siitä ettet koskaan nähnyt kyyneleitäni. Punaisia silmiä, räkäistä nenää ja lyyhistynyttä olemusta. Olisivatko ne tehneet minusta vielä rumemman silmissäsi. Eihän sillä ole edes mitään merkitystä.
Oikeastaan olen iloinen
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole koskaan ollut ruma, päinvastoin. Tunteiden näyttäminen ihmisille, jotka välittävät ja rakastavat ei ole koskaan virhe. Sillä se laatu selviää.
- Anonyymi
Tää on aika hyvä kommentti.
- Anonyymi
Olet ruma tai et. Ulkonäkö ei ole "tekijä," joka on kaikki elämässä tai joka sanelee kaiken!
Jos olet mieshenkilö, kuten uskon sinun olevan. Punainen nenä, sottainen nenä ja lyyhistynyt olemus viittaa monenmoiseen takaiskuun tai ikävään kokemukseen.
Sillä ethän elämässä ole sillä tavalla heikko että, näyttäisit tuollaisen puolen itsestäsi.
Vaikka jokainen ihminen saa toki surra, itkeä ja tuskin välttää jossain vaiheessa elämää jostain epämiellyttävästä kokemuksesta. Täällä kun ei ole muuta vaihtoehtoa valitettavasti ihmisellä:
Kuin pärjätä tai hävitä kaiken ja oppia asioita, elämää vaikka sitten kantapään kautta.
Se minkä näköinen olet, ei ole aina se ratkaisevin tekijä.
Vaan se että, miksi / mistä syystä olet tilanteessa ja kuinka selviät tuossa tilanteessa.
Jos olen vieras ihminen sinulle, niin miksi kokemuksesi pitäisi liikuttaa minua. - Anonyymi
Ajattelen toisin, jos olisin nähnyt sinun tuntevan noin minua kohtaan olisin otettu tuntemuksistasi ja uskaltaisin lähestyä sinua, rohkaistuisin rauhoittelemaan sinua. Tiedä, vaikka tämä reakointisi voisi olla liima välissämme, joka yhdistää kaksi ihmistä lähemmäksi toisiaan?
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872