Lihava nainen ja stringit

Ninni

Kiihotutteko,/mitä mieltä olette jos lihava nainen (n. 10-15 kg ylipainoinen) käyttää stringit...

42

14456

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

      varsinkin jos ylipaino painottuu lantion, pyllyn ja reisien seudulle. ÄLYTTÖMÄN KIIHOTTAVAA!
      Saisi olla vain ylipainoa hieman enemmän ;-)

    • Pasi

      Lihava nainen stringeissä on kiihoittavaa katseltavaa. Ylipainoiset naiset ovat ihaninta maailmassa!!!

      • maistelija

        musta tuntuu. että eri nopeasti kääntyy uroiden päät. nähdessään hoikan pitkäsäärisen ruskettuneen naisen. voi jeessus silloin minulla ainaskii alkoi "ruokatunti" syön silloin silmilläni. tulee suorastaan pakkomielle tuota pitäisi päästä maistelemaan. niin suulla kuin kyrvälläkin. suloisii. voi että!!


    • isot tytöt

      jes.kiihotun..
      isot tytöt on muuteskii IN,,,,,siis jes

      • myöslihavat

        lihavat naiset on ihania niin tringeissä
        kuin muutenkin


    • Julius

      Mikäli naisella on sopusuhtainen ja kaunismuotoinen vaikka isokin peppu, stringit sopivat ja ovat kiihottavat sanoo aikuinen yli 40-kymppinen mies.

    • uroskauris

      Rajansa kaikella!!!!

    • Pekkis

      On hyvän näköistä ja seksikästä,todella namia kun xl naisella stringit..Kukkia ja halaus sellaisille naisille.

      • sanoa

        kahdella sanalla,HYI SAATANA!


      • ???
        sanoa kirjoitti:

        kahdella sanalla,HYI SAATANA!

        Miksi täytyy aina sanoa noin vitun pahasti? Eikö voi ilmaista asiaa tyyliin "ei ole mun mieleeni" tai "minä en sellaisesta kiihotu"? Kun nämä on kuitenkin täysin makuasioita, niin mielipiteitäkin on monen laisia. Ja kun oman mileipiteensä ilmasee asiallisesti, niin se on ihan ok. Mutta kun sanoo tollain äärirumasti, niin siinä ei muuta kun aiheuta pahaa mieltä monelle. Opetelkaa käytöstapoja - niistä ei ole haittaa täällä netissäkään!


      • Babe
        ??? kirjoitti:

        Miksi täytyy aina sanoa noin vitun pahasti? Eikö voi ilmaista asiaa tyyliin "ei ole mun mieleeni" tai "minä en sellaisesta kiihotu"? Kun nämä on kuitenkin täysin makuasioita, niin mielipiteitäkin on monen laisia. Ja kun oman mileipiteensä ilmasee asiallisesti, niin se on ihan ok. Mutta kun sanoo tollain äärirumasti, niin siinä ei muuta kun aiheuta pahaa mieltä monelle. Opetelkaa käytöstapoja - niistä ei ole haittaa täällä netissäkään!

        yhdyn edelliseen! :)


      • Sakke
        sanoa kirjoitti:

        kahdella sanalla,HYI SAATANA!

        Jos on tuollainen mielipide, ei voi odottaa paljoa sexisuteilta, etenkään rakkaussuhteilta.
        Yritämme ymmärtää. Tälläisiä mahtuu joukkoon...


      • mies
        Sakke kirjoitti:

        Jos on tuollainen mielipide, ei voi odottaa paljoa sexisuteilta, etenkään rakkaussuhteilta.
        Yritämme ymmärtää. Tälläisiä mahtuu joukkoon...

        joka ei ole saanut kuin mätisäkkiä,ja siltäkin säälistä!


    • sä Ninni

      uhhh, sä kiihotit jo mua noilla jutuillasi. please laita mulle kuvasi stringeistäsi peppuvaossa...

    • Mies

      todellakaan! Stringit kuuluvat kohtuullisen hyväkroppaisille naisille.

      Parempi ilman stringejä kuin stringit, koska ei se kiihota kummassakaan tapauksessa.

    • 40v m

      Kyllä todellakin sopii. Ja sopii mielestäni paremmin tukeville naisellisille naisille kuin aliravituille luurangoille.
      Brasilian rannoilla näkee erittäin paljon ylipainoisia naisia stringeissä.
      Ehdoton lomapaikka.

    • Jape26,,,,

      onkohan olemassa mitään rumempaa ja epäkiihottavampaa kuin lihava nainen stringeissä. Hyi SAATANA!! Kyllä pitäisi vähän kaikkien läskien kurkkia peilistä kuinka rumilta ne näyttää

      • taiat ite olla

        Luulen että ite yrität nostaa omaa egoas jonkun takia(yksinäinen,muuten vaan inhottu ihminen)tommosilla 7v.lapsen suusta tulevalla kommentilla.Iso kokoiset naiset vaan yksinkertaisesti on huomattavasti mielen kiintoisempia ja puoleensa vetävämpiä kuin ns.malli ruipelot.


      • niin..
        taiat ite olla kirjoitti:

        Luulen että ite yrität nostaa omaa egoas jonkun takia(yksinäinen,muuten vaan inhottu ihminen)tommosilla 7v.lapsen suusta tulevalla kommentilla.Iso kokoiset naiset vaan yksinkertaisesti on huomattavasti mielen kiintoisempia ja puoleensa vetävämpiä kuin ns.malli ruipelot.

        on että läskiperse on läskiperse!ymmärrän kyllä sinua,kun et muilta saa kun laardiläjiltä niin kehua sinun niitä pitää..


      • ...mä säälin sua!
        niin.. kirjoitti:

        on että läskiperse on läskiperse!ymmärrän kyllä sinua,kun et muilta saa kun laardiläjiltä niin kehua sinun niitä pitää..

        Lillu vaan tän elämän läpi harmaassa usvassa ja koita jatkossakin välttää sellasia asioita kuin "yksilöllisyys" ja "elämän moninaisuus" - tähän asti olet selvinnyt híenosti!
        Jatka vaan samaan malliin, niin ei sinne pieniin aivoihin tuu ylikuormitusta. Onnea yritykselle!


      • Minä vaan

        Voisitko miettiä, ennen kuin päästelet suustasi tuollasia "sammakoita". Ei ylipaino ole aina itse aiheutettua. Syynä siihen voi olla mm. hormonitoiminnan häiriöt.
        "TÄYDELLISYYTEEN KANNATTAA PYRKIÄ; SIELLÄ ON TILAA KAIKILLE, MUTTA EI VIELÄ KETÄÄN.."


      • nainen26

        ainoa fiksu ihminen täällä on toi 26v heeba. Olen 26v hoikka nainen, ja täytyy sanoa että läskit naiset vois laihduttaa tai ainakin yrittää ennen kun laittavat stringejä jalkaan!


      • Gare
        nainen26 kirjoitti:

        ainoa fiksu ihminen täällä on toi 26v heeba. Olen 26v hoikka nainen, ja täytyy sanoa että läskit naiset vois laihduttaa tai ainakin yrittää ennen kun laittavat stringejä jalkaan!

        Iso, ylipainoinen nainen on seksikäs, ei laiha lauta sytytä! Ohuet jalat, luinen keho YÄK YÄK! Menee halut jo pelkästä ajatuksesta!

        Iso rehevä painava nainen stringeissä jolla tosiaan on muotoja! Tää on PARASTA!!!


    • Sakke

      10 - 15 kg ylipainoa ??? mikä on normaalipaino? Jos vertaat missipainoon, olet ylipainoinen.
      Kuitenkin, ehkä painosi on juuri kohdallaan. Pimpsasi on kuitenkin "tiukka". Alipainoisilla se on joko suuri (väljä) tai tiukka, riippuen tilanteesta. Sinulla se ei toimi niin, vaan on aina hyvä. Älä huolehdi muutamasta ylikilosta, se on missien asia. Ja niillähän pää on muutenkin jotenkin viallinen.
      Stringejä voi käyttää,mutta voidaan löytää jotain muuta kiihottavaa. Paitsi jos sinua vain stringit kiihottaa...

      • sulju

        Piukoimmat pimpit on olleet muutenkin tiukassa kunnossa olleilla tytöillä. Jos siis kroppa on kunnossa, niin on myös todennäköisesti alapään lihaksetkin.
        Ja kaikki ylipaino on liikaa, mitä lähempänä mallimittoja, sitä seksikkäämpi. Nämä miehet eivät vain ole tavanneet lähituntumalta semmoista, jotka näitä suomalaisia patukoita kehuvat.


      • ...jaksa kuin sääliä...
        sulju kirjoitti:

        Piukoimmat pimpit on olleet muutenkin tiukassa kunnossa olleilla tytöillä. Jos siis kroppa on kunnossa, niin on myös todennäköisesti alapään lihaksetkin.
        Ja kaikki ylipaino on liikaa, mitä lähempänä mallimittoja, sitä seksikkäämpi. Nämä miehet eivät vain ole tavanneet lähituntumalta semmoista, jotka näitä suomalaisia patukoita kehuvat.

        sun kaltasia tyyppejä. Itse olen reilusti ylipainoinen nainen. Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miesseuraa. Nyt olen elänyt rakastavassa parisuhteessa jo 8 vuotta. Mieheni rakastaa ja Kunnioittaa(!) mua. Hän haluaa rakastella kanssani ja tuottaa mulle nautintoa, koska hänen mielestään olen kaunis ja haluttavan näköinen! Meillä on hyvin vilkas seksielämä ja muutenkin suhde ja elämä kunnossa. Ja mulle on ihan sama mitä muut miehet musta ajattelee, mutta jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin parempi ois pitää se suu supussa, niin on kaikilla mukavampi olla. Ja kuka antoi meille kenellekään oikeutta jatkuvasti arvostella toisia ihmisiä varsinkaan painon tai muiden ulkoisten asioiden nojalta? Me ollaan kaikki vähän eri muotista tehtyjä, muutenkin kuin ulkonäön saralla, ja sehän just on tän elämän rikkaus.
        Makuasioitahan nämä on - on uskomattoman lapsellista esittää oma mielipiteensä mustavalkoisesti ainoana oikeana.Joo, voi olla jo elämää nähnyt ja kokenut mies, joka tykkää enemmän hoikista kuin pulleista, joillekin taas voi olla ihan sama eikä paino ole mikään tärkeä kriteeri. Mutta jos esittää asiansa aina noin töykeen nuijamaisesti, niin tulee mieleen että keskenkasvuinen olet - ainakin Henkiseltä iältäsi oli fyysinen ikäsi mikä vaan...


      • sulju
        ...jaksa kuin sääliä... kirjoitti:

        sun kaltasia tyyppejä. Itse olen reilusti ylipainoinen nainen. Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää miesseuraa. Nyt olen elänyt rakastavassa parisuhteessa jo 8 vuotta. Mieheni rakastaa ja Kunnioittaa(!) mua. Hän haluaa rakastella kanssani ja tuottaa mulle nautintoa, koska hänen mielestään olen kaunis ja haluttavan näköinen! Meillä on hyvin vilkas seksielämä ja muutenkin suhde ja elämä kunnossa. Ja mulle on ihan sama mitä muut miehet musta ajattelee, mutta jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin parempi ois pitää se suu supussa, niin on kaikilla mukavampi olla. Ja kuka antoi meille kenellekään oikeutta jatkuvasti arvostella toisia ihmisiä varsinkaan painon tai muiden ulkoisten asioiden nojalta? Me ollaan kaikki vähän eri muotista tehtyjä, muutenkin kuin ulkonäön saralla, ja sehän just on tän elämän rikkaus.
        Makuasioitahan nämä on - on uskomattoman lapsellista esittää oma mielipiteensä mustavalkoisesti ainoana oikeana.Joo, voi olla jo elämää nähnyt ja kokenut mies, joka tykkää enemmän hoikista kuin pulleista, joillekin taas voi olla ihan sama eikä paino ole mikään tärkeä kriteeri. Mutta jos esittää asiansa aina noin töykeen nuijamaisesti, niin tulee mieleen että keskenkasvuinen olet - ainakin Henkiseltä iältäsi oli fyysinen ikäsi mikä vaan...

        Koska mies kunnioittaa ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet, niin testaappa häntä seuraavanlaisesti:
        Sano, että olet laatinut uudenlaisen ruokavalion ja liikuntaohjelman kunto-ohjaajan avustuksella. Aiot määrätietoisesti laihduttaa elimistöstä 10-15kg rasvaa pois seuraavan 1,5 vuoden aikana hänen vuoksesi.

        Jos miehesi rakastaa sinua sellaisena kuin olet, ei hän halua sinun ryhtyvän tuollaiseen projektiin itsensä vuoksi, koska ei tarvi sellaista. Jos hän ilahtuu ja kannustaa sinua, niin minun edellinen viestini ole oikeassa miesten mausta.

        Ja tuosta arvostelusta: Ihmiset ovat todellakin erilaisia ja epätasa-arvoisia - toiset ovat parempia kuin toiset joissain asioissa. Ei se laske ihmisarvoa, vaikka ei olisikaan huippumalli.


      • ...sama kuin aik.
        sulju kirjoitti:

        Koska mies kunnioittaa ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet, niin testaappa häntä seuraavanlaisesti:
        Sano, että olet laatinut uudenlaisen ruokavalion ja liikuntaohjelman kunto-ohjaajan avustuksella. Aiot määrätietoisesti laihduttaa elimistöstä 10-15kg rasvaa pois seuraavan 1,5 vuoden aikana hänen vuoksesi.

        Jos miehesi rakastaa sinua sellaisena kuin olet, ei hän halua sinun ryhtyvän tuollaiseen projektiin itsensä vuoksi, koska ei tarvi sellaista. Jos hän ilahtuu ja kannustaa sinua, niin minun edellinen viestini ole oikeassa miesten mausta.

        Ja tuosta arvostelusta: Ihmiset ovat todellakin erilaisia ja epätasa-arvoisia - toiset ovat parempia kuin toiset joissain asioissa. Ei se laske ihmisarvoa, vaikka ei olisikaan huippumalli.

        No hyvä kun mielestäsi ihmisarvo ei laske jos ei ole mallinmitoissa...edellinen kirjoiteuksesi nimittäin kyllä liippasi läheltä tällaista asetelmaa.
        Mieheni kanssa olen keskustellut painonpudottamisesta (olen sitä pudottanutkin jonkun verran) ja hän sanoo, että rakastaa ja haluaa minua ihan tällaisena. Hän sanoo aina, että hänen takiaan minun ei tarvitse missään nimessä painoa pudottaa. Mutta jos itse tahdon niin tehdä oman itseni takia, niin hän tukee minua. Kannustaminen ja tukeminen laihdutuksessa EI tarkoita etteikö kelpaisi sellaisenaankin!!! Tottakai toista tukee missä tahansa isossa projektissa, jos toisesta välittää!
        Ihmisarvoasiasta olen kanssasi samaa mieltä, hienoa, että näet asian niin.
        T. se sama xl-nainen kuin aikaisemmin


    • pappa

      vaan ,ovat mahti juttuja

    • Nimetön

      rumalta se näyttää kun ylipainonen ihminen pukeutuu stringeihin ja tiukkoihin vaatteisiin. Niin se vaan on. Miksei jotkut voi katsoa ittensä peilistä?

      • niinköhän juu

        Koska sellaiset ihmiset kuin sinä olette saaneet ylipainoiset, kauniit, hehkuvat ja seksikkäät naiset tuntumaan itsensä inhottaviksi. Siksi.

        Ylipaino ei minunkaan mielestäni ole kauneutta, mutta ei se kauneutta poistakaan. Kauneus on jotain ihan muuta. Tietysti ihminen voi pukeutua oman vartalonmallinsa mukaan, mutta en yhtään ihmettele sitä yleistä mielipidettä, että ylipainoiset ovat rumia, kun heille annetaan kaksi vaihtoehtoa: pukeudu johonkin muodottomaan mustaan tai beigeen kaapuun, tai ahtaudu normaalikaupassa myytäviin farkkuihin, joita ei taatusti löydy kokoa 44. Kai siinä alkaa vähän kummalta näyttää...

        Ennen kuin jaat meille uudestaan suurta viisauttasi, haluan huomauttaa, että en ole ylipainoinen. Joudut siis keksimään jotain luovempaa kuin "sinä saatanan läski yrität turhaan omaa mussutustasi puolustella".


    • Naisia

      Kyllä se on kiihottavaa. Haluaisin myös harrastaa peppuseksiä isontytön kanssa. Halukkaita?

    • Peetu

      Ehdottomasti ihan yhtä seksikästä kuin hoikemmalla. pyöreet naiset on tosin muutenkin seksikkäämpiä

      • vako

        Sopivasti ylipainoiset ISOT NAISET on ehdottomasti seksikkäimpiä naisia oli stringejä tai ei!


    • yäk

      eihän niiltä lihavilta löydä pilluakaan muuta kuin sormella vetäen ja haistaen pahahajuisinta ihopoimua. niin sieltähän se löytyikin selluliittien alta. siispä suosittelenkin että vetäiset rakennustyömiehen haalarin päälles. mikäli yleisille uimarannoille aiot mennä. unohda ne stringit!!

    • laiha

      ei kuule iske paljoa kipinätä nähdessäni sellaisen. yäk sanon minä. eihän niiltä lihavilta löydä edes pilluakaan muuten kuin sormella vetäen ja haistaen pahahajuisinta ihopoimua. niin siellä kai se jossain selluliittien välissä on unohda stringit ota käyttöösi rakennus työmiehen haalari yleisille paikoille(uimarannat ym:t)

      • samaa

        mieltä!Hyi helvetti kun aatteleekin läskipersettä stringeissä,siinä ja siinä ettei laatta lennä!YÖKS!


    • .........

      strigit sopivat parhaiten sellaisille joilla on kiinteä iho. Ja en jaksa uskoa että sellaisia kiinteitä pyllyjä lihavilta löytyisi. Vai oletteko nähneet? Eihän lihavuus ole edes ihannoitavaa. Ja kertokaa miten löllökasa on seksikäs?

      • haluan selventää

        Jos mahdollista, pyrkikää kommenteissanne erottamaan sairaalloinen lihavuus ja muutama ylimääräinen kilo. Nämä "normaalipainot" ja "ihannemitat" ovat aina suuntaa-antavia, ja vaikka ns. normaalivartaloa ihannoisikin, voi nainen/mies edustaa sitä ryhmää, vaikka vaaka heittäisikin parilla kilolla suuntaan tai toiseen.

        Kun nainen/mies katsoo vaakaa ja laskee taulukosta että kääk, hän on ylipainoinen (esim. 2kg) ja lukee täältä kun ylipainoisista puhutaan ällöttävinä löllyvinä läskikasoina jne, niin eipä hyvää tee. Ei silti, ei niin rumasti tarvitsisi puhua kenellekään.

        Mutta siis ylipaino ei automaattisesti tarkoita koko oviaukon täyttävää ihmistä.


      • Umpihetero
        haluan selventää kirjoitti:

        Jos mahdollista, pyrkikää kommenteissanne erottamaan sairaalloinen lihavuus ja muutama ylimääräinen kilo. Nämä "normaalipainot" ja "ihannemitat" ovat aina suuntaa-antavia, ja vaikka ns. normaalivartaloa ihannoisikin, voi nainen/mies edustaa sitä ryhmää, vaikka vaaka heittäisikin parilla kilolla suuntaan tai toiseen.

        Kun nainen/mies katsoo vaakaa ja laskee taulukosta että kääk, hän on ylipainoinen (esim. 2kg) ja lukee täältä kun ylipainoisista puhutaan ällöttävinä löllyvinä läskikasoina jne, niin eipä hyvää tee. Ei silti, ei niin rumasti tarvitsisi puhua kenellekään.

        Mutta siis ylipaino ei automaattisesti tarkoita koko oviaukon täyttävää ihmistä.

        Painotaulukot eivät erottele miehiä ja naisia toisistaan. Naisella on luonnollisesti enemmän rasvakudosta kuin miehellä. Normaalipainon ylärajalla tai lievän ylipainon puolella keikkuvat naiset ovat paljon kauniimpia kuin poikamaiset mallitypyt. Mieluummin otan vaikka 160 cm / 80 kg naisen, kuin 180 cm /45 kg keskitysleirivangin. Oli stringit tai ei.


    • Anonyymi

      Mä ainakin kiihotun jos käytät stringejä, koska ne saa sun pepun näyttämään upeelta

    • Itse pidän pyöreämmistä/lihavimmista naisista. Stringit ja muut seksikkäät asut vaan korostaa heidän seksikkyyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6094
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      68
      3512
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2648
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      42
      1293
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1183
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1114
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      968
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      853
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      813
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      811
    Aihe