Työttömän tupakointi

Anonyymi

Työttömiä aktivoidaan paljon sosiaaliseen työhön. Jos työtön työllistetään sosiaalisen työhön tulisi tupakointi karenssin uhalla kieltää. Ei ole kiva asiakkaiden haistella tupakanlöyhkää.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaista "sosiaalisen" työtä ei ole olemassa joten ei siellä ole asiakkaitakaan jotka voisivat haistella tupakanlöyhkää niin ei ole mitään perusteita tupakointikiellolle eikä karenssille sellaisessa työssä jota ei ole.
      Pääsääntöisesti työpaikoilla tupakointi on kielletty ja se koskee kaikkia ja jotkut kuukkahattutädit on yrittäneet kieltää tupakointia myös tauoilla ja jopa vapaa-aikana, sellainen ei onnistu.
      Minä poltin tupakkia n. 40 vuotta kunnes vaihdoin sen sähkötupakkaan n. 7 vuotta sitten. Kukkahattutätien harmiksi ei sähkötupakka löyhkää eikä siitä ole muitakaan ympärstöhaittoja kuten tumppeja, tuhkaa ja etenkin sitä löyhkää. Siitä huolimatta kukkahattutädit ja -sedätkin on kieltäneet sähkötupakoinninkin samoissa paikoissa on tavallisenkin tupakoinninkin vaikka mitään järkiperustetta ei kiellolle ole. Minulla ei ole tapana noudattaa mielivaltaisia ja järjettömiä kieltoja joten en välitä hittojakaan noiden kukkahattutätien sähkötupakointikiellosta vaan varsin usein olen bussissakin höyrystellyt eikä kukaan ole sitä edes huomannut kun pauhallan höyryn esim. takinhihaan.
      En voi kirjoittaa sitä tähän mihin aloittaja voi tunkea järjettömän kieltonsa ja paheksun sitä ettei aloittaja tajua pitää tyhmyyttään ja typeryyttään omana tietonaan vaan suoltaaa aivopierujaan tälle palstalle.

• Anonyymi

Kuntouttava työtoiminta on sosiaalista työtä eli tutustutaan toisiin työttömiin (tutustumisleikit) Kunnan antama sosiaalipalvelu ohjataan elämänhallintaa tupakkaa saa polttaa määrätyillä alueella seurustella ja rupatella päivän tapahtumat. suurin osa on yksinäisiä työttömiä tällä tavalla yksinäisyyttä poistetaa

• Anonyymi

millä rahalla töyttömällä on varaa tupakoida, halooo

• Anonyymi

mokoma rasisti.

• Anonyymi

Sossu maksaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mokoma rasisti.

mitä rasismia siinä on jos tupakki on kallista. ja mikä toi rasistijuttu on kun aina sitä kehiin
        .. ei ennen ollut tota kun oli neekerinpusuja ja lakupiippujakin eikä ne mitään tarkottanut kun hyviltä maituivat :)

• Anonyymi

Millä rahalla työttömällä on vara pitää autoa, millä rahalla työtön voisi vaihtaa paikkakuntaa, millä rahalla, plaa plaa puu pää pii paa. Vtu mitä natseja.

• Anonyymi

Lähden nyt ostamaan galjaa 8 bägin , terv työtön. * Slurps *

• Anonyymi

ja mä meen saunaan ja sit 24 bägi sakemanneja, just kerkee ennen peliä ja aski tupangia menee ja kans

• Anonyymi

Meilläpäin juodaan 24 erissä, ja lonkeroa - päivittäin!

• Anonyymi

Tanska, Tanska, :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja mä meen saunaan ja sit 24 bägi sakemanneja, just kerkee ennen peliä ja aski tupangia menee ja kans

Saunaa selänpesijä hierontapalveluja Kela maksaa 9 euron päiväpalkan

• Anonyymi

ei oo varaa taskalaiseen et ihan sakuilla pitää mennä :)

• Anonyymi

montas maalia kakko ny tekee tänään ? olisko 5 ?

• Anonyymi

Tupakan polttaminen työttömillä sisätiloissa ei saa polttaa tupakkaa vaan ulkona. minut pakotettiin karenssin uhalla kirpputorille töihin osa työttömistä ketjupolttajia minä en tupakoi vaan tupakan haju tuli hiuksiin, vaatteisiin asunnon eteinen haisi tupakalle, ja epäillä tupakan polttoa kun rappukäytäväkin haisee vielä ilmoitettiin vuokra-talo yhtölle että pitäisi häätää asunnosta. minulle tuli yskää aivastelua keukokuumettakin oli minun piti itse maksaa tupakan aiheuttamasta terveydenhoitomenot ja vuokra-asunnostakin meinasi joutua pellolle. ei työttömät niin köyhiä ole tupakkaa ja alkoholiin löytyy rahaa Kela maksaa kaiken. ja te-toimisto antaa kielteisen päätöksen karenssista olipa tupakka ja homeinen työpaikka piste

• Alottaja on Hitlerin hengessä tai sit Trollolloo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe