Koska Rkp:n palstalle ei saa enää kirjoittaa suomeksi

Anonyymi

mitään, ei ainakaan mitään kriittistä puolueesta, niin täällä pitäisi sitten vastaavasti kieltää ruotsiksi kirjoittaminen.

15

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Knappast beror det på språket,man kan kritisera både sakligt och osakligt (kanske orsaken )

      • Anonyymi

        Kaikki asialliset kommentit poistetaan heti 24/7 (mittaa aika mieluiten atomikellolla).
        Mahdollisia asiattomia kommentteja jätetään, jotta bemböleläisille säilyisi pelkotila. Sellaisen RKP haluaa äänestysuskollisuuden säilyttämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asialliset kommentit poistetaan heti 24/7 (mittaa aika mieluiten atomikellolla).
        Mahdollisia asiattomia kommentteja jätetään, jotta bemböleläisille säilyisi pelkotila. Sellaisen RKP haluaa äänestysuskollisuuden säilyttämiseksi.

        Olen kokeillut kirjoitta sinne ihan asiallisesti, mutta poistuu.


    • Anonyymi

      Varför sprida lögner,man får visst skriva på finska.

      • Anonyymi

        Det hör till strategin att ljuga.


      • Anonyymi

        Kanske SFP inte är så intressant för finskspråkiga (utom för svartmålande förstås).


    • Anonyymi

      Ei ruottia Suomessa tartte. Turha kieli. Luulen että Ruotsissakin puhutaan pääkielenä kohta turkkia.

      • Nää - int behöövää man kunna nåå. Man kan vaa helt fenno baa. Andra sköter nog om allt.


    • Det kryllar av ert skit även på SFP spalten. Skulle det vara dags att fimpa jointten?

      • Anonyymi

        Alldeles tillräckligt med finskspråkiga inlägg.Varför skulle man igen ljuga ?


    • RKP on nyt erityisen varuillaan, kun politiikassa puhutaan Venäjä yhteyksistä. RKP:n presidenttiehdokas ja europarlamentaarikko Nils Torvalds on Moskovassa koulutettu stalinisti.
      Seepra ei ole päässyt raidoistaan. Hän puhuu Natosta, koska se hyödyttää Venäjää. Aikaansaa hajaannusta Suomessa ja Ruotsissa..

    • Anonyymi

      Vad är det för vits med lögner ?

      • Anonyymi

        Det hör till kritikernas propaganda.Tillåtet att ljuga hur mycket som helst.


      • Anonyymi

        Att det är förbjudet att skriva på finska på SFP :spalten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Att det är förbjudet att skriva på finska på SFP :spalten.

        Ei ole kiellettyä mutta Kanadaanhan sieltä kritiikki lähtee.

        Oletko nyt nostellut aamukiintiösi verran ruotsinkielisiä ketjuja? Mikä oli pointtisi?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe