Nainen oletko kokeillut?

Oletko toteuttanut fantasioita suhteen ulkopuolella? Kokemuksia ja mielipiteitä kannattaako kokeilla?
Itselle on tullut nyt mahdollisuus saada asioita, joita en suhteessa saa.
Kotona tuo toisen huomioon ottaminen on vähän jäänyt unholaan ja mietin kannattaisiko.
Riskiä tunnepuolen sotkuista ei ole, koska kyseessä on sanotaanko vaikka "palvelusta", josta ystävä vihjaisi ;)
Onko ollut kivaa? Jännittikö? Saitko mistä oli sovittu?

11

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile jos olet asian kanssa sinut. Itsellä pitkään oli arjen helpottaja kuvioissa.
      Ei pahemmin jännittänyt eka kerta sillä olin asiakkaana muissa kuvioissa aikaisemmin. Sain kyllä mitä odotinkin saavani. Harmi vain, että lopetti nuo sivuhommat. Oletko kenties turun seudulta/ 02 seudulta?

      • Turqulainen turuust. Kuinka niin?
        Mitäs kaikkea teit helpottamaan arkea tai mitä hänen kanssa oli mahdollista tehdä?
        Itse otin yhteyttä ja katson mitä nyt tapahtuu.


      • Anonyymi
        turQ kirjoitti:

        Turqulainen turuust. Kuinka niin?
        Mitäs kaikkea teit helpottamaan arkea tai mitä hänen kanssa oli mahdollista tehdä?
        Itse otin yhteyttä ja katson mitä nyt tapahtuu.

        Kyllä se kyseinen tapaus toteutti kaikkea kivaa 🤭😉


    • Huomenna päivällä tulee käymään. En malta odottaa.

    • Anonyymi

      Mikään ei ole parempaa kuin saada mitä haluaa ja sen jälkeen ei kukaan jää roikkumaan/ haaveilemaan. Kerran kysyin saisiko siistimis sheiwaus palvelua 😂
      Se sopi oikein hyvin ja lopussa itsellä olo, että ylikypsä päärynä jalkojen välissä. Sen verran siinä innostui. En voinut vastata kuin kyllä kun kysyttiin, että testataanko työn jälki/ sileys kielen kärjellä 😂
      Jos varattuna häärää omiaan on siinä omat ongelmansa, mutta ainakin näin sinkkuna kelpaisi taas tuollainen.

    • Noniin. Kokemusta rikkaampi.
      Parempi ratkaisu oli kun alkaa haaveilla naapurista tai päätyä baarista johonkin jatkoille.

      • Anonyymi

        Tää kaveri? Toimii turussa? Kerro lisää? Mistä tollasia sit löytää? Joku escortpoika?


      • Turussa juu. Itselle vihjastiin ja vissiin ei ole missään mitään miten saada kiinni edes. Kirjaimellinen puskaradio vain kertonut. Ei escort oikeastaan ja ei poika ainakaan. Voin kertoa lisää mailissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kaveri? Toimii turussa? Kerro lisää? Mistä tollasia sit löytää? Joku escortpoika?

        Millane tapaus on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millane tapaus on?

        Muutama sposti. Niissä vähän et mitä hakemassa ja mitä haluisi yms...
        Sitten sovittiin hoitokerta ja huomenna tulee käymään ellen jänistä.


      • Anonyymi

        En jänistänyt. Mukava semmonen äijän kokone 35v paikkeil oleva tapaus on. Itse pidin koko toimituksesta. Siinä oli alkuun ihan oikeata kehon hoitoa ja lopuksi tuli muuta hoitoa. Voisin kuvitella, että sovittua saa ihan mitä haluaa. Ainakin näin omalla kohdalla oli. En tosin ehdottanut mitään kovin ihmeellistä.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe