innoitti kirjoittamaan ajatuksiani.
Tänään sovitin kotona uusia rintaliivejä ja stringejä pelin edessä aamulla. Pyörin peilin edessä nähdäkseni itseni joka suunnasta. Tykkäsin näkemästäni. Vartaloni oli minusta kaunis, niissä.
Sopivasti rintoja. ei liikaa, mutta sen verran että ne erottui ja uuden punaiset pitsirintsikat korosti niitä vielä lisää. Stringit olivat kauniit. Sointui rintaliivien kanssa yhteen. Mistään ei tursunnut. Sivuprofiilista näytin hoikalta. Edestä selvä ja näkyvä lantionkaarre.
Hymyillen tyytyväisenä omaan vartalooni puin päälleni ihon myötäisen mekon. Se myötäili vartaloni jokaista kurvia ja "kukkulaa" Pyörin peilin edessä pitkän aikaa. Edestä näkyi selvä erottuva lantio. sivusta kukkulaa pepussa ja rinnoissa mutta hoikka vyötärö. Näytin naiselliselta. Tunsin oloni seksikkääksi.
sitten käännyin katselmaan itseäni takaapäin. Marilyn Monroe takaapäin... siihen olin hiukan pettynyt. Peppuni näytti lihavalta takaapäin, Tuijotin kauan pettyneenä itseäni takaapäin miettien että pitää laihduttaa vähän. Peppu on lihava takaa katsoen. Pilaa tämän mekon.
Kehtaanko nyt mekkoa sitten käyttää ollenkaan kun se tuo esiin niin selvästi lihava n pepun?
Pääsin asian yli ja sitten meikkailin ja mietiskelin meikkaillessa että näkyyköhän kasvoiltani jo ikäni paljonkin. Näissä kilometreissa pitäisi iän näkyä jo. Kyllä minä ainakin ikäisistäni mieheistä huomaan heti että ne mun ikäisiä on. Niiden silmänaluksien iho ja otsa. Ne kertoo iän.
katselin itseäni hetken miettien asiaa samalla kun meikkailin. Sitten mietin olenko liian vaaleasti meikkaava kun naamani on muutenkin niin viilea vaalea niin kuin suomineito tai pikemminkin elovena tyttö joksi minua on joskus nimitetty yleensä on.
Kohautin olkiani ja totesin ääneen: Olen mitä olen ja tää kelpaa mulle, joten saa kelvata muillekin. En ole supermalli mutta ihan ok, perus nätti. Se miellyyttää mua ja se on pääasia että minulla on hyvä olla tässä kehossani.
Ja tiedättekö se on se kaiken ydin. Minä nimittäin omaan vartalossani puukon jälkiä ajoilta jolloin vihasin itseäni luonteesta ulkonäköön saakka. Olen yrittänyt silpoa vartaloani ja polttaa sitä sytkällä. Olen repinyt vaatteitani ja valokuviani. Olen yrittänyt tuhota itseni kokonaan. Se on pahin mitä voi tapahtua kun ei itsestään ja vartalostaan pidä. Sen viiltely, silpominen, polttaminen, myrkyttäminen ja tuhoaminen. Multa löytyy vartalosta paljon jälkiä ihostani edelleen siitä ajasta kun silvoin itseäni itsevihassani.
Arvostakaa itseänne ja kannustakaa toisiakin arvostamaan itseään.
Ja niin se homma etenee !
Tuo ketju itsetunnosta
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein voisi tunnistaa tuosta. Taidat olla esteetikko.
- Anonyymi
Kyllä mussa sitä vikaa taitaa vähän olla.
- Anonyymi
Oletko urheilullinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko urheilullinen?
Kyllä mä liikuntaa harrastan. Toisinaan enempi ja toisinaan vähempi ja kevyemmin, mutta ihan hyvä kestävyyskunto mulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä liikuntaa harrastan. Toisinaan enempi ja toisinaan vähempi ja kevyemmin, mutta ihan hyvä kestävyyskunto mulla on.
Itse olen käynyt salilla teini-iästä lähtien ja taas olen treenannut kovaa tänä keväänä. Piti ostaa aika iso takki, että mahtuu käsivarret ja olkapäät sisälle. Kestävyysurheilija en ole, mutta kestävä nainen on aina ihailtava. Jos olisit se nainen, joka mielessä, niin vastakohdat ollaan monessa mielessä.
Vähän pelottavia sellaiset urheilijaesteetikot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen käynyt salilla teini-iästä lähtien ja taas olen treenannut kovaa tänä keväänä. Piti ostaa aika iso takki, että mahtuu käsivarret ja olkapäät sisälle. Kestävyysurheilija en ole, mutta kestävä nainen on aina ihailtava. Jos olisit se nainen, joka mielessä, niin vastakohdat ollaan monessa mielessä.
Vähän pelottavia sellaiset urheilijaesteetikot.Mitä pelottavaa on kauniista asioista tykkäävissä naisissa jotka harrastaa liikuntaa?
- Anonyymi
Minä en koskaan viillellyt itseäni sen takia että vihaisin itseäni tai en pitäisi kehostani. Minun oli paha olla se purkautui sillä tavalla mustasukkaisuudesta myös johtui.
Nuorena tuli viilleltyä eli hölmöiltyä takananpäin jo.- Anonyymi
Enkä ole aloittaja.
- Anonyymi
Viiltely usein on teinien ja nuorten aikuisten juttu. Ei vanhemmat sitä harrasta yleensä enää.
Mulla oli nuoruusiän masennus ja sen yhteydessä oireena oli itsetunnon raju lasku. Masennukseen yleensä kuuluu se että itsetunto laskee ja murrosikä päälle jossa muutenkin on haussa se kuka minä olen ja millaisena minä olen hyvä ja kelpaava myös muille niin siinähän se sitten se paketti olikin valmis.
Mallioppimalla minä viiltelyn aloitin. Masentunut kaverini harrasti sitä ja mähän sitten päätin kokeilla ja koukkuun jäin siihen 2 vuoden ajaksi viikottaisena harrasteena siinä 14-16 vuotiaana
ja minä olen aloittaja - Anonyymi
Juup minulla se oli nuorena aikuisena mutta ei jokapäiväisenä kuukaudessa muutamia kertoja.
Ikävät jäljethän siitä jäi.
Onneksi sinäkin olet päässyt siitä irti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juup minulla se oli nuorena aikuisena mutta ei jokapäiväisenä kuukaudessa muutamia kertoja.
Ikävät jäljethän siitä jäi.
Onneksi sinäkin olet päässyt siitä irti.Mulla on onneksi haaleammat kuin monella mun kaverillani, mutta sen verran ne näkyy että toisinaan töissä joku jää tuijottaan hiljaisena. Minä kun en ole juurikaan puhunut tästä menneisyydestäni työpaikkoillani.
- Anonyymi
Kyllä ne haaleatkin ikävä kyllä näkyy.
- Anonyymi
Minä en jaksais töllätä itteeni peilistä tuntikaupalla. Kuka niitä alusvaatteita ulkona edes katsoo. Ihan sama miltä niissä näyttää. Sitäpaitsi stringit on epähygieeniset ja vanhanaikaiset!
- Anonyymi
Tiedätkö mistä monesti parisuhdeseksin tökkiminen johtuu?
siitä että häpee kroppaansa ja haluaa sen piilottaa koska ei pidä sitä seksikkäänä. Naisilla hyvinkin yleistä
mitä stringeihin tulee niin ihan niin kuin tavallisista pikkareista niin siihen hygieniaan vaikuttaa se kuinka usein peseydyt ja vaihdat alusvaatteita.
esim. itse vaihdan aina kun käyn suihkussa ja käyn 2 päivässä. - Anonyymi
ei ollu munkaan juttu ne stringit. Tuntu epämukavilta, kun se naru painaa ja hiertää persvaossa. Eikä ne peitä edes vulvaa kunnolla, jos ei ole hirveen kaponen ja pieni pillu. Miesten takiahan useet niitäki käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mistä monesti parisuhdeseksin tökkiminen johtuu?
siitä että häpee kroppaansa ja haluaa sen piilottaa koska ei pidä sitä seksikkäänä. Naisilla hyvinkin yleistä
mitä stringeihin tulee niin ihan niin kuin tavallisista pikkareista niin siihen hygieniaan vaikuttaa se kuinka usein peseydyt ja vaihdat alusvaatteita.
esim. itse vaihdan aina kun käyn suihkussa ja käyn 2 päivässä.Ei ollut kysymys mistään häpeilemisestä siitä vaan mulla järkevämpääkin tekemistä kuin itteni peilaileminen. Ei puhtauteen pesemiset ja stringin vaihdot auta. Farkut ja muut vyötärön aluspuoliset vaatteet pitäisi myös pestä ja vaihtaa yhtä usein. Samoin pitäisi pestä huonekalut millä istuu.
- Anonyymi
Onko sulla joku ongelma pöksyjes kanssa kun pitää rivitolkulla kirjoittaa?
Nimin: En haise enkä likaa istuimia.
- Anonyymi
Jymypaljastus. Mää en käytä pikkareita nykyään ollenkaan. Jätin ne pari vuotta sitten. Rintsikoitakaan en käyttänyt vuosiin, mutta nyt taas käytän.
- Anonyymi
Rankkaa. . Mutta mä otan nyt kaikki vaatteet pois sillä pitää mennä suihkuun ja nukkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rankkaa. . Mutta mä otan nyt kaikki vaatteet pois sillä pitää mennä suihkuun ja nukkuun
Mä otin jo. Peiton alla lymyän.
- Anonyymi
Hyi sentään! Pitääkin ottaa oma pefletti mukaan yleisille paikoille. Mä en halua istua samoilla tuoleilla millä tuollaiset pasillinlevittäjät. Toivottavasti et käy samoissa vaatekaupoissa.
- Anonyymi
Ja tuo, että parisuhde kärsisi ilman stringejä tai että nainen, joka ei käytä stringejä ei olisi sinut itsensä kanssa on höpö höpö juttuja.
Kyllä se römpsä toimii myös stringittömillä naisilla. Alusasuilla oo mitään tekoa parisuhteen.Tää aloitus taitanee olla provo.- Anonyymi
Tarkoitan että jos kehonkuva on se että vihaa vartaloaan eikä uskalla kokeilla seksikkäitä vaatteita sen takia.
ajattelee siis että pukeudutaan nunnakaapuun ja peitetään kaikki läskit piiloon. Naiset usein syyllistyy tähän silloin kun on ylipainoa. Puetaan mahdollisimman suuri pettävä paita ja mummokalsarit jalkaan ja niin leveet että tissitkin peittyy niillä pikkuhousuilla. ja sitten ei haluta kuullakaan mistään seksikkäistä alusvaatteista koska ajatus on epämieluisa oman kehon lihavuuden takia, Masentaa koska ajatellaan ettei ne minun päälläni hyvältä näytä.
silloin tökkii se seksikin kun miehet useimmiten tykkää siitä että nainen tuntee itsensä seksikkääksi eikä siitä että se on kärttynen teltta t-paitaan pukeutuva "mulla on pääkipee " nainen joka räyhää jos koskeekaan.
Olen keskustellut aiheesta miesten kanssa joten tää on tietoa heidän kännisestä suustaan suoraan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan että jos kehonkuva on se että vihaa vartaloaan eikä uskalla kokeilla seksikkäitä vaatteita sen takia.
ajattelee siis että pukeudutaan nunnakaapuun ja peitetään kaikki läskit piiloon. Naiset usein syyllistyy tähän silloin kun on ylipainoa. Puetaan mahdollisimman suuri pettävä paita ja mummokalsarit jalkaan ja niin leveet että tissitkin peittyy niillä pikkuhousuilla. ja sitten ei haluta kuullakaan mistään seksikkäistä alusvaatteista koska ajatus on epämieluisa oman kehon lihavuuden takia, Masentaa koska ajatellaan ettei ne minun päälläni hyvältä näytä.
silloin tökkii se seksikin kun miehet useimmiten tykkää siitä että nainen tuntee itsensä seksikkääksi eikä siitä että se on kärttynen teltta t-paitaan pukeutuva "mulla on pääkipee " nainen joka räyhää jos koskeekaan.
Olen keskustellut aiheesta miesten kanssa joten tää on tietoa heidän kännisestä suustaan suoraanEn usko, että se on noin yksioikoista. Känniset äijät nyt puhuu mitä vain saadakseen pillua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen keskustellut aiheesta miesten kanssa joten tää on tietoa heidän kännisestä suustaan suoraanAivan hyvin se stringi muija voi olla se kärttyinen narttu. Ei ne alusasut tee ketään kärtyiseksi tai pihtaajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hyvin se stringi muija voi olla se kärttyinen narttu. Ei ne alusasut tee ketään kärtyiseksi tai pihtaajaksi.
Tietenkin voi mutta useij negatiivinen someraivo ja sotatanner seksikkäitä alusvaatteita kohtaan lähtee omasta huonosta kehonkuvasta
Henkilö on mielestään epämuodostunut epäseksikäs möhkäle joka näyttää eöefantilta jos pukee stringit jonka takia alkaa viha-raivo koko kyseessä olevaa vaatekappaletta kohtaan ja sota sitä vaatetta vastaan niin että haetaan kirveet ja alkaa päiden katkominen
se on merkki että oma kehonkuva on huono kun joku vaate saa aikaan hirveen raivon. VAATE?
Herran jumala tässä maailmassa tapetaan ihmisiä ja joku vittupää vetää maailman suurimmaksi asiaksi VAAATTEEN?
Mikään muu ei asiaa selitä kuin se että henkilö kokee itsensä rumaksi elefantti möhkäleeksi jonka omassa kropassa se vaate näyttäisi rumalta jonka takia siihen suunnataan kaikkia maailman viha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin voi mutta useij negatiivinen someraivo ja sotatanner seksikkäitä alusvaatteita kohtaan lähtee omasta huonosta kehonkuvasta
Henkilö on mielestään epämuodostunut epäseksikäs möhkäle joka näyttää eöefantilta jos pukee stringit jonka takia alkaa viha-raivo koko kyseessä olevaa vaatekappaletta kohtaan ja sota sitä vaatetta vastaan niin että haetaan kirveet ja alkaa päiden katkominen
se on merkki että oma kehonkuva on huono kun joku vaate saa aikaan hirveen raivon. VAATE?
Herran jumala tässä maailmassa tapetaan ihmisiä ja joku vittupää vetää maailman suurimmaksi asiaksi VAAATTEEN?
Mikään muu ei asiaa selitä kuin se että henkilö kokee itsensä rumaksi elefantti möhkäleeksi jonka omassa kropassa se vaate näyttäisi rumalta jonka takia siihen suunnataan kaikkia maailman viha.Rauhoitu. Kyse ei ole vaatteesta vaan itsensä sekä muiden hyväksymisestä sellaisena kuin itse ja muut ovat.
Vielä parisuhteesta ja seksistä. Eihän naisen tarvitse kelvata kuin sille yhdelle, omalleen. Ja jos suhde on tasapainossa, se hyväksyy naisen sellaisena kuin hän on, joko stringeillä tai niillä mamma housuilla.
Stringit tai mammahousut eivät voi tappaa suhdetta taitehdä sitä huonoksi..
Itse en käytä alushousuja ollenkaan. Tykkään että se on kivoin olo silloin. Olen ollut vuosia ilman niitä. Olen sinut vartaloni kanssa. Se ei näyttele elämässäni suurta roolia. Tykkään keskittyä ennemmin muuhun kuin vartalooni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu. Kyse ei ole vaatteesta vaan itsensä sekä muiden hyväksymisestä sellaisena kuin itse ja muut ovat.
Vielä parisuhteesta ja seksistä. Eihän naisen tarvitse kelvata kuin sille yhdelle, omalleen. Ja jos suhde on tasapainossa, se hyväksyy naisen sellaisena kuin hän on, joko stringeillä tai niillä mamma housuilla.
Stringit tai mammahousut eivät voi tappaa suhdetta taitehdä sitä huonoksi..
Itse en käytä alushousuja ollenkaan. Tykkään että se on kivoin olo silloin. Olen ollut vuosia ilman niitä. Olen sinut vartaloni kanssa. Se ei näyttele elämässäni suurta roolia. Tykkään keskittyä ennemmin muuhun kuin vartalooni.Sori, kävin siellä suihkussa välissä kun väsyttää jo ja kellon on paljon. Pitäs nukkuun päästä.
Silloin teet ison virheen jos et vartalostas välitä !
Sitähän ilman sä et ole olemassa !
Sä kuolet jos vartalos voi huonosti
Jos syöt liikaa sydämesi pysähtyy ja kuolet
Jos et harrasta liikuntaa. Sairastut verenpainetautiin tai diabetekseen. Selkäs hajoaan tms
Jos syöt liian vähän sydämesi pysähtyy
Jos et juo kun kehos tarvitsee vettä niin kuolet
Jos et nuku kehos alkaa tekeen hidasta kuolemaa ja eläinkokeissa rotat lopulta kuolee sydämen pysähtymiseen
Jos syöt liikaa rasvaa niin verisuones tukkiutuu
Jos et peseydy alkaa karvoissas kulkeen pieneliöitä ja sairastut saatat kuolla
Jne jne
Kyllä pitää vartalosta välittää ja sitä pitää tärkeänä että pysyy terveenä ja hengissä
Nyt menen nukkuun että mun vartalo on taas elinvoimainen huomenna eikä kärsi päänsärystä ja kiukkukohtauksista sekä itkuherkkyydestä huomista päivää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään muu ei asiaa selitä kuin se että henkilö kokee itsensä rumaksi elefantti möhkäleeksi jonka omassa kropassa se vaate näyttäisi rumalta jonka takia siihen suunnataan kaikkia maailman viha.Voi voi kun stringi ei ole vaate.
- Anonyymi
Lopeta mielipuoli.
- Anonyymi
Tässäpä oma näkemykseni asiaan vaikken itse stringejä käytäkkään niin ne ovat vaate mutta niitä ruukataankin käyttää muiden vaatteiden alla. 🙉
- Anonyymi
No, voi voi alottaja. Ei oo aikaa pyöriä peilin edessä muotojansa tuijottamassa. Liikaa on itellä siellä ja täällä, so what. Mä tykkään itessäni joistain asioista enkä halua vierelleni ihmistä, jota kaikki kauniit ihmiset yrittäis koko ajan itelleen iskeä ja joka on riippuvainen noiden, muiden naisten suosiosta. No thanks, siinä tulee ennenpitkää vaihdettua johonkin nuorempaan.
- Anonyymi
Minä taasen haluan mukavan ihmisen joka ei yritä lyödä toisen itsentuntoa maihin oman mustasukkaisuuden takia vaan iloitsee siitä että toinen on onnellinen omassa kehossan ja elää elämäänsä iloisena ja hyvässä voinnissa, terveenä ja tasapainoisena.
- Anonyymi
Ihmisen jolle toisen hymy on enemmän iloa tuova kuin toisen suru ja kyyneleet ja joka iloitsee minun onnistuessa enemmän kuin minun epäonnistuessa.
Joka ei koe tarvetta hakata kepillä kun näkee että kumppani tykkää olla hän itse ja hänellä on varmuutta myös uskaltaa se sanoa ääneen-
Kumppanin joka kannustaa terveen minäkuvan kasvuun eikä oman mustasukkaisuuden tai epävarmuuden takia kaiva kumppanin jalkojen alta maata jotta hän kaatuu jotta saisi itselleen takasin varmuuden.
Yksinkertaisesti haluan suhteen jossa on terve suhtautuminen toiseen ja itseensä ilman tarvetta kampittaa toista jos hänellä menee hyvin ja on hyvä olla.
- Anonyymi
Nuorena sitä aina haluu miellyttää milloin ketäkin. Vanhana ei enää välitä mitä tursuaa mistäkin ja pitsi alusasut on joutavaa ihoa kutittavaa höpötystä. Ja silti rakkautta ja seksiä riittää.
- Anonyymi
Ja tämä on miehen tekemä aloitus sitäpaitsi. Minua ei töki aloituksen sisältö vaan se, että joku haluaa nyt vaikuttaa meihin naisiin jollain tavalla.
En tykkää pelaamisesta. Pitää olla suora ja rehellinen :(- Anonyymi
Kukaan mies ei jaksa tuollaista paskaa kirjoittaa, joku homo ehkä, mutta nekin todennäköisesti suuntaavat mielenkiintonsa samaan sukupuoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan mies ei jaksa tuollaista paskaa kirjoittaa, joku homo ehkä, mutta nekin todennäköisesti suuntaavat mielenkiintonsa samaan sukupuoleen.
Kyllä jaksaa.
- Anonyymi
Mies tietenkin. Katso ettei kukaan yllätä kun stringejä sovitat peilin edessä. Jos minä keimailisin peilin edessä mies nappaisi lähimmälle sohvalle.
- Anonyymi
Saat sitte olla aika ison kokoinen. Hyvästi!
- Anonyymi
Tuu katsomaan. Taitavat olla töissä😆
- Anonyymi
Pitihän se arvata että stringi-ihminen on päästään pipi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitihän se arvata että stringi-ihminen on päästään pipi!
Ikävää kohtelua annat aloittajalle joka yrittänyt polttaa itsensä elävältä.
samasta vihakomenteista ja kateudesta puhuu monet julkisuudenhenkilöt.
Aiheesta ovat puhuneet nyt Vappu Pimiä, Jannika B, Sara Sieppi ja Nyt avautuu julkisuudessa siitä myöskin Cristal Snow
ttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/cristal-snow-jakoi-saamansa-jarkyttavan-palautteen-juontaja-saa-lokaa-niskaansa-sina-oksetat/7407392
"– Miks h*lvetti sun pitää pukeutua kamaliin vaatteisiin ja meikkeihin ja olla jotain muuta kuin olet? Aliarvioit katsojia. Katsojat haluavat kilpailua katsoa ei sinua. Sinä oksetat. Ole oma itsesi, äläkä tollainen paska, häpeä, Snow'n julkaisemassa palautteessa todetaan."
johon Cristal Snow
"Juontaja kertoo uskovansa, että epäasiallisen palautteen taustalla on ihminen, jolla on paha olla. Snow uskoo pahan olon kulminoituvan palautteiden kirjoittajien mielessä vihaksi julkisuudenhenkilöitä kohtaan.
– Tämänkin viestin takana on vain ihminen, jolla on paha olla. Mä kysyin häneltä, miksi hänellä on niin paha olo, että haluaa levittää sitä eteenpäin. Vastauksena sain enemmän solvauksia ja nimittelyä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheesta ovat puhuneet nyt Vappu Pimiä, Jannika B, Sara Sieppi ja Nyt avautuu julkisuudessa siitä myöskin Cristal Snow
ttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/cristal-snow-jakoi-saamansa-jarkyttavan-palautteen-juontaja-saa-lokaa-niskaansa-sina-oksetat/7407392
"– Miks h*lvetti sun pitää pukeutua kamaliin vaatteisiin ja meikkeihin ja olla jotain muuta kuin olet? Aliarvioit katsojia. Katsojat haluavat kilpailua katsoa ei sinua. Sinä oksetat. Ole oma itsesi, äläkä tollainen paska, häpeä, Snow'n julkaisemassa palautteessa todetaan."
johon Cristal Snow
"Juontaja kertoo uskovansa, että epäasiallisen palautteen taustalla on ihminen, jolla on paha olla. Snow uskoo pahan olon kulminoituvan palautteiden kirjoittajien mielessä vihaksi julkisuudenhenkilöitä kohtaan.
– Tämänkin viestin takana on vain ihminen, jolla on paha olla. Mä kysyin häneltä, miksi hänellä on niin paha olo, että haluaa levittää sitä eteenpäin. Vastauksena sain enemmän solvauksia ja nimittelyä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
johon Cristal Snow
– Tämänkin viestin takana on vain ihminen, jolla on paha olla. Mä kysyin häneltä, miksi hänellä on niin paha olo, että haluaa levittää sitä eteenpäin. Vastauksena sain enemmän solvauksia ja nimittelyä."Nuo aloittajan lapsiin kohdistuvat kurkkujenviiltely- ja kuristusuhkaukset ne ne vasta ovat ikävää kohtelua. Niitä ei voi mitenkään puolustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo aloittajan lapsiin kohdistuvat kurkkujenviiltely- ja kuristusuhkaukset ne ne vasta ovat ikävää kohtelua. Niitä ei voi mitenkään puolustella.
Minusta kuvittelet ne aloittajan tekemisiksi, Ne on anonyymin tekemiä ja vaikutta enemmän sinun omiltasi joilla mustamaalaat kohteitasi. Oletko noita jotka vainoo julkiksiakin? Kirjoititko tuon Snow kommentin ja vainoat sara sieppiä haukkuen hänen pukeutumista?
Jannika B ulkonäkö on haukuttu täysin. Ja Pimiän leipomistaidot
taidat olla sama häirikkö joka piinaa täällä muita ja joka piinaa julkisuudenhenkilöitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo aloittajan lapsiin kohdistuvat kurkkujenviiltely- ja kuristusuhkaukset ne ne vasta ovat ikävää kohtelua. Niitä ei voi mitenkään puolustella.
Tässä Sara Siepin
"Sosiaalinen media tarjoaa nykypäivänä nettikiusaamiselle täydellisen alustan. Onko helpompaa tapaa purkaa sitä omaa pahaa oloa ja kateutta siellä sohvan nurkassa kuin käydä kommentoimassa toisen kuvaan, että sun sisustus näyttää ihan paskalta tai että sulla on ihan hassut mittasuhteet naamassa (kyllä, nämä olivat kommentteja, joita itse vasta sain).
Nettikiusaamisesta puhutaan paljon etenkin nuorten keskuudessa. Aikuiset ihmiset kauhistelevat, kun nuoremmat ihmiset saavat huonon roolimallin somesta, jossa mm. kuvia käsitellään niin rajusti, että henkilöä ei ole edes tunnistaa kuvasta. Ajatellaan, että nuorempien ihmisten itsetunto kärsii ikävistä ulkonäkökommenteista, joita kuviin voi mahdollisesti välillä tulla. Eletään sellaisessa illuusiossa, että tämä kaikki tapahtuu vain ja ainoastaan siinä nuorten maailmassa.
Olen huomannut viimeaikoina, että suurin osa inhottavista kommenteista tulee teiltä aikuishenkilöiltä. Tuli se sitten Instagramiin, Facebookin tai blogiin, niin ilmiö on aina sama."
http://www.sarasieppi.fi/2018/10/22/aikuiset-nettikiusaajat/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta kuvittelet ne aloittajan tekemisiksi, Ne on anonyymin tekemiä ja vaikutta enemmän sinun omiltasi joilla mustamaalaat kohteitasi. Oletko noita jotka vainoo julkiksiakin? Kirjoititko tuon Snow kommentin ja vainoat sara sieppiä haukkuen hänen pukeutumista?
Jannika B ulkonäkö on haukuttu täysin. Ja Pimiän leipomistaidot
taidat olla sama häirikkö joka piinaa täällä muita ja joka piinaa julkisuudenhenkilöitäNyt rassukka yrität omia tekosiasi syytää toisten niskoille!
- Anonyymi
Minä en usko että aloittaja on nuo lapsiin kohdistuvat viiltely uhkailu viestit kirjoittanut.
En tiedä kuka ne on kirjoittanut mutta olipa kuka tahansa niin sairas ihminen on.
- Anonyymi
Jotkut tykkää käyttää stringejä jotkut ei. Minä käytin nuorempana vuosiin ei ole tullut käytettyä koska ne on epämiellyttävät jalassa en minä niitä hoikkana ollessakaan päivällä pitänyt. Silloin kun halusi olla miehensä nähden seksikäs lemmenleikeissä niin tuli laitettua sellaiset. Enää ei tule verhoiltua kehoa.
- Anonyymi
Olen aloittaja ja tulleisiin kommentteihin ajattelin etten kommentoi mitään koska en enää jaksa pahoittaa mieltäni siitä millaisia ihmisiä täällä on.
Kuitenkin julkisuudenhenkilöt jotka saanut paskaa niskaan sai minut haluaan sanoa jotain.
En ymmärrä naisten logiikkaa aina, vaikka nainen itsekin olen. Nuo julkkikset jotka ovat kertoneet että paskaa sataa jossain somessa niskaan... ok... tehdään tämä nyt loogisesti ja järjestelmällisesti... eli
Sara Sieppi. Googletin naisen kuvia ja sanon että hyvin kaunis nainen minusta. Enkä ymmärrä että kuka ihminen voisi häntä haukkua rumaksi?
Hänhän on hyvin kaunis ja vaatteet ovat seksikkäitä mutta pukee häntä hyvin. Sopii nätistä hänen vartalolleen. Kokonaisuudessaan nätti, vaikkakin ehkä tummatukka sopii hänelle paremin kuin tuo vähän vaalennettu.
https://selfiet.net/wp-content/uploads/2015/06/sara-sieppi-25.png
http://2.bp.blogspot.com/-deRMo6A4S28/TWP5KHPwFrI/AAAAAAAAAok/spUH-7Tmc90/s1600/2011sarasieppi.jpg
Sitten Vappu Pimiä.
Hyvin mukavan oloinen höpöttäjä joka aina niin nauravainen ja aurinkoinen. Hänestä tulee hyvin, mukava kuva. En ymmärrä miksi joku hänet haluaisi vihan kohteeksi ja niinkin tyhmästä asiasta kuin jostain fucking pullista? Onko jollain vähän tylsä elämä kun taikinakin tuottaa änkyrävänkyrät?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2018/11/vappu_inline.jpg?itok=VEFnsqx9
Sitten tuo Jannika B
Vähän tuntemattomampi julkisuudenhenkilönä luonteeltaan minulle mutta kuva tullut herkkisnaisesta. Mukava hiukan etäisempi nainen joka ei ole julkisuuteen tuonut itsestään mitään sellaista mikä voisi jota kuta ärsyttää. Hänellä on kaunis ääni ja vaikuttaa siltä että täysin häneen rakastunut mies vierellä. Miksi kukaan hänestä voisi löytää haukuttavaa?
static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styles/large_main_image/public/main_media/1388651714_original_jannika_ja_toni_wirtanen_jonna_ohrberg.jpg?itok=NRFvd8dD
Sitten Cristal Snow
Persoonallinen ja erikoinen persoona, mutta vaikuttanut kymppitonnia katsoessani tosi hauskalta persoonalta. Suoralta mutta hyvin hauskalta. Ymmärrän että erikoisan persoonana hän saattaa kerätä erilaisia mielipiteitä osakseen mutta mitä hänen antamaan kuvaan hänestä ihmisenä tulee niin hänestä saa sellaisen hauskan kuvan. Huvittelija hömppä. Mutta positiiviseen suuntaan
https://im.mtv.fi/image/5211490/portrait/576/960/9c41e7ddd5bfdd447b85a100d9f4b8f5/Wb/cristal-snow-2.jpg
Minua kummaksuttaa se että porukka vaatii että heitä ei tuomita, haukuta ja heidät hyväksytään itsenään mutta heidän kyky samaan muita kohtaan onkin sitten täysin nolla. He tuomitsee muut, haukkuu muita eikä hyväksy toisia ei niin ulkonäöltä, ei pukeutumiselta, ei ajatuksilta eikä yleiseltä olemukselta ja olemiseltaan.
Minulle jää kysymys pystyyn: Miksi heidät pitäisi sitten hyväksyä jos he eivät pysty siihen itse?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756