Aiemmin elin ja elin miten elin, mutta pystyin hallitsemaan tilanteita ja ihmissuhteitani. No eipä tunteet juuri kaveruutta kummempia olleet. Sitten tuli hän. Ja hän sanoi mitä olin ja minkälainen minun kuuluisi olla. Kamalaa shaibaa. Joskus on vaan väärä hetki, ja jotain menee yli just sen verran.
Et sekoittanut elämääni, se oli jo pielessä.
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani, että olet joutunut kärsimään narsistisen ihmisen käskyvallasta. Toivottavasti olet pääsemässä hänestä eroon. Saat alkaa elämään elämää, joka on omannäköistä, rauhaa ja aikaa itselle. Toivon, että löydät tulevaisuudessa hyvän naisen rinnalle, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet, ilman naamiota. Oletan, että olet mies.
- Anonyymi
Kukaan ei ole käskenyt aloittajaa olemaan mitään, eikä hänen elämässään ole ollut naisnarsistia.
- Anonyymi
Meillähän on täällä meedio paikalla. Miten tähdet on asettunut tänään?
- Anonyymi
Tunniste?
- Anonyymi
Seikkailijalla sama juttu - kulkee siteet ja aurinkolasit silmillä säällä kuin säällä.
- Anonyymi
Olin vaan oma itteni enkä muuttanut itteäni vuoksesi. Tajusin että ollaankin erilaisia ja tosiaan niin varmaan tajusit itekkin. Nyt koitat manipulatiivisesti syyttää minua siitä että et kelvannut minulle.
Minä hyväksyn ihmiset sellaisenaan kun ne on enkä rupee niitä muuttamaan. Mutta se ei tarkoita sitä että haluaisin tulevaisuutta ihmisen kanssa joka on loppujen lopuksi erilainen ja sillä on eri arvot.
Älä koita tuolla pahanpuhumisella pakottaa minua pitämään itsestäsi enemmän koska se ei mene niin. Tässä hommassa on kummatkin ihan tasan saman arvoisia.- Anonyymi
Ei ollut varmaankaan sulle. Täällä puran pahaa oloa, kun pää sekoaa, kun fysiikka ihan loppu. Jos minä puran pahaa oloani, älä sinä tule tuntematon, moittimaan kirjoitustani. Ilkeästi kirjoitat, kuka lienetkin, pölö.
- Anonyymi
Kirjoita paperille jos et halua että niitä kommentoidaan, hyvä ihminen. Ei kun kirjota tänne vaan, mutta älä valita jos niitä kommentoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita paperille jos et halua että niitä kommentoidaan, hyvä ihminen. Ei kun kirjota tänne vaan, mutta älä valita jos niitä kommentoidaan.
Minä kirjoitan juuri sinne minne haluan ja saan valittaa, jos joku törppö omii kirjoitukseni.
- Anonyymi
Kuten sanoin että tässä hommassa on kummatkin ihan tasan saman arvosia. Tuossa aiemmin kielsit minua tulemasta kommentoimaan ja minä vastasin samalla logiikalla että älä sinä kirjoita jos et halua että sitä tullaan kommentoimaan.
Eli siis pyrit asetelmaan jossa sinä saat kirjoittaa ja minä en saa kommentoida tai kirjoittaa. Se on manipuloimista. Eli manipuloit ihmisiä, siksi en halua olla sinun kanssasi.
Älä pyydä muilta asioita jos et pysty niitä itse toteuttamaan, se on terveen ihmissuhteen kulmakiviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin että tässä hommassa on kummatkin ihan tasan saman arvosia. Tuossa aiemmin kielsit minua tulemasta kommentoimaan ja minä vastasin samalla logiikalla että älä sinä kirjoita jos et halua että sitä tullaan kommentoimaan.
Eli siis pyrit asetelmaan jossa sinä saat kirjoittaa ja minä en saa kommentoida tai kirjoittaa. Se on manipuloimista. Eli manipuloit ihmisiä, siksi en halua olla sinun kanssasi.
Älä pyydä muilta asioita jos et pysty niitä itse toteuttamaan, se on terveen ihmissuhteen kulmakiviä.Tuota kutsutaan projektioksi. Peilaat omaa itseäsi toisen ihmisen kautta. Terve ihmissuhde, älä sinä selitä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota kutsutaan projektioksi. Peilaat omaa itseäsi toisen ihmisen kautta. Terve ihmissuhde, älä sinä selitä....
Eli sivuutat sanomani argumentaatiovirheellä "Argumentum ad consequentiam". Aloituksesi on myös projektio jostain henkilöstä.
Koitatko sanella ehtoja terveelle ja vapaalle vuorovaikutukselle?
- Anonyymi
Väärin luulit. Ei muuta.
- Anonyymi
Jotkut luulee, jos ei tiedä. Sopivuutta ei myöskään tiedä kuin oikein hyvin tuntemalla. Oletan alotuksen olevankin suhteessaan pitkään olleen kirjoittama.
- Anonyymi
N päässyt jyvälle mitä tarkoitat. Niin oliko tuo kohtaaminen huono vai hyvä asia?
- Anonyymi
En tiedä kuka N. Sivusta kommentti.
Uskon taitelijasieluun törmäämisen olevan kontrollifriikille koettelemus, ja sama toisinpäin. Kumpikaan ei hetkessä ymmärrä toisiaan, vaikka hetki taakse kaikki oli hyvin.
- Anonyymi
Ehkä hänen tarkoitus oli "ravistella sinua" näkemään se mihin sinusta oikeasti on ja olemaan aidosti oma, hyvä ja rakastava itsesi ilman valheellisia naamioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145