menettänyt pala palalta kaikki asiat jotka kuuluivat normaaliin elämääni. Kaikki läheiseni ovat kuolleet, paitsi isäni joka on muistisairas ja tavallaan jo poissaoleva. Parhaat, rakkaimmat ja luotettavimmat ystäväni menetin muuten, esim. mielisairaudelle ja uskonnolliselle aivopesulle. Kävin jo läpi yhden rankan sairauden kivuliaine leikkauksineen. Koiranikin kuoli. Pisteenä iin päälle nyt tuli syöpä. Yksinäistä on kun ei ole koiraakaan kainalossa. Tyhjää, tyhjää, tyhjää. En tiedä miten selviän leikkauksesta ja hoidoista, miten kipeänä selviän arjen askareista kun apua ei saa keneltäkään. Uutta lemmikkiä ei voi ottaa, vaikka se piristäisi kovin, sillä minulla ei sairaana ole varaa pitää lemmikkiä enkä jaksa hoitaakaan ja vielä eläintäkin vielä lääkäreihin, mitä jouduin edellisen koiran kanssa tekemään jatkuvasti. Eikä ole hoitajaakaan jos joutuu sairaalaan.

Toisaalta hyvä että ole lapsia, eipähän tarvitse huolehtia heistä. Eipä ole väliä viekö syöpä minutkin pois. Ei ole minun elämäni täällä maan päällä elämisen arvoista muutenkaan. Mietin myös että kieltäytyisin hoidoista. Pääsisi pois. Katselin jo sveitsissä tehtävän eutanasian hintaa.

Itse olen siis jo ajat ollut masennus/ahdistuspotilas. Tällä hetkellä käytän vain ahdistuslääkettä tai välillä unilääkettä.

Mulla levinnyt "päästä varpaisiin"luustossa. Semmosta ärhäkkää laatuva, ne jokku pistee oli 9. Tojettii nii myöhäsee ettei voi leikata eikä säjettää. Nytte hoijettu hormoonipiikeillä 2vuotta. Seuraavana sitte sytostaatit. Kipuja ei kovin palijo ku kovat lääkkeet siihe. Mieliala vaa heittelee laijasta laitaa ja tullee niitä masennuksija. Vaa vielä sinnitellää. Vielä senverran että jokkaisen elämä on arvokas.Minä ainaski koitan jos lääkkeet auttas.

• Anonyymi kirjoitti:

Menikö nuo itsetuhoajatukset ohi? Kesä on tulossa, voi olla vielä hyviäkin päiviä.

• Anonyymi

Vai niin kumpi ompi parempi syödä lääkkeitä vai kärsiä yhtä helvettiä tai ampua itsensä? Sitä ei vaan tajua semmonen ihminen jolla ei asiat yhtä huonosti.

• Anonyymi

Koitan nyt kumminkin ensin niitä lääkkeitä.

• Anonyymi

Itse vasta juuri 30-vuotta täyttänyt mies mutta on tässä itsellekkin tapahtunut niin paljon kaikkea paskaa elämän aikana, etenkin viimeisen vuoden aikana että itsensä ampuminen tuntuu varteenotettavalta vaihtoehdolta. Harmi vaan kun ei ole asetta eikä sellaisia "hulluille" myönnetäkkään joten täytyis keksiä vaihtoehtoisia tapoja poistua tästä maailmasta.

• Anonyymi

Ei tunnu enää järkevältä vetää lääkkeitäkään tai yrittää hakea ammattiapua kun sitä on tehnyt jo 10 vuotta ja se on ollut ihan yhtä tyhjän kanssa. Pelkkää kärsimyksen pitkittämistä.

• Anonyymi

https://www.studio55.fi/terveys/article/kannabiksen-laakekaytosta-hyvia-kokemuksia-saanut-laakari-monet-kipulaakkeet-ovat-paljon-koukuttavampia/124194

Laaksonen on päihdelääketieteen ja yleislääketieteen erikoislääkäri. Lisäksi hän erikoistuu palliatiivisiin syöpähoitoihin. Hän kertoo, että lääkekannabis auttaa vaikeissa kipu- ja tulehdustiloissa.

– Olen kirjoittanut lääkekannabisreseptejä parkinsonintautiin, MS-tautiin, aidsiin ja syöpään, Laaksonen luettelee.

Lääkekannabis ei ole sama kuin se, mikä huumausaineeksi luokitellaan. Lääkekannabikseen on eristetty vain ne aineet, jotka poistavat kipua ja tulehdustiloja.

– Kyllä se myös rauhoittaa ja vie pois ahdistusta. Auttaa myös pahoinvointiin ja ruokahaluttomuuteen ja elämänlaatu kohenee. Täysin varmasti ei voi sanoa, etteikö se voisi kuitenkin myös koukuttaa, koska näitä on kirjoitettu vasta niin vähän aikaa. Olenkin erittäin tarkka siitä kenelle, sitä kirjoitan. Ja kaikki reseptithän hyväksytetään Fimeassa, mikä on hyvä asia.

• Toivottavasti te kaikki jotka mietitte tekevänne itsellenne jotain peruuttamatnta, muutatte mielenne.Suosittelen katsomaan yleltä okumentin "mies joa sai kädet".
      Älä tee itsellesi pahaa..tulevaisuudessa voi olla hyviäkin asioita

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe