Anaalin venytys ja kiihotus leikit

Elikkä kertokaapas onko muilla vastaavia himoja kokeilla erilaisten esineiden työntämistä pyllyyn. Itse kokeilin eilen isoa porkkanaa ja se tuntui aivan Pöyristyttävän ihanalta kun se liikkui suolen seinääni vasten ja venytti suoltani. Tulkaa rohkeasti puhumaan omista mieltymyksistänne peppua kohtaan. Olen siis 21 v nuori mies hetero haluan sen vielä tehdä selväksi .😅

9

2650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni alkoi joskus 13-vuotiaana kiinnostaa pepun rassaus. Aluksi lyijykynällä kylvyssä ja pari vuotta myöhemmin tilasin ekan dildon, halkaisijaltaan jotain 3,5 cm. Jotenkin olen peppuherkkä, esineiden sinne työntäminen tuntuu hyvältä. Ihan heteroaviossa elelen, mutta salassa näitä peppujuttuja harrastan omaksi iloksi harrastelen:)

• @anonyymi

Minkäs ikäinen oot ja mistäs päin. Oletko nainen vai mies?

• Mä taas Tykkään työnnellä kundien peppuu tappei yms. Ja omaakin jos haluaa luomuna tietenkin.

Peppu on yksi 21 erogeenisistä alueista, se mitkä niiden tavallisten paikkojen lisäksi vaihtelee suuresti mistä kukakin nauttii...

Itse tuon lisäksi nautin nähdä miten ok-näköinen mies/kundi runkkaa itseään ja laukee päälleen... Mutta vain livenä..

• Anonyymi

Juu menehän jatkaa leikkejäsi.Lopeta tuo kyyläämminen ja keskity nyt niihin luumuihisi.

• Anonyymi

Millainen sirkupelle tuo luumuilla leikkivä idiootti mahtaa.Ainakin se jaksaa jankuttaa ja pitää meteliä itsestään.Joku pipipää runkkari tuhkaluukku tane suoleen upposi pikkupippeli mätänevä peräsuoli se sen täytyy olla.

• Anonyymi

Eikös nuo sun luumuleikit ole sotkuista puuhaa.Mut ethän sä välitä kun se on sun fetistin leikki.Jatka leikkejäsi mut älä tuu kertoo enää tänne.

• Anonyymi

Auts,tuo teki kyllä kipeää 😪

• Anonyymi

Kyllä käytän usein isoja anustappeja , isoimmat 10-11 cm halkaisija mikä venyttää ja tuntuu tosi hyvältä analissa . Myös iso munakoiso 🍆 on mukavan jämäkkä ja tuntuu hyvältä , suosittelen.
      M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe