Hieroa peniksiä hellästi yhteen ja sykkiä spermat toistemme kulleille?
Haluaako joku heteromies...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heterot eivät tuollaisia harrasta.
- Anonyymi
Itse heteromiehenä voin sanoa että kiinnostaisi kyllä.
- Anonyymi
Kiinnostaa myös. Olen 60v um Tampereelta. Jos haluat saat multa sähköpostini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse heteromiehenä voin sanoa että kiinnostaisi kyllä.
Jos tuollainen kiinnostaa, niin olet bi, et millään muotoa hetero.
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa myös. Olen 60v um Tampereelta. Jos haluat saat multa sähköpostini.
Kiinnostaa minuakin. Kuinka saan yhteyden? 59Treelta...
- Anonyymi
Androgyyni kirjoitti:
Kiinnostaa minuakin. Kuinka saan yhteyden? 59Treelta...
kirjoita [email protected]
- Anonyymi
Olishan se upee kokemus
- Anonyymi
Voittaa pillun milloin tahansa. Kaksi yhdessä sykkivää kyrpää on maailman kiihottavin asia!
- Anonyymi
Olen heteromies omasta mielestäni.!! haluaisin nussia sinua persereikään ja haluaisn, että imisit kaluani ja minä sinun. Olen täyshetero. Haluan muuten vaan tälläistä.. Olen täyshetero..
Vaimonikaan ei tiedä, että haluan imeä ja imettää kaluani ja saada sitä persereikääni, vaikka olenkin täyshetero.. Eikä tiedä työkaveritkaan, vaikka mittailen saunassa mielessäni niitten kulleja, sillä olenhan TÄYSHETERO.!!! Näin se vaan menee, piilohomot.!! Ja bi-miehet... Tämä oli lainattu teidän ajatuksista. kyllä kiinnostaa
- Anonyymi
Kiihottaa ja kiinnostaa todella paljon, mistä löytää seuraa tähän hommaan? T. toinen heteromies
- Anonyymi
Mukava olisi roiskia toistemme kaluille spermat. M52 Hämeenlinnasta
[email protected]
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752