Anaalin venytys ja kiihotus leikit

Elikkä kertokaapas onko muilla vastaavia himoja kokeilla erilaisten esineiden työntämistä pyllyyn. Itse kokeilin eilen isoa porkkanaa ja se tuntui aivan Pöyristyttävän ihanalta kun se liikkui suolen seinääni vasten ja venytti suoltani. Tulkaa rohkeasti puhumaan omista mieltymyksistänne peppua kohtaan. Olen siis 21 v nuori mies hetero haluan sen vielä tehdä selväksi .😅

8

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni alkoi joskus 13-vuotiaana kiinnostaa pepun rassaus. Aluksi lyijykynällä kylvyssä ja pari vuotta myöhemmin tilasin ekan dildon, halkaisijaltaan jotain 3,5 cm. Jotenkin olen peppuherkkä, esineiden sinne työntäminen tuntuu hyvältä. Ihan heteroaviossa elelen, mutta salassa näitä peppujuttuja harrastan omaksi iloksi harrastelen:)

    • @anonyymi

      Minkäs ikäinen oot ja mistäs päin. Oletko nainen vai mies?

    • Mä taas Tykkään työnnellä kundien peppuu tappei yms. Ja omaakin jos haluaa luomuna tietenkin.

      Peppu on yksi 21 erogeenisistä alueista, se mitkä niiden tavallisten paikkojen lisäksi vaihtelee suuresti mistä kukakin nauttii...

      Itse tuon lisäksi nautin nähdä miten ok-näköinen mies/kundi runkkaa itseään ja laukee päälleen... Mutta vain livenä..

      • Anonyymi

        Juu menehän jatkaa leikkejäsi.Lopeta tuo kyyläämminen ja keskity nyt niihin luumuihisi.


      • Anonyymi

        Millainen sirkupelle tuo luumuilla leikkivä idiootti mahtaa.Ainakin se jaksaa jankuttaa ja pitää meteliä itsestään.Joku pipipää runkkari tuhkaluukku tane suoleen upposi pikkupippeli mätänevä peräsuoli se sen täytyy olla.


      • Anonyymi

        Eikös nuo sun luumuleikit ole sotkuista puuhaa.Mut ethän sä välitä kun se on sun fetistin leikki.Jatka leikkejäsi mut älä tuu kertoo enää tänne.


      • Anonyymi

        Auts,tuo teki kyllä kipeää 😪


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe