Prisma Ilta-Ale

Anonyymi

Moneltako alkaa Kuopion Prismassa se ruoan ilta-ale?
Eli -30% tuotteet ovatkin -60% kassalla.
Kiitos.

19

8564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja täältäkö ajattelit saavasi vastauksen? Jos kuule soitat sinne Prismaan. Vai eikö rahat riitä?

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi. Olette loistava.


    • Anonyymi

      Kello 20.00 ainakin S-Marketeissa,sunnuntaisin 17.00.Uskoisin että sama Prismassa.

    • Anonyymi

      Monessa paikassa se on viimeinen aukiolotunti. Ei kaikissa. Oikeasti kannattaa kysyä henkilökunnalta, koska se vaihtelee..

    • Anonyymi

      melkein arvaan miltä työpaikalta aloittaja on...

      • Anonyymi

        Kerro, mistä sinä "tiesit". Luultavasti olet väärässä, kuten ennekin, mutta kerro ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, mistä sinä "tiesit". Luultavasti olet väärässä, kuten ennekin, mutta kerro ihmeessä.

        Näillä "palkoilla" joutuu etsimään aina halvinta eikä terveellisintä ruokaa ja kaikessa muussakin pitää tinkiä. Jos menee hyvin, saa kakkukahvit, jos ei mene tai muuten vaan ei huvita maksaa niin palkkio on 0 snt. Palkkiokatto 30 snt. Ei palkankorotuksia mistään syystä, TES yleiskorotuksetkin tulee myöhässä.
        En mainitse työpaikkaa mutta em. tiedoilla ne tietää ketkä tietää tämän paikan...


      • Anonyymi

        Tiedätkö että suomi on täynnä köyhiä, jotka tienaavat yli 100tuhatta. Ei ole vitsi!
        Joten olet varmasti väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että suomi on täynnä köyhiä, jotka tienaavat yli 100tuhatta. Ei ole vitsi!
        Joten olet varmasti väärässä.

        Jos kerää itselleen 200 tonnin menot vaikka tienaa vain 100 tonnia niin varmasti on köyhä mutta silloin syypää löytyy peiliin katsomalla. Mutta jos palkka on esim. alle 30tuhatta vuodessa niin sillä ei tahdo nykysuomessa tulla enää toimeen edes minimikituuttamisella.
        Keksikää vaan lisää kaikenmaailman hulevesimaksuja ym. lisäveroja ja maksuja, kyllä saatte aikaan myös lisää maksuhäiriömerkinnällä olevia toivottomia ihmisiä jotka saattavat tehdä epätoivossaan hyvinkin pahoja tekoja...


      • Anonyymi

        Älä jaksa selittää. Ihan romaaninko meinasit kirjoittaa? Taidat olla itse vain kattoon syljeskelijä.


    • Anonyymi

      Käytännössä trollausta voi olla äärimmäisen vaikea erottaa pelkästä syvästä tietämättömyydestä tai tyhmyydestä, joskin säännölliset trollaajat yleensä oppii tunnistamaan.

      • Anonyymi

        Eikö trollaus ole sitä, että levitetään hämmentävää tietoa ja sekoitetaan faktoja? Mikä tässä on ketjussa on trollausta?


      • Anonyymi

        Sori jos hämmennyit näin vaikeasta kysymyksestä. Vai etkö uskalla tunnustaa että olit väärässä?


    • Anonyymi

      Voisko joku nyt vaan kertoa vastauksen..

    • Anonyymi

      Mitäpä jos nyt vaan käyttäisit Googlea. Jos osaat postata tänne niin osaat varmasti yksinkertaisen haun tehdä. Tuskin keneltäkään tuohon täältä apua saat.

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin tietää tuon ilta-alen alkamisajankohdan. Täällä Saaristokaupungissa velkavetoisessa kämpässä asustellaan ja olisi mukava" halapoo ruokoo ostoo kun ee meinoo rahat riittee."

      • Anonyymi

        Niin minäkin haluaisin tietää mutta kun en osaa Googlea käyttää niin jää tarjoukset hakematta :(


    • Anonyymi

      Itse menen aamulla piilottelemaan alennusruokatavaroita pitkin kaupan kylmähyllyjä ja haen ne illalla ennen kuin kauppa menee kiinni niin ne saa -60prosentin alennuksella.säästän tällä jekulla ruokaostoksista viikossa n.80€ ja rahapussi kiittää.

      • Anonyymi

        kyllä varmaan Ruotsissa ja Venäjälläkin nauretaan Suomalaisille, jotka joutuu tällaisia köyhäilyjekkuja tekemään pärjätäkseen tässä saatananpalvojaksi kääntyneessä maassa...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe