Millainen lienee tämä kiinteistövälitys kotoset joka välittää myös vuokra-asuntoja?
Olen laittanut muutaman yhteydenottopyynnön ja vuokra-asunto kyselyn, mutta kukaan ei vastaa.
Miksi ilmoituksissa on viestin lähettämistä mahdollisuus jos kukaan ei joko lue niitä tai ei vastata?
Kiinteistöväl. Kotoset
14
3024
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko sinulla prepaid-liittymä tai sitten epämääräinen kuva facebookissa tai WhatsApissa, jolloin ei kannata vuokrata?
- Anonyymi
Eipä ole ei.
Miten tämä liittyy asunnon vuokraukseen?
Minä vaan kysyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole ei.
Miten tämä liittyy asunnon vuokraukseen?
Minä vaan kysyn.Siksi että itse vuokranantajana käyn esim vuokralaisehdokkaan somekanavat ja jos siellä on nähtävissä tiettyä elämäntyyliä niin feidaan itseni pois vuokralaisehdokkaasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että itse vuokranantajana käyn esim vuokralaisehdokkaan somekanavat ja jos siellä on nähtävissä tiettyä elämäntyyliä niin feidaan itseni pois vuokralaisehdokkaasta.
Ja minä käyn vastaavasti läpi vuokranantajat ja heitän pois jos ei some-profiili miellytä. Moni on lentänyt kuin leppäkeihäs.
- Anonyymi
Minulle lopetti vastaamisen siinä vaiheessa kun halusin irtisanoa vuokra-asunnon.
- Anonyymi
Vuokra-asunnon kysyjien kannattaa pitää itsestään mahdollisimman avoimet tiedot, jolloin vuokranantaja pystyy päättelemään hakijan ja tilanteen. Periaate on, että asunto saa olla tyhjillään vaikka miten pitkään ennemmin kun vuokraa ongelmatapauksille. Kokeneet vuokraajat haistaa heti ne tyypilliset nuoruuden hairahdukset ym. Köyhä ja alennustakin tinkivä, jolla on julkiset tiedot on usein hyvä vuokralainen. Ammattilainen kun taas neuvoi Helsinkiin muuttavaa tuttavan lasta erittäin tarkoin ohjein, niin hetkessä löytyy aivan keskustan tuntumassa säätiöltä poikkeuksellisen halpa asunto, johon oli varmaan valtava kysyntä. Näin monille tuttavan lapsille.
- Anonyymi
Älä vuokraa kotoisalta asuntoa,on itsellä karvaita kokemuksia.
- Anonyymi
Olisi pitänyt uskoa aloittajaa. Ei kiinnosta ko. firmaa asiakkaat kun ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. En todellakaan suosittele kenellekkään noin ala-arvoista asiakaspalvelijaa. Puoli tähteä tälle yrittäjälle.
- Anonyymi
Miten toimia kun menee konkurssiin? Saako kaikki vuokralaiset nyt häädön?
- Anonyymi
Erittäin hyvin menee , ei ei mene konkurssiin sitten mitenkään , ei edes väkisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin menee , ei ei mene konkurssiin sitten mitenkään , ei edes väkisin
Ei niin. Ajoin pylpyrässä nisulla ja kakkasin. Näytti hyvää uutta vuotta! Uskon että on heillä ihan rotan vuosi edessä eli maamista jyrsinää.
- Anonyymi
Kun muistaisi muutkin vuokraajat pitää narkit ja muut kellari rosvot ulkona normi ihmisten kulmilta eikä rahankiilto silmissä odottelis isännöitsijän ekaa valitussoittoa.Ihmetystä herättää miksei asuntoja vuokrata vanhemmille ihmisille jotka ei ramppaa jatkuvasti persus soikeena ulkona yötä myöten pillereiden tai muun myrkyn perässä kuin vatipää konit ,kuten eräät jotka ei osaa elellä.
- Anonyymi
Monet firmat pitää ilmoituksia yllä vain nähdäkseen millaista vuokralaistarjontaa ylipäätään olisi. Mainittuja asuntoja ei ole olemassakaan tai ovat menneet ajat sitten. Ketkuilua ketkuilun perään.
- Anonyymi
Voi olla, että yhteyttä on otettu 046-alkuisesta numerosta. Se numero hyppää suoraan vuokranantajan silmiin. Kun kerran erehtyy vuokraamaan ongelmalliselle tyypille, niin sen firman vuokrapalveluja ei jatkossa tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459