mitään, ei ainakaan mitään kriittistä puolueesta, niin täällä pitäisi sitten vastaavasti kieltää ruotsiksi kirjoittaminen.
Koska Rkp:n palstalle ei saa enää kirjoittaa suomeksi
15
91
Vastaukset
- Anonyymi
Knappast beror det på språket,man kan kritisera både sakligt och osakligt (kanske orsaken )
- Anonyymi
Kaikki asialliset kommentit poistetaan heti 24/7 (mittaa aika mieluiten atomikellolla).
Mahdollisia asiattomia kommentteja jätetään, jotta bemböleläisille säilyisi pelkotila. Sellaisen RKP haluaa äänestysuskollisuuden säilyttämiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki asialliset kommentit poistetaan heti 24/7 (mittaa aika mieluiten atomikellolla).
Mahdollisia asiattomia kommentteja jätetään, jotta bemböleläisille säilyisi pelkotila. Sellaisen RKP haluaa äänestysuskollisuuden säilyttämiseksi.Olen kokeillut kirjoitta sinne ihan asiallisesti, mutta poistuu.
- Anonyymi
Varför sprida lögner,man får visst skriva på finska.
- Anonyymi
Det hör till strategin att ljuga.
- Anonyymi
Kanske SFP inte är så intressant för finskspråkiga (utom för svartmålande förstås).
- Anonyymi
Ei ruottia Suomessa tartte. Turha kieli. Luulen että Ruotsissakin puhutaan pääkielenä kohta turkkia.
Det kryllar av ert skit även på SFP spalten. Skulle det vara dags att fimpa jointten?
- Anonyymi
Alldeles tillräckligt med finskspråkiga inlägg.Varför skulle man igen ljuga ?
RKP on nyt erityisen varuillaan, kun politiikassa puhutaan Venäjä yhteyksistä. RKP:n presidenttiehdokas ja europarlamentaarikko Nils Torvalds on Moskovassa koulutettu stalinisti.
Seepra ei ole päässyt raidoistaan. Hän puhuu Natosta, koska se hyödyttää Venäjää. Aikaansaa hajaannusta Suomessa ja Ruotsissa..- Anonyymi
Vad är det för vits med lögner ?
- Anonyymi
Det hör till kritikernas propaganda.Tillåtet att ljuga hur mycket som helst.
- Anonyymi
Att det är förbjudet att skriva på finska på SFP :spalten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Att det är förbjudet att skriva på finska på SFP :spalten.
Ei ole kiellettyä mutta Kanadaanhan sieltä kritiikki lähtee.
Oletko nyt nostellut aamukiintiösi verran ruotsinkielisiä ketjuja? Mikä oli pointtisi?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546