Miten jouduin palstapsykoosiin

Anonyymi

Hitsin mies kun kummittelet päässäni. Ei se ole millään lailla normaalia että ajattelen sinua yhä joka ainoa päivä. Liian paljon kiireisiä ja surullisia vuosia ja kilometrejä takana. Eräänä perjantaina aamuna kun ajelin töihin (aivan minulla on työpaikka) minusta tuntui välähdyksen ajan siltä että istuit vieressäni apukuskin paikalla. Se tuntui niin todelliselta että käännähdin hieman ja ojensin käteni koskettaakseni sinua rinnasta, sydämen kohdalta. Niin, minulla on tapana koskettaa rakkaitani sydämen kohdalta kädellä hipaisemalla hellästi. Havahduin siinä vaiheessa että ei jumaliste, nyt on akka mennyt kyllä pahasti sekaisin tämän jutun kanssa. Näen jo harhoja. Paha paha juttu.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoittaa tässä tapauksessa tuo 'yhä' ? Oletko viikon ajatellut häntä? Kuukauden? Vuoden?

• Anonyymi

Nyt on niin hyvät psykoosit, että kerro äkkiä, miltä hän näyttää, ennen kuin psykoosi menee ohi. Ja jos vielä olet edes osittain tässä todellisuudessa, niin missä häntä oikeasti näet?
      Ja asialla on kiire, koska mun täytyy ehtiä istumaan siihen apukuskin paikalle, ennen kuin tulet järkiisi. Kiitos etukäteen vastauksesta ❤️

• Anonyymi

Olipa ihana vastaus jollekin ♥️ Kyllä sitä joskus itsekin miettii miten hän on voinut ajatukseni niin vangita (itse olen siitä vastuussa, hän on vain ollut oma ihana itsensä).

• Anonyymi

En näe häntä oikeassa elämässä koska asumme eri paikkakunnilla. Hän on vaalea, pitkä, urheilullinen. Ehkä vähän Mikko Koivun näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näe häntä oikeassa elämässä koska asumme eri paikkakunnilla. Hän on vaalea, pitkä, urheilullinen. Ehkä vähän Mikko Koivun näköinen.

Siinä meni istumapaikka ohi.. Mulla on toisilla paikkakunnilla vain menneisyyden haamut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa ihana vastaus jollekin ♥️ Kyllä sitä joskus itsekin miettii miten hän on voinut ajatukseni niin vangita (itse olen siitä vastuussa, hän on vain ollut oma ihana itsensä).

Niin minäkin olen ollut oma lih.. ihana itseni, mutta vielä ei ole kukaan nainen tullut kertomaan kaipauksestaan.
        Jään odottelemaan vapaata apukuskin paikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä meni istumapaikka ohi.. Mulla on toisilla paikkakunnilla vain menneisyyden haamut.

Niin se tuppaa menemään näissä karkeloissa. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se tuppaa menemään näissä karkeloissa. ;)

Onneksi näistäkin selviää. Mutta olipahan kerrankin järkevä ketju tälläkin palstalla.
        Sain järkevän vastauksen, enkä mitään mutkuttelua jostain ’en voi kertoa’ -planeetalta.

• Anonyymi

Minäkin ajattelen yhtä joka päivä. Ei vain mitään luotettavaa tietoa hänestä.

• Anonyymi

Millaista tietoa kaipaisit?

• Anonyymi

Ei sen väliä kun kaivattiinkin pitkää mikko koivua. Antaa olla.

• Anonyymi

Samantyyppisen tilanteen kokenut.Aikoinaan psykoosin ollessa pahimmillaan, kävi pari kertaa niin, että näin ikkunasta jonkin todella tunteitani liikuttavan asian, jolloin innoissani käännyin nopeasti ikäänkuin kertomaan hänelle mitä näin, että hänkin tulisi jakamaan tuon ilon tunteen kanssani.

Samantien tosin kun käännyin, hymähdin että mitä oikein kuvittelen tekeväni.

Uskon tuollaisten tapahtumien liittyvän jotenkin tunnesidokseen. Haluun olla yhteydessä siihen ihastumaansa ihmiseen. Haluun jakaa asioita hänen kanssaan. Voimakas tunteita herättävä näky laukaisee hetkellisen harha ajatuksen.

• Anonyymi

Varmaankin aivojen tunnekeskuksessa ajatukset risteytyvät keskenään ja saavat ihmisen toimimaan tietyylä tavalla.
        Miellyttävä näky herättää tunnereaktion, joka puolestaan antaa sponttaanisti sysäyksen toiminnalle.
        Luonnollinen reaktio ja aivojen toimintatapa.

• Anonyymi

Avioerot ovat periytyviä sukupolvesta toiseen. Ei ihme että kummittelee päässäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe