Kohta se taas tulee Iso Jytky:
Suomi voittaa koko typerän sukupuolisekoilukilpailun omalla erikoisella musiikkisalaatillaan.
Edustuskappaleen "Lukuvei, Lukuvei" on vääntänyt kasaan hiekkamyrskyn riepottelema ja erikoisen kuuluisa musiikkimies, joka on ottanut ovelaksi salanimekseen eksoottiselta kuulostavan Tarudeen.
Ja jos ei tämä vielä vakuuta suurta ulkomaailmaa, niin lavalle tulee myöskin suomenruotsalainen sillisalaattifilosofi Tsepastian Rayman.
Tällaisen kokoonpanon edessä luulisi koko Euroopan antautuvan ehdoitta.
Tätä odotellessa voimmekin alkaa kevyen kenttähyräilyn ja hymistä kaikki yhdessä:
Lukuvei! Lukuvei! Lukuvei!
Suomen voitokkaat Euroviisu-edustajat
8
275
Vastaukset
- Anonyymi
Taas käydään rutiininomaisesti pokkaamassa kultamitali kisoista. Näinhän se menee mikäli valtamediaa uskoo - sitä vastuullista.
- Anonyymi
Kuhan nyt pääsis edes jatkoon , pidetään peukkuja.
Hytinäx1 - Anonyymi
Pian näkee.
Olen hyvin skeptinen sijoitusten suhteen, sinällään euroviisut ei oikein edes ole musakilpailu, eikä musasta oikein edes voi kilpailla.
Mutta medianäkyvyyttä tossa saa hyvin, noh, Abba kai tunnetuin esimerkki, Logan, New Seekers, muitakin. Lordi sai kyllä näkyvyyttä, mutta ei se oikein urassa näkynyt. Kuitenkin siinä mielessä pr-tapaus.
Odottelin jotenkin jotain aivan muuta, kuin eurodisco-piisiä. Muita en ole kuullut, jotenkin en oikein usko piisillä, tai esityksellä olevan erikoisempaa sukseeta. Kun asiaan vaikuttaa muitakin tekijöitä, ei politiikka vähiten ja suomi siinä suhteessa täysin merkityksetön tällä hetkellä.
Pitää kuitenkin vilkuilla sivusilmällä, näkee mitä moskaa muilla jne.
=DW= - Anonyymi
Muistelen herra Kojoa ja hänen lauluaan: nuku pommiin ynnä tulosta nolla pistettä .
Luin lehdestä, että Kojo kertoi saaneensa siitä stressinomaisia oireita.
Ei ottanut sitten löysin rantein. - Anonyymi
Suomen "edustaja" (voi herra jee anna anteeksi hänen syntymänsä) on sellainen sekakäyttäjän näköinen supu tekstin vetäjä, että oksat pois, oikein narkki luukki.
Varmaan pitänyt sitä nahkapusakkaakin siitä alkaen kun täytti 15.
Ei tarvinnut lukulaseja silmille kun kuuli kuinka luku vei jo itsenään.
- Ei jatkopaikkaa - Minun korvaani ei tuon ensimmäisen semifinaalin annista oikein kolahtanut mikään ainakaan näin kerran kuultuna.
Belgian kappaleen olisin laittanut jatkoon, jos minä olisin saanut päättää, mutta kun en.
No saanhan sitä kuunnella muutenkin.
Nuoremman sukupolven raati tykkäsi Suomen kappaleen olevan ihan tasokasta euroviisulaatua ja heidän mielestään paljon huonompiakin meni jatkoon. Minusta se oli vain tasapaksua jympytystä. No makuja on monia.- Anonyymi
Tuskin oli kappaleen laadullisesta kyse. Suvakki euroviisu väki syrji darudea koska tämä on valkoihoinen lihaa syövä heteromies.
Valkoiselle heteroseksuaaliselle miehelle on annettu hyvin ahdas muotti jonka rajoissa elää ja toimia ja se vastaa käytännössä "paholaista", mitä lordi esittäessään kuvasti ja siksi menestyi. Herkkänä omana itsenään ei valkoinen heteromies saa päällensä muutakuin suvakki maailman vihat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin oli kappaleen laadullisesta kyse. Suvakki euroviisu väki syrji darudea koska tämä on valkoihoinen lihaa syövä heteromies.
Valkoiselle heteroseksuaaliselle miehelle on annettu hyvin ahdas muotti jonka rajoissa elää ja toimia ja se vastaa käytännössä "paholaista", mitä lordi esittäessään kuvasti ja siksi menestyi. Herkkänä omana itsenään ei valkoinen heteromies saa päällensä muutakuin suvakki maailman vihat.Älä hörise. Suomen kappaleessa ei ollut energiaa kanssakilpailijoihinsa verrattuna, vai eivätkö osanneet käyttää äänilaitteita? Se esitys jollakin tavalla häipyi kulisseihin kuin lämmin lehmänmaito.
Torstaina taas uudet ehdokkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016