Hitsin mies kun kummittelet päässäni. Ei se ole millään lailla normaalia että ajattelen sinua yhä joka ainoa päivä. Liian paljon kiireisiä ja surullisia vuosia ja kilometrejä takana. Eräänä perjantaina aamuna kun ajelin töihin (aivan minulla on työpaikka) minusta tuntui välähdyksen ajan siltä että istuit vieressäni apukuskin paikalla. Se tuntui niin todelliselta että käännähdin hieman ja ojensin käteni koskettaakseni sinua rinnasta, sydämen kohdalta. Niin, minulla on tapana koskettaa rakkaitani sydämen kohdalta kädellä hipaisemalla hellästi. Havahduin siinä vaiheessa että ei jumaliste, nyt on akka mennyt kyllä pahasti sekaisin tämän jutun kanssa. Näen jo harhoja. Paha paha juttu.
Miten jouduin palstapsykoosiin
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa tässä tapauksessa tuo 'yhä' ? Oletko viikon ajatellut häntä? Kuukauden? Vuoden?
- Anonyymi
Nyt on niin hyvät psykoosit, että kerro äkkiä, miltä hän näyttää, ennen kuin psykoosi menee ohi. Ja jos vielä olet edes osittain tässä todellisuudessa, niin missä häntä oikeasti näet?
Ja asialla on kiire, koska mun täytyy ehtiä istumaan siihen apukuskin paikalle, ennen kuin tulet järkiisi. Kiitos etukäteen vastauksesta ❤️- Anonyymi
Olipa ihana vastaus jollekin ♥️ Kyllä sitä joskus itsekin miettii miten hän on voinut ajatukseni niin vangita (itse olen siitä vastuussa, hän on vain ollut oma ihana itsensä).
- Anonyymi
En näe häntä oikeassa elämässä koska asumme eri paikkakunnilla. Hän on vaalea, pitkä, urheilullinen. Ehkä vähän Mikko Koivun näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe häntä oikeassa elämässä koska asumme eri paikkakunnilla. Hän on vaalea, pitkä, urheilullinen. Ehkä vähän Mikko Koivun näköinen.
Siinä meni istumapaikka ohi.. Mulla on toisilla paikkakunnilla vain menneisyyden haamut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ihana vastaus jollekin ♥️ Kyllä sitä joskus itsekin miettii miten hän on voinut ajatukseni niin vangita (itse olen siitä vastuussa, hän on vain ollut oma ihana itsensä).
Niin minäkin olen ollut oma lih.. ihana itseni, mutta vielä ei ole kukaan nainen tullut kertomaan kaipauksestaan.
Jään odottelemaan vapaata apukuskin paikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä meni istumapaikka ohi.. Mulla on toisilla paikkakunnilla vain menneisyyden haamut.
Niin se tuppaa menemään näissä karkeloissa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se tuppaa menemään näissä karkeloissa. ;)
Onneksi näistäkin selviää. Mutta olipahan kerrankin järkevä ketju tälläkin palstalla.
Sain järkevän vastauksen, enkä mitään mutkuttelua jostain ’en voi kertoa’ -planeetalta.
- Anonyymi
Minäkin ajattelen yhtä joka päivä. Ei vain mitään luotettavaa tietoa hänestä.
- Anonyymi
Millaista tietoa kaipaisit?
- Anonyymi
Ei sen väliä kun kaivattiinkin pitkää mikko koivua. Antaa olla.
- Anonyymi
Samantyyppisen tilanteen kokenut.Aikoinaan psykoosin ollessa pahimmillaan, kävi pari kertaa niin, että näin ikkunasta jonkin todella tunteitani liikuttavan asian, jolloin innoissani käännyin nopeasti ikäänkuin kertomaan hänelle mitä näin, että hänkin tulisi jakamaan tuon ilon tunteen kanssani.
Samantien tosin kun käännyin, hymähdin että mitä oikein kuvittelen tekeväni.
Uskon tuollaisten tapahtumien liittyvän jotenkin tunnesidokseen. Haluun olla yhteydessä siihen ihastumaansa ihmiseen. Haluun jakaa asioita hänen kanssaan. Voimakas tunteita herättävä näky laukaisee hetkellisen harha ajatuksen.- Anonyymi
Varmaankin aivojen tunnekeskuksessa ajatukset risteytyvät keskenään ja saavat ihmisen toimimaan tietyylä tavalla.
Miellyttävä näky herättää tunnereaktion, joka puolestaan antaa sponttaanisti sysäyksen toiminnalle.
Luonnollinen reaktio ja aivojen toimintatapa.
- Anonyymi
Avioerot ovat periytyviä sukupolvesta toiseen. Ei ihme että kummittelee päässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658