Parvekkeen lasitus

Mariia

Kuka osaisi neuvoa, minkä firman parvekelasit ovat parhaita ja myös kuitenkin edullisia. Kysymyksessä on noin 5m parveke. Kiitos etukäteen!

16

4730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junnu
    • vinkkaaja
      • jasu

        Kyllä luottaisin lumonin laatuun. Hinta ei kyllä ole halvin mutta onko järkevää hankkia tavaraa joka ei välttämättä toimi joten kannattaa olla vailla nähdä ns. pienoismalli tietää mitä sit saa.


    • Jannu

      Minä kyllä kääntyisin tuon [email protected] :n puoleen. =) olemme valmistaneet puitteetonta järjestelmää 11 vuotta. Ja valmistamme edelleen.
      Otappa yhteyttä niin katsotaan mihin se johtaa.
      t: Jannu

      • hente

        Miten pelaa fasadit. Naapurini tilasi finfasad lasit
        joku vuosi sitten, ja nyt asentajat purkivat pois kysyin miksi,niin kertoi että lumonilta tilannut uudet lasit kun ei saanut avattua laseja, ja muutenkin olivat aika hepposen näköiset. Muoviosia oli rikkoontunut. Mistähän tilaisin itselleni lasituksen onko kellään kokemuksia?


      • Jannu
        hente kirjoitti:

        Miten pelaa fasadit. Naapurini tilasi finfasad lasit
        joku vuosi sitten, ja nyt asentajat purkivat pois kysyin miksi,niin kertoi että lumonilta tilannut uudet lasit kun ei saanut avattua laseja, ja muutenkin olivat aika hepposen näköiset. Muoviosia oli rikkoontunut. Mistähän tilaisin itselleni lasituksen onko kellään kokemuksia?

        Analyysi.
        Tuoteperheemme on 25 vuotta ollut markkinoilla.
        Puitteettomat lasit n.15 vuotta.
        Jos tuotteemme olisi viallinen sanoisin ,että tuote ei olisi enää markkinoilla. Olen kuullut ihan samanlaisia lausuntoja toisinpäin. Kilpailijoiden tuotteita on purettu meidän tuotteen tieltä. Olen sitä mieltä että joko rakennukset on elänyt tai mittamiehelle on voinut tulla virhe. Toiminta periaate kaikissa lasituksissa on sama. Me myymme jälleenmyyjille tuotteet tuotteet samaan hintaan. Olen kuullut, että jollakin kilpailijalla naapureiden parvekelasitusten hinta ero saattaa olla jopa 1000€ vaikka on samanlaiset parvekkeet.


      • isännöitsijä x
        Jannu kirjoitti:

        Analyysi.
        Tuoteperheemme on 25 vuotta ollut markkinoilla.
        Puitteettomat lasit n.15 vuotta.
        Jos tuotteemme olisi viallinen sanoisin ,että tuote ei olisi enää markkinoilla. Olen kuullut ihan samanlaisia lausuntoja toisinpäin. Kilpailijoiden tuotteita on purettu meidän tuotteen tieltä. Olen sitä mieltä että joko rakennukset on elänyt tai mittamiehelle on voinut tulla virhe. Toiminta periaate kaikissa lasituksissa on sama. Me myymme jälleenmyyjille tuotteet tuotteet samaan hintaan. Olen kuullut, että jollakin kilpailijalla naapureiden parvekelasitusten hinta ero saattaa olla jopa 1000€ vaikka on samanlaiset parvekkeet.

        Kyllä kannattaisi tarkastella mitä eroa on lasitusten välillä. n.450 kpl lasituksia taloyhtiöissäni. Ongelmia on jatkuvasti paitsi lumonin lasituksissa ei voi ku neuvoa asukasta ottamaan yhteyttä asennusfirmaan mut kun homma ei kummene vaikka on korjailtukin. Että tutki muuten eroavaisuuksia. Joku lasitus jossa ei lasilistat pysy paikoillaan on liimattu ei niitattu!!! Olen sanonut isännöimissäni taloissa että lumonilta kun tilaa saa hinnalleen vastinetta vaikka aina on kalliimpi. Mistä ne sitten johtuu kun eivät toimi???
        Saan viikoittain puheluita vastaavanlaisista ongelmista!!!! ps. turha väittää että mekanismit on samanlaisia!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Jartsa
        Jannu kirjoitti:

        Analyysi.
        Tuoteperheemme on 25 vuotta ollut markkinoilla.
        Puitteettomat lasit n.15 vuotta.
        Jos tuotteemme olisi viallinen sanoisin ,että tuote ei olisi enää markkinoilla. Olen kuullut ihan samanlaisia lausuntoja toisinpäin. Kilpailijoiden tuotteita on purettu meidän tuotteen tieltä. Olen sitä mieltä että joko rakennukset on elänyt tai mittamiehelle on voinut tulla virhe. Toiminta periaate kaikissa lasituksissa on sama. Me myymme jälleenmyyjille tuotteet tuotteet samaan hintaan. Olen kuullut, että jollakin kilpailijalla naapureiden parvekelasitusten hinta ero saattaa olla jopa 1000€ vaikka on samanlaiset parvekkeet.

        Niin myyttekö suoraan vai pitäneekö tässäkin tapauksessa poikkeuksetta olla joku välikäsi. Jos mulla on piirrustukset/mitat mihin klasit tuloo?

        t: Entinen pohojalaanen varsinaas-Suomes


      • Jannu
        isännöitsijä x kirjoitti:

        Kyllä kannattaisi tarkastella mitä eroa on lasitusten välillä. n.450 kpl lasituksia taloyhtiöissäni. Ongelmia on jatkuvasti paitsi lumonin lasituksissa ei voi ku neuvoa asukasta ottamaan yhteyttä asennusfirmaan mut kun homma ei kummene vaikka on korjailtukin. Että tutki muuten eroavaisuuksia. Joku lasitus jossa ei lasilistat pysy paikoillaan on liimattu ei niitattu!!! Olen sanonut isännöimissäni taloissa että lumonilta kun tilaa saa hinnalleen vastinetta vaikka aina on kalliimpi. Mistä ne sitten johtuu kun eivät toimi???
        Saan viikoittain puheluita vastaavanlaisista ongelmista!!!! ps. turha väittää että mekanismit on samanlaisia!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hyvä isännöitsijä.

        En sanonut että mekanismit on samanlaisia.
        Vaan toiminta periaate on samanlainen(ainakin tarkoitin).

        Kertoisitko missä kohde on?
        Tuotteessa ei saa olla tuollaisia vikoja.
        Meidän ongelma on ettei reklamaatio tule
        aina perille.

        Minä ainakin tartun epäkohtiin ja pyrin poistamaan
        ongelmat. Joudun sanomaan tuohon kun listat ei pysy kiinni, että kuulin norjasta yhdestä kohteesta ettei listat pysy kiinni. Tutkin asiaa
        ja sain selville että silikonierässä oli jotakin vikaa. Etsin vastuullista yritystä ja löysin.
        He sanoivat vain ettei tuotteessa ole vikaa koska kilpailijamme käyttää samaa ainetta.

        Toimenpide oli että lähetin asentajille toista massaa jolla alalista pysyy paikallaan.

        Tässäkin tapauksessa asiakas sai tuotteet kuntoon.

        Onhan aivan selvä jos tuotetta on 11 vuotta valmistettu että jos tuote on huono ei se olisi enää markkinoilla.

        Meillä on lukematon määrä tyytyväisiä asiakkaita.

        Meillä on myös tuotekehitys mennyt eteenpäin, ja nyt meillä on vanhaa tuotetta kehitetty ja uusi järjestelmä tulossa markkinoille.

        Soitappa minulle niin korjaamme taloyhtiössänne olevat meidän tuotteet.

        P.s On muuten ikävää huomata että tänäpäivänä asetetaan rakennusfirmat niin kovan kiireen ja paineen alle aikatauluilla ettei työn jälki enää vastaa oikeastaan edes tyydyttävää.

        Esim: yhdessä talossa helsingissä oli paikka johon oli määrä asentaa lasitus 80mm korkeus ero.

        Tämäkin aiheuttaa ongelmia parvekelasituksille.

        Terveisin Jannu


      • akseli
        Jartsa kirjoitti:

        Niin myyttekö suoraan vai pitäneekö tässäkin tapauksessa poikkeuksetta olla joku välikäsi. Jos mulla on piirrustukset/mitat mihin klasit tuloo?

        t: Entinen pohojalaanen varsinaas-Suomes

        Ota Lumonit! Tuotekehittelee, valmistaa, myy ja asentaa omilla asentajilla tuotteensa itse!
        EI VÄLIKÄSIÄ!!!


      • jjk
        Jannu kirjoitti:

        Analyysi.
        Tuoteperheemme on 25 vuotta ollut markkinoilla.
        Puitteettomat lasit n.15 vuotta.
        Jos tuotteemme olisi viallinen sanoisin ,että tuote ei olisi enää markkinoilla. Olen kuullut ihan samanlaisia lausuntoja toisinpäin. Kilpailijoiden tuotteita on purettu meidän tuotteen tieltä. Olen sitä mieltä että joko rakennukset on elänyt tai mittamiehelle on voinut tulla virhe. Toiminta periaate kaikissa lasituksissa on sama. Me myymme jälleenmyyjille tuotteet tuotteet samaan hintaan. Olen kuullut, että jollakin kilpailijalla naapureiden parvekelasitusten hinta ero saattaa olla jopa 1000€ vaikka on samanlaiset parvekkeet.

        sun vuodet vaihtuu koko ajan. jossain toisessa lukee 20 vuotta ja 11 vuotta ja nyt onkin jo 5 ja 4 vuotta hypänny. Hei haloo.


      • nimetön
        Jannu kirjoitti:

        Analyysi.
        Tuoteperheemme on 25 vuotta ollut markkinoilla.
        Puitteettomat lasit n.15 vuotta.
        Jos tuotteemme olisi viallinen sanoisin ,että tuote ei olisi enää markkinoilla. Olen kuullut ihan samanlaisia lausuntoja toisinpäin. Kilpailijoiden tuotteita on purettu meidän tuotteen tieltä. Olen sitä mieltä että joko rakennukset on elänyt tai mittamiehelle on voinut tulla virhe. Toiminta periaate kaikissa lasituksissa on sama. Me myymme jälleenmyyjille tuotteet tuotteet samaan hintaan. Olen kuullut, että jollakin kilpailijalla naapureiden parvekelasitusten hinta ero saattaa olla jopa 1000€ vaikka on samanlaiset parvekkeet.

        sun vuodet vaihtuu koko ajan. jossain toisessa lukee 20 vuotta ja 11 vuotta ja nyt onkin jo 5 ja 4 vuotta hypänny. Hei haloo.


    • olen

      käyttänyt Nikaita ja pidän sitä ihan varteenotettavana kilpailijana Lumonille

    • juu

      tilaa lumonilta on ehkä kalleimmat mutta ylivoimaisesti parhaat ja5v takuu hyvät asentajat!! suosittelen

      • Laatu pienestä kiinni.

        Silikoni liima lasilistassa lasin ja alumiinin välissä voi tuoda ongelmia. Lasin ja alumiin lämpölaajenemisarvot ovat erillaiset, jolloin välys muutuu lasin ja listan välissä. Lisäksi kovalla tuulella karkaistu lasi taipuu tuulenpaineesta (karkaistunlasin ominaisuus) joka taas aiheutta voiman siirtymistä lasilistaan. jolloin lasi pyrkii vääntämään listaa. vuosien varrella liimaukset heikkenevät ja lista irtoilevat.
        Lumonin parvekelaseissa on 4 kpl haponkestävää teräsniittiä lasin läpi alumiiniseen lasilistaan
        2 kpl ylhäällä ja 2 alhaalla, eli mekaaniset lukitukset ja ei listat irtoile!!!

        Lumon- kotimainen markkinajohta Suomessa ja Euroopassa- Yli 300.000 lasitusta maailmalla!
        Jo vuodesta 1978!


    • Anonyymi

      Työ on alleviivaavan todisteellissesti ollut varsin kehnoa ja ala-arvoista. Matskut varmaankin laatuisia kiinnityksineen ja liitokseineen. Mutta se tehdyn työn jälki, ainakin ak.:n kohdalla oli kaikkea muuta kuin em. RYL-81 laatuvaatimusten mukaista, standardiluokitusta. En voi suositella. Kaikki mahdolliset sauma-, liitos-, nurkka- ja eri rakenteiden kohtaamispaikoissa vesi tulvi kuin tsunamissa konsanaan!
      Takuuaikana tilannetta yritettiin paikkailla, mutta huonolla menestyksellä. Edelleenkin - useamman vuoden kuluttua - mainitut liitoskohdat sateella vuotavat runsasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe