Mitä näit. Tiedän mitä haluat ja se sopii. ;)
Korvat...
Et nainen ikinä unohda
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä viestiäsi mutta kirjoitan kuin hänelle en halua sinulta mitään. En edes korviasi.
- Anonyymi
Ei sulle..
- Anonyymi
No hyvä.
- Anonyymi
Korvat? Vulkanuslaisen suippokorvat? Vai jotkut muut?
- Anonyymi
En minäkään ymmärrä viestiäs, mutta kirjoitan kuin hänelle en halua sinulta mitään. En edes korviasi.
- Anonyymi
Juu tiedän. En unohda.
- Anonyymi
Onko usein vielä mielessä? Oikeasti se oli kiva juttu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko usein vielä mielessä? Oikeasti se oli kiva juttu...
On usein mielessä vielä. Oli tosi kiva juttu. T:ed
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On usein mielessä vielä. Oli tosi kiva juttu. T:ed
Mikä oli paras juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli paras juttu?
Hups. Edelliset kirjoittivat varmaan erogeenisistä alueista. Kuten vaikka korva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli paras juttu?
Telepatia oli paras juttu. T:ed
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups. Edelliset kirjoittivat varmaan erogeenisistä alueista. Kuten vaikka korva.
Joo. Lipsahtaa joskus monilla täällä. Lips lips lipsuu.
- Anonyymi
Olit livenä niin komea...
- Anonyymi
En osaa arvioida omaa sukupuolta, en siis itseänikään. En tiedä olenko vai en. Nenä, silmät ja suu suht. oikeilla paikoilla.
T: ap- Anonyymi
Ja horoskooppimerkiltään elukka tai varttihoro?!?
- Anonyymi
En tietenkään unohda. Näkö on aisti, yksi aisteista.
- Anonyymi
oliko ne hörökorvat vai luppa ? :)
- Anonyymi
Ne voi olla molempia. Ihan tiedoksi.
- Anonyymi
En unohda,mutta et sinäkään ole unohtanut :) mitäs haluan?
- Anonyymi
Ei kai kukaan osaa toisen ajatuksia lukea? Mistäpä minä sen tietäisin..
- Anonyymi
Tarkoittaa varmaan tuo korva äänielämyksiä. Erilaisia nautittavia ääniä, mitä toinen on saanut kuulla. Jos kerran tahtoo. 😄
- Anonyymi
Mulla tulee korvista mieleen juttuja :) ja toisenkin tunnistan . Eli mitä mä haluun ap?
- Anonyymi
Korvatillikan.
- Anonyymi
Uuuh,alista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2185048Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583603
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513440
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383035Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo372138UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972